De Drie Draakjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-01 12:48

Dat zijn Pliva, Aldira en Maaike, die samen in de paddock of wei staan.
Bij onze pensionstal zijn de paarden verdeeld in vaste groepjes die gezamenlijk naar buiten gaan.
Pliva, een Lipizzaner, Aldira een Haflinger en Maaike een Fries, hele rare combinatie maar qua karakter lijken ze wel erg op elkaar.
Het zijn 3 hele gevoelige dames die alledrie lekker pittig zijn en heel goed kunnen samenzweren.
Ze kunnen echt super met elkaar opschieten. Regelmatig krijgen we verhalen te horen over wat ze nu weer uitgespookt hebben met z'n 3-en. Favoriete spel is toch wel het niet willen laten vangen als ze op de wei staan.
De andere paarden staan dan al lang en breed binnen en tegen de schemer staan de pensionstalhouders dan nog wanhopig met brokjes en truukjes te proberen de dames binnen te halen. *LOL*

En we betalen per maand F 25,- om ze binnen en buiten te laten zetten dus da's een koopje voor al die moeite Tong uitsteken Schijnheilig

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:24

Hahaha, ik zie het helemaal voor me, Astrid en Wim de uitputting nabij, en Aldira die haar tong uit steekt, "lekker puh, je kan me toch niet krijggen". Tong uitsteken Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:43

hihihi inderdaad voor 25 per maand ga je zelf die moeite lekker niet doen Haha!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 20:15

't is wel een gezellig stel samen! Clown Clown Clown Clown