Winterselecties Utrecht west L1 en Z1

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Winterselecties Utrecht west L1 en Z1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 14:58

Wie weet wanneer en waar de winterselecties van Utrecht-west voor de L1 en de Z1 zijn? Is nergen te vinden en de regiosite doet het ook niet! Voordat ik me voor andere wedstrijden opgeef......... Oh ja, aan commentaar van: vraag het aan je vereniging heb ik niks.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 16:17

Niemand? *schop*

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 18:08

Nog een schop dan maar Haha!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 19:25

ik weet het niet zeker of het voor de regio west is maar volgens mij worden de selectie wedstrijden voor westgehouden in bunschoten spakenburg! kweenie welke datum!
kijk anders even op www.goudenadelaar.nl

rij je Z1 bij de pony's? ik rij nl. ook Z1 bij de pony's en k rij ook in utrecht Haha!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 19:30

ik heb net je profiel gelezen dus ik neem aan dat je niet bij de pony's start! maar als ik jou was toch maar ff kijken op die site want volgens mij worden dara ook de selectie wedstrijden voor de paarden gehouden!

en er worden op die dag dat er selectie wedstrijden worden ghouden voor de kring west geen andere wedstrijden in kring west gehouden als het goed is!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 20:31

heel erg bedankt INkie Haha!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 20:59

Heb net gebeld, maar ze zeggen dat het alleen ZUID en OOST is Verward

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:57

hu? wat raar!!!! op de site staat volgens mij echt dat het west is! ( tenminste dat d8 ik!) maar mischien is dat west voor de ponies!
je kan misschien ook even kijken op: www.zilfiashoeve.nl want dara worden ook selectie wedstrijden gehouden maar naar mijn weten is dat voor kring zuid! maar ik zou gewoon ff kijken!
en anders moet je ff kijken op de site van het knhs maar daar staan die wedstrijden als het goed is nog niet op!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 22:05

INkie schreef:
hu? wat raar!!!! op de site staat volgens mij echt dat het west is! ( tenminste dat d8 ik!) maar mischien is dat west voor de ponies!
je kan misschien ook even kijken op: www.zilfiashoeve.nl want dara worden ook selectie wedstrijden gehouden maar naar mijn weten is dat voor kring zuid! maar ik zou gewoon ff kijken!
en anders moet je ff kijken op de site van het knhs maar daar staan die wedstrijden als het goed is nog niet op!

Raar, ze deden al zo vaag bij Bunschoten/spakenburg. Ik kreeg ook de site van Woudenberg door, maar die zei weer: het is alleen voor eigen kring (ze d8 oost en zuid) meer kon ze me niet vertellen.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 17:32

tsja vind ik ook nogal vreemd! maar kun je cht niet informeren bij het wedstrijds secetariaat van je club?

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 22:40

Ik probeer al steds te bellen, maar er wordt niet opgenomen. Ook het kringbestur en de KNHS heb ik al geprobeerd.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 23:35

ow, heb je wel de goede numemrs gedraait? mischien kun je het regiosecetariaat proberen! Ik kan nu even niet die site oproepen waar het nummer opstaat! die mevrouw heet Ria Hiensch ofziets! k probeer t later voor je op te zoeken tenzij je het zelf even kan proberen te vinden!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 11:21

INkie schreef:
ow, heb je wel de goede numemrs gedraait? mischien kun je het regiosecetariaat proberen! Ik kan nu even niet die site oproepen waar het nummer opstaat! die mevrouw heet Ria Hiensch ofziets! k probeer t later voor je op te zoeken tenzij je het zelf even kan proberen te vinden!

De regiosite doet het niet. KNHS heb ik geprobeerd, maar die verwees naar Maartje Strengers. Die neemt alleen niet op, heel misschien dat ik haar op stal tegenkom, maar de kans is klein.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:25

Als het goed is is het nummer van het regio secetariaat: 0348-561221.
Heb ik even opgezocht in een oude P&S alleen weet ik nu niet zeker of die mevrouw ook de wedstrijden van kring west regeld! maar je kunt het altijd even proberen!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 12:23

INkie schreef:
Als het goed is is het nummer van het regio secetariaat: 0348-561221.
Heb ik even opgezocht in een oude P&S alleen weet ik nu niet zeker of die mevrouw ook de wedstrijden van kring west regeld! maar je kunt het altijd even proberen!

Kreeg een of andere vage man aan de telefoon! Die zei dat ik nummer 64a ofzo nodig had. Ik weet het niet hoor, maar het klopt niet.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:33

Ik weet zeker dat het dat nummer is maar jah...

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 18:54

INkie schreef:
Ik weet zeker dat het dat nummer is maar jah...

Iig heel erg bedankt voor alle moeite die je hebt gedaan OK dan!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 20:40

geen dank zoveel moeite was het niet!
Bij de selectie wedstrijden is er altijd een sluit datum en voor die sluitdatum kan iedereen zich in schrijven = nooit vol. De selectie wedstrijden staan meestal al ruim van te voren op internet dus als ik jou was zou ik me maar niet druk maken voor een startplaats Knipoog

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 11:18

INkie schreef:
geen dank zoveel moeite was het niet!
Bij de selectie wedstrijden is er altijd een sluit datum en voor die sluitdatum kan iedereen zich in schrijven = nooit vol. De selectie wedstrijden staan meestal al ruim van te voren op internet dus als ik jou was zou ik me maar niet druk maken voor een startplaats Knipoog

Weet ik. Alleen ik geef me op voor andere wedstrijden en als dat ineens op dezelfde datum valt....

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 14:22

jah das waar.... maar meestal zijn de selectie wedstrijden da laatste week van januarie en de eerste week van februarie..... Naja dat was het deze winter..... ( kweet alleen niet of dat zo was bij de paarden d8 het wel)