Rijden jullie wedstrijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 15:20

ff een vraagje. hihi, ik stel alleen MAAR vragen.
Mara rijden jullie wedstrijden?

Zo, ja in welke klasse en wat doe je?
Springen, dressuur?

Daar ben k errug nieuwscchierig naar

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 15:24

hier zijn al wel meer topics over geweest
maar ik rijd M1 dressuur en B springen
ben 4x op de gewestelijke kampioenschappen geweest en 1x naar de NKB- kampioenschappen en ik start nou 2 jaar met queen dus

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 16:09

Ik start nu bijna 1.5 jaar een keertje 6 weken rust toen 9 weken mkz en afgelopen weer 4 weken rust dus eigenlijk is het nog minder dat ik heb egstart en ik ben nu M1 dressuur springen vind ik nogal eng Scheve mond\

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 16:44

Ik start met een arabiertje, L2 dressuur
en ben met hem ook eens L springen gestart.

Ik volgend buitenseizoen met een paard B dres starten.


groetjes Lara

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 16:51

Jaaa, ik rijd ook wedstrijden, klasse 1.
Klasse 1?? Ja, klasse 1, namelijk Endurance wedstrijden.. Dit was mijn eerste seizoen, en ik heb nog nooit zoveel plezier beleefd aan wedstrijden, je bent zo erg met z'n tweetjes bezig, in een mooie omgeving..
Echt keigaaf! Ik raad t iedereen aan!!

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 16:57

Ik rijd ook wedstrijden, maar door mijn studie kan ik heel weinig trainen (woon op kamers) en rij ik dus ook heel weinig. Ik rij L1 dressuur en ik heb een paar keer een nieuwelingen parcours gesprongen, het echte parcours ben ik nog niet ingeweest..

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 17:02

Ik heb nog nooit aan officiele wedstrijden meegedaan, maar heb sinds kort een startkaart Party!!
Wel hebben wij een paar onderlinge wedstrijden gereden op L1 nivo dressuur en L springen. En dat gaat harstikke goed Lovers
Echter zal ik voorlopig niet officiel starten ivm met mijn studie waar veel tijd in gaat zitten. maar mijn paard is jong (4) en zal over 2 jaar ook nog wel kunnen lopen *LOL* en misschien wel beter, dan stroom ik snel door hoop ik Cool

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Manda op 2001-10-06 17:03 ]</font>

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 18:04

Ik ga beginnen! Ik zit nu eigenlijk op mijn startkaart met coupons te wachten en dan ga ik starten in de B dressuur.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 23:06

Ik heb vandaag mijn 5e dressuur wedstrijd gereden (in de B dus) helaas geen winstpunt behaald. Scheve mond\

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 15:33

ik rijd met mijn fjordje sinds kort cross klasse B Vorige maand was onze eerste (onderlinge) wedstrijd en dat ging heel goed want we waren 1e. Over 2 weken onze 2e wedstrijd in princehagen maar dan doen we niet mee voor de prijzen want we hebben nog geen startkaart, maar die wil ik volgend jaar wel aanvragen. Lachen Koe

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 16:21

Ik heb vroeger bij de ponyclub gereden. Toen heb ik dus al wedstrijden gereden. Daarna reed ik onderlinge wedstrijden mee op de manege. Ging wel lekker ben zelfs een keer kampioen geweest van de manegeruiters. Nu rijd ik wedstrijden bij de NBVR met Laiser. Ik ben de eerste die hem uitbrengt op wedstrijden en rijd met hem in de B. We hebben nu 1 winstpunt gereden en over 2 weken gaan we beginnen aan onze eerste indoorwedstrijden. Springen op wedstrijden doe ik voorlopig nog niet, ik wil Laiser eerst wat meer dressuurmatig rijden. Op de manege reed ik wel springwedstrijden en caprilliproeven. Ik heb bij de pony's ook wel eens een paar crossen gereden.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 19:48

Ik rij met een New Forest C pony bijna Z dressuur en start ik ook in terreinrit (voor 1 keer als afsluiter van mijn ponytijd)
Met een D pony ben ik bijna MII dressuur. En met een E pony ben ik 8e geworden op de NKB kampioenschappen in de MI, deze neem ik zeer waarschijnlijk mee naar de paarden. Deze start ik ook in de eudurance, we mogen klasse 2 starten.

Ik ga ook naar de paarden toe en daar ga ik een merrie in de MII starten.

gr linda Lachen

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 08:16

Ik rijd nu L2 dressuur met Pablo, een 4 jarige ruin. We zijn na de MKZ eigenlijk serieus begonnen, voor die tijd wel twee keer gestart om hem te laten wennen en hij doet het heel goed. IK ga eind oktober ook mijn 1e B parcours starten.
Met andere paarden ben ik Z2 dressuur, M springen en L SGW geweest.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 21:38

Ik ga B-dressuur starten met een paard waar een vriendin van me mee springt en sgwt. Het paard is lief en ik ken m goed en ik kan m netjes laten lopen. ook isie rustig op concours en das wel zo handig met mijn wedstrijdstress Haha! (toppie groom, noooooooit gestresst en heel rustig, ook nie bij belangrijke wedstrijden, maar als ik zelf moet, HELP! dan ben ik echt erg! snap ook nie hoe dat nou kan Verward

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 19:11

jaah!! Ik rijd met Joop Z2 dressuur, en met ollie M1 dressuur!