mijn stage bij BM stables

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Charaz

Berichten: 24280
Geregistreerd: 12-04-02

mijn stage bij BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 01:26

Nouja ik kan natuurlijk een verhaal gaan typen over wat ik elke dag gedaan heb, maar ik denk niet dat dat intressant is om te lezen, dus even een samenvatting:

Ik heb het verschrikkelijk naar mijn zin gehad bij mijn stage bij BM stables http://www.bmstables.nl (sta ook nog op de site bij te koop met Andante (met roze rijbroek Bloos!)).

Heb ook een heleboel geleerd zoals: op veel verschillende paarden te rijden, fatsoenlijk longeren, jonge paarden rijden.

En vandaag hebben we BOODSCHAPPEN gedaan!

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 11:13

waarvoor was die stage ?? is toch niet echt een gerenommeerd bedrijf, dat bm ???? (ken het alleen van verhale hoor....)

p.s. die site met zo'n muziekje vind ik al zeer onprofessioneel, maar okee....

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 12:32

Hebben ze daar een beetje leuke paarden..?! Een vriendin van mij zoekt namelijk nog een paard.. maar ik heb nogal wat verhalen gehoord van BM stables..

Charaz

Berichten: 24280
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 12:52

ik zit op de LAS (lagere agrarische school) daar was de stage voor

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48353
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 14:11

gaaf!! Ben je er volgend weekend nog? Dan wil ik proberen langs te komen... als het van Mel mag... Schijnheilig Haha!

Andante is gaaf he.... op de foto ziet ze er zo geweldig lief uit... lijkt een beetje op de moeder van Banjer... Lachen

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 17:07

Het spijt me verschrikkelijk maar ik was daar vorige week met mijn bijrijdster (ze zoekt een paard) en ik vond het er echt vreselijk!

In het land der blinden is eenoog koning!

Charaz

Berichten: 24280
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 17:11

SmithsGirl"]
gaaf!! Ben je er volgend weekend nog? Dan wil ik proberen langs te komen... als het van Mel mag... Schijnheilig Haha!

Andante is gaaf he.... op de foto ziet ze er zo geweldig lief uit... lijkt een beetje op de moeder van Banjer... Lachen
[/quote]

nee, het was jammer genoeg maar 1 week. Andante was wel leuk ja, maar Amira (weet niet of je haar kent) was super!

[quote="Irre schreef:
Het spijt me verschrikkelijk maar ik was daar vorige week met mijn bijrijdster (ze zoekt een paard) en ik vond het er echt vreselijk!

Deze week of vorige week? als het deze week was moet ik jullie gezien hebben.
[/quote]

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 17:14

even denken, het was afgelopen week. We kwamen eigenlijk voor die shire kijken. Er werd totaal geen aandacht aan ons (potentieele klanten) geschonken. De paardjes stonden binnen in hele kleine stalletjes terwijl er genoeg land was. Er lag prikkeldraad in de wei en de omheinig was ook van prikkeldraad. Het mens wat ons te woord stond was ronduit onbeschoft en zo kan ik nog wel ff doorgaan?

In het land der blinden is eenoog koning!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 17:22

IngridM schreef:
waarvoor was die stage ?? is toch niet echt een gerenommeerd bedrijf, dat bm ???? (ken het alleen van verhale hoor....)

p.s. die site met zo'n muziekje vind ik al zeer onprofessioneel, maar okee....


OOh, asteblieft zeg...Als een muziekje nu ook al als onproffesioneel gezien wordt......
Ga er toch gewoon eens langs, ipv die nutteloze,onzinnige reacties te schrijven..Dan weet je meteen hoe jij je oren aan al die verhalen laat hangen..Bleh..In triest hoor.

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 17:26

KellyenXena"]
[quote="IngridM schreef:
waarvoor was die stage ?? is toch niet echt een gerenommeerd bedrijf, dat bm ???? (ken het alleen van verhale hoor....)

p.s. die site met zo'n muziekje vind ik al zeer onprofessioneel, maar okee....


OOh, asteblieft zeg...Als een muziekje al onproffesioneel is...
[/quote]

Ze heeft wel gelijk. Ik heb zelf een bedrijfje in webdesign en de site is onprofessioneel maar komt wel overeen met het bedrijf.
Dat is niet waar trouwens... het bedrijf is erger...

In het land der blinden is eenoog koning!

Charaz

Berichten: 24280
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 17:29

alsjeblieft geen ruzie hier over de stallen, site.
Het gaat erom, ik heb een leuke stage gehad, de rest vechten jullie maar met melanie uit.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 17:33

Dat klopt ook, als jij een goede stage gehad hebt kunnen ze je dat in elk geval niet afnemen.
Maar blijf er bij dat het bedrijf een zeer slechte indruk heeft achter gelaten bij mij.

In het land der blinden is eenoog koning!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 17:33

Irre"]
[quote="KellyenXena"][quote="IngridM schreef:
waarvoor was die stage ?? is toch niet echt een gerenommeerd bedrijf, dat bm ???? (ken het alleen van verhale hoor....)

p.s. die site met zo'n muziekje vind ik al zeer onprofessioneel, maar okee....


OOh, asteblieft zeg...Als een muziekje al onproffesioneel is...
[/quote]

Ze heeft wel gelijk. Ik heb zelf een bedrijfje in webdesign en de site is onprofessioneel maar komt wel overeen met het bedrijf.
Dat is niet waar trouwens... het bedrijf is erger...
[/quote]

Oke, het muziekje is irritant.. Haha!
Over jou ervaring daar kan ik niet oordelen..Ik heb de mijne er ook vandaan..
Ik vond het een leuk bedrijf,maar Mel was toen ziek,en wat stilletjes,later las ik al die rare verhalen en werd bang dat mijn pasgekochte paard misschien ook wat mankeerde..
Heb toen eens 1 stomme reactie geplaatst,waarop Mel mij belde en wij de boel netjes hebben besproken en rechtgezet..Ik vind deze afkrakende reacties VEELAL voortkomend aan uit verhouding getrokken verhalen dus erg niet nuttig..

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 17:38

KellyenXena"]
[quote="Irre"][quote="KellyenXena"]
[quote="IngridM schreef:
waarvoor was die stage ?? is toch niet echt een gerenommeerd bedrijf, dat bm ???? (ken het alleen van verhale hoor....)

p.s. die site met zo'n muziekje vind ik al zeer onprofessioneel, maar okee....


OOh, asteblieft zeg...Als een muziekje al onproffesioneel is...
[/quote]

Ze heeft wel gelijk. Ik heb zelf een bedrijfje in webdesign en de site is onprofessioneel maar komt wel overeen met het bedrijf.
Dat is niet waar trouwens... het bedrijf is erger...
[/quote]

Oke, het muziekje is irritant.. Haha!
Over jou ervaring daar kan ik niet oordelen..Ik heb de mijne er ook vandaan..
Ik vond het een leuk bedrijf,maar Mel was toen ziek,en wat stilletjes,later las ik al die rare verhalen en werd bang dat mijn pasgekochte paard misschien ook wat mankeerde..
Heb toen eens 1 stomme reactie geplaatst,waarop Mel mij belde en wij de boel netjes hebben besproken en rechtgezet..Ik vind deze afkrakende reacties VEELAL voortkomend aan uit verhouding getrokken verhalen dus erg niet nuttig..
[/quote]

Toen wij deze week kwamen om paarden te bekijken nam ze niet eens de moeite om ons fatsoenlijk te woord te staan en dat vind ik toch werkelijk een kwalijke zaak. Ze gunde ons nog geen blik waardig. Zo verkoop je toch geen paard?! Daarnaast vonden we gewoon een kluwe prikkeldraad (!!) in de wei! Maar goed... ik zal er over ophouden.. dit topic gaat hier niet over.. dit topic gaat over een goed afgeronde stage...

In het land der blinden is eenoog koning!

Charaz

Berichten: 24280
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 17:42

bedankt Irre voor het netjes houden van dit topic

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 17:43

Goed als jij het zo ervaren hebt,is het niet leuk gegaan nee..
Jammer hoor,mijn ervaring daar was toch een stuk leuker Tong uitsteken
Even goede vrienden toch?

OHja, ontopic, Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad op je stage! OK dan!

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 17:46

KellyenXena schreef:
Goed als jij het zo ervaren hebt,is het niet leuk gegaan nee..
Jammer hoor,mijn ervaring daar was toch een stuk leuker Tong uitsteken
Even goede vrienden toch?

OHja, ontopic, Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad op je stage! OK dan!


wij vonden het ook erg jammer...

In het land der blinden is eenoog koning!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 22:47

Charlotte,
Weet je nog dat ik zei dat die 2 dames, die langskamen om zichzelf te "o
rienteren" erg raar deden? Ze kwamen aan toen ik jou op Morris aan t begeleiden was.Het was donderdag.
In de kantine zaten toen andere mensen.

Irre, je was zelf ronduit onbeschoft.Ik vroeg je eventjes een momentje te hebben, dat was goed zei je, maar nadat wij stopte met Morris wilde je niet even binnenkomen om kennis te maken, maar je wilde zelf "rondkijken", je kwam al met een blik aan van:
deze stal zullen we eens even lekker afkraken.Dit zag ik, en dan doe ik ook geen moeite meer, ik laat je dan lekker rondkijken, en je mening vormen.
Je wilde perse de Shire zien, waarvan ik zei dat ie al besproken was.Dat heb ik je door de telefoon al duidelijk gemaakt.Toch wilde je komen, om je te orienteren; ik zei :maar je belt voor de Shire, en zoiets hebben we momenteel niet meer staan.Toen je desondanks toch wilde komen, wist ik al genoeg.Door de manier waarop je het zei.

Wij hebben geen prikkeldraad staan!!!!
Het mens wat je te woord stond was ik.

Ik ben jullie soort mensen meer als beu.
Toch laat ik je komen, om kennis te maken.
Irre, neem even contact op met me.

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:03

Natasha schreef:
Charlotte,
Weet je nog dat ik zei dat die 2 dames, die langskamen om zichzelf te "o
rienteren" erg raar deden? Ze kwamen aan toen ik jou op Morris aan t begeleiden was.Het was donderdag.
In de kantine zaten toen andere mensen.

Irre, je was zelf ronduit onbeschoft.Ik vroeg je eventjes een momentje te hebben, dat was goed zei je, maar nadat wij stopte met Morris wilde je niet even binnenkomen om kennis te maken, maar je wilde zelf "rondkijken", je kwam al met een blik aan van:
deze stal zullen we eens even lekker afkraken.Dit zag ik, en dan doe ik ook geen moeite meer, ik laat je dan lekker rondkijken, en je mening vormen.
Je wilde perse de Shire zien, waarvan ik zei dat ie al besproken was.Dat heb ik je door de telefoon al duidelijk gemaakt.Toch wilde je komen, om je te orienteren; ik zei :maar je belt voor de Shire, en zoiets hebben we momenteel niet meer staan.Toen je desondanks toch wilde komen, wist ik al genoeg.Door de manier waarop je het zei.

Wij hebben geen prikkeldraad staan!!!!
Het mens wat je te woord stond was ik.

Ik ben jullie soort mensen meer als beu.
Toch laat ik je komen, om kennis te maken.
Irre, neem even contact op met me.


Ik was overigens niet degene die geinteresseerd was in de shire, dat was mijn vriendin. Ik was met haar mee. Wij zijn binnengekomen en zijn de kantine in gelopen. Vervolgens stelden wij ons netjes voor maar werd onze uitgestoken hand (dat is toch netjes? een hand geven?) gewoon niet aangenomen. Vervolgens werd ons gezegd om maar wat rond te kijken. Dat hebben we gedaan. Ze hebben jouw toen geroepen en je was inderdaad bezig. Dat is niet erg. We hebben binnen gewacht. Wij verwachten dan dat je naar ons toe komt en de paarden laat zien. Yvette had inderdaad gebeld voor de shire en wist dat die besproken was maar wou toch graag komen kijken om te orienteren. Je kan haar dan toch gewoon vertellen wat je nog meer hebt staan? Je kan haar de Shire laten zien en haar adviseren over deze paarden en misschien aanbieden om haar bv te bellen als je nog eens een dergelijk type paard binnen krijgt. Je kan haar ook vragen wat ze in een paard zoekt, wat ze wil en misschien kom je dan zo'n paard tegen. In plaats daarvan ben je de kantine ingelopen. Wij dachten dat je ons niet wou helpen, anders was je wel naar ons toegekomen want we stonden op je te wachten. Op onze vraag over de shire kregen we alleen een bot: 'die is al besproken'. En daar konden we het mee doen. We zijn toen zelf maar wezen kijken en we kwamen wel degelijk een kluwe prikkeldraad tegen. Dit vonden we toch erg vreemd want iemand die paarden verkoopt zou toch moeten weten dat dit linke soep is?
De shire was besproken. Er zouden mensen naar komen kijken zondag. Maar het had toch ook gekund dat deze mensen afgehaakt hadden? Het is altijd de moeite waard om iemand op zijn minst te helpen die interesse toont. Je had ook mee kunnen lopen naar de wei en iets kunnen vertellen over je bedrijf en dergelijke. Mensen komen dan terug als je weer nieuwe paardjes hebt staan. Zo niet.
Wij waren behoorlijk teleurgesteld in dit bezoek en waren ABSOLUUT NIET naar je toegekomen om de stal af te kraken. We hadden er goede verwachtingen van.
Yvette was absoluut gecharmeerd van de vos die binnenstond, maar niemand van jullie heeft ook maar de moeite gedaan....

Misschien is het een samenloop van omstandigheden geweest en gaat het er niet altijd zo aan toe maar op ons heb je een beroerde indruk achtergelaten. Sorry daarvoor.

In het land der blinden is eenoog koning!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48353
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:10

ik ben al een tijdje niet meer bij Mel geweest, maar toen ik er kwam (zo'n 3 jaar geleden ofzo) werd ik absoluut niet zo behandeld.... ik werd vriendelijk te woord gestaan en vanaf het treinstation afgehaald...

En dat prikkeldraad... dat kan ik me niet herinneren....

Waar ik je wel in gelijk geef is dat irritante muziekje op de site... Haha!

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:12

Sorry, ik had bovenstaand bericht beter kunnen pb'en. Het hoort niet in dit topic thuis. Het verziekt het voor de topic plaatser die er hoe dan ook een fijne stage heeft gehad. En wat ik dan van de stal vind heeft daar niets mee te maken.

In het land der blinden is eenoog koning!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:15

Irre, ik was bekaf van het longeren en lesgeven,liet dit je weten, ik wilde even wat te drinken halen, en ik vroeg je daarvoor toestemming.
Je wilde niet even binnenkomen.Toen gaf ik aan er aan te komen naar jullie toe, maar je wilde weg!!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:20

Natasha schreef:
Irre, ik was bekaf van het longeren en lesgeven,liet dit je weten, ik wilde even wat te drinken halen, en ik vroeg je daarvoor toestemming.
Je wilde niet even binnenkomen.Toen gaf ik aan er aan te komen naar jullie toe, maar je wilde weg!!


Je hebt wellicht Yvette zo te woord gestaan, niet mij, ik was met haar mee en heb dit niet opgevangen. Misschien hebben we dingen van beide kanten verkeerd geinterpreteerd. Wie weet.
Wij kregen gewoon erg het gevoel totaal niet welkom te zijn op je stal. Je geeft zelf aan dat we met een blik binnenkwamen van ; we gaan eens goed je stal afkraken? Dat was dus echt niet zo.
Maar goed. Laten we er over ophouden. Zo vijandig ben ik nou ook weer niet gezind. We vonden het gewoon erg jammer en de stal in zijn geheel heeft geen goede indruk achter gelaten. We waren er zelfs behoorlijk geirriteerd over en verbaasd. Maar het feit dat er hier een topic staat over een fantastische stage laat zien dat het ook anders kan.

In het land der blinden is eenoog koning!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:21

Het is ook niet netjes om gelijk zo'n houding aan te nemen tegenover potientiele klanten.Ajb hou je gedachten voor jezelf, dat is wijsheid.Zo maak je ook zeker geen reclame.En tis ietwat of topic Haha! just like me.

Heel fijn dat je stage goed ging, en dat je veel ervaring hebt opgedaan OK dan!


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:23

Ik denk dat dit niet helemaal de plek is om dit uit te vechten....
Newforestlover: Wat fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt, en je stage goed afgerond hebt!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, GrapeshotBot, loowny, Mariett, Mieke, Nele80, Rijsa, schumiegirl, SplashIsLief, xChanelx en 95 bezoekers