vandaag is mijn tuig gearriveerd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 20:50

voor onze nieuwe shet (die ik binnenkort met foto zal introduceren op bokt) en voor onze welshjes heb ik vandaag mijn tuig binnengekregen. het is een mooi zwart tuig met luxe hoofdstel en broek. het is wel makkelijk dat zowel de shet als de welsh hem past anders moet ik het 2 x kopen. helaas is de kar die ik op het oog had waarvan de foto op itp stond niet doorgegaan. ik wil nu een ander kar opzoeken. het liefst een soort marathon kar. en het liefst toch wel geremd. ook al zijn de meningen daarover verschillend. bij de meeste marathon modellen zit het er wel op. Femke onze shet was heel braaf met optuigen. ze liet alles rustig toe en vond het niet eens eng. ze schijnt al een aantal maal voor de kar te hebben gestaan. binnenkort lekker sturen!!


Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 20:53

Leuk joh!!! Ik ben benieuwd naar de foto's!
Jammer van dat karretje, maar je vind vast wel een andere leuke! Veel plezier straks met mennen want het is echt zooo leuk!!! Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 21:10

He wat goed! Nu nog een mooi wagentje en je kan aan de slag!!
Veel plezier ermee!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 21:31

ik kan ook haast niet wachten tot ik een karretje en tuig gevonden heb! Lovers
Mag ik vragen waar jij je tuigje gekocht hebt en wat het koste? en wat de maat precies was? want ik ben bang dat een gewoon pony tuig te groot is voor pinky, een shet tuig past, maar dat het hoofdstel dan te fors is, want pinky heeft een iel hoofdje, en dat hebben die shets meestal niet..
tips? Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-01 11:41

ik heb een tuig maat shet wat ook op onze welsh A past. ik verkoop die tuigen zelf via een leverancier waar ik ook de zadels koop. je mag het wel eens op pinky passen? het tuig kost 375,-. incl hoofdstel en broek.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 12:55

mmhh ja dat zou misschien wel iets zijn. 375 is te doen Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Happy16, Heide83, Katootje7791, SunnyHorse, Ubermetrics, vicky en 99 bezoekers