overspannen buurman?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

overspannen buurman?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 12:36

Mijn buurman is wat overspannen! Ik woon al drie jaar naast hem en al die jaren gooit hij het onkruid uit zijn tuin mijn tuin in, ik ruim dat dan maar op. Twee weken terug begon hij honden drollen in mijn tuin te leggen (lekker klusje) de eerste keer ruimde ik dat ook maar op maar de tweede keer heb ik het terug gegooid samen met een nieuwe lading onkruid!
Nu weet ik (via een andere buurman) dat hij een hekel aan mij heeft omdat ik heel soms op 'zijn' parkeerplek sta, voor zijn deur. Voor mijn deur is toevallig geen plek, dus af-en-toe sta ik voor zijn deur. Gisteravond kwam hij na mij thuis en ik stond op 'zijn' plekje en om te jennen is hij voor mijn deur gaan staan, op de stoep, pal voor mijn tuin-uitgang! Ik vraag me af hoe hier het best mee om te gaan? Ik negeer hem tot nu toe maar ik ga wel alles terug gooien, maar dat helpt duidelijk niet.
Wat vinden jullie? Gewoon door gaan met negeren of.....?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 12:39

tja moeilijke kwestie zeg!!!
In ieder geval is er een duidelijk steekje bij hem los.............maar ja, dat weet je zelf ook wel. Het is niet "zijn" parkeerplaats, als ik me zo voor kan stellen hoe het in elkaar zit, maar hij ziet dat als ZIJN plekje.....hmmm

Hoe hiermee omgaan? sorry, ik zou het ook niet zo goed weten eigenlijk.
Heb je wel 'ns geprobeerd 'normaal' met hem een gesprekje hierover te beginnen ? Dit zijn van die dingen die uiteindelijk op politie zaken uit gaan lopen he..........hij houdt vast niet op met treiteren en gaat misschien nog wel nieuwe dingen verzinnen.......

Voel je je ook bedreigd of dat niet direct ?

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 12:40

triest he zulke mensen!!
probeer het eens op te nemen en
ga dan naar de politie dat tie je loopt
te jennen, is zeker al een ouder man?
heeft waarschijnlijk nix te doen!!

is het echt 'zijn' parkeerplek of gewoon een plek
dichtbij zijn huis..? want dan mag jij er ook gewoon
staan want ook jij betaalt wegenbelasting toch..??!!

eigenlijk moet je het negeren, maar ik zou hem toch eens de waarheid
vertellen, heb je geen grote breede vriend/broer ofzo helpt ook
altijd!!!!

sterkte zou helemaal gestoord worden van zo'n eikel

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 12:42

Ik ben bang dat er niet mee te praten valt. Hij heeft namelijk geen enkel begrip en als hij zich had geergerd had hij in de eerste instantie wel naar jou toe kunnen komen om te praten i.p.v. die rare acties.

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 12:56

Tja, de overbevolking begint zijn tol te eisen Clown . Het lijkt wel of mensen steeds meer behoefte hebben aan geldingsdrang.

Terugpesten kan op het moment zelf wel wat genoegdoening geven maar zal op termijn waarschijnlijk alleen averechts werken.
Ik weet niet wat voor type jouw buurman is maar misschien dat praten helpt. Alhoewel ik snap dat je daar niet op zit te wachten.......

Misschien kun je eens met een heel onschuldig hoofd Schijnheilig met zo'n bos onkruid of hondendrol aanbellen en vragen of het heel hard gewaaid heeft die dag?? En anders negeren of een enorme schutting plaatsen. Of met een tennisracket klaar staan om de zooi direct terug te katapulteren.

Ik ken ook van die mensen, waren wel een beetje aso's, was manlief weggereden, kwam zij met de lege bierkratjes aanzetten om de parkeerplek voor die avond vast te reserveren.........
Zij lag de hele dag als een pitbull voor het raam en als iemand het waagde die kratje weg te halen stoof ze naar buiten en werd je in het plat utrechts verrot gescholden.

Toch fijn als mensen een zinvolle invulling aan hun leven kunnen geven Cool

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 13:35

IngridM schreef:
Voel je je ook bedreigd of dat niet direct ?


Nee hoor, het is een wat oudere man, net gestopt met werk en een ernstig hart probleem (hoe zou dat toch komen? Verward )

Ik heb ook gehoord dat toen hij onlangs op vakantie was hij de auto van zijn dochter had geregeld om op 'zijn' plek te staan zodat ik er niet kon staan Ziek
Ik heb echt geen zin om er met hem over te praten, hij zal alles gladhard ontkennen. Maar ben het wel zat