grmbl....arghhhh

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-01 15:14

kweetniet wat tinkie vandaag dacht maar ze liep gewoon voor geen meter!ik had haar het hele weekend vrij gegeven,gisteren lekker gewandeld en nu wilde ze vandaag echt niets!ze zat maar te stinkmoddern met dr hoofd en wilde geen stelling nemen.ik moest op een gegeven moment echt kwaad worden gewoon!bah baal ik altijd zo van.waarschijnlijk zal ze morgen dan he-le-maal super lopen want das altijd na zo'n dag zo....ik heb wel een uur gereden,meestal volstaat een half uur maar nu heb ik doorgereden tot ik eindelijk een fatsoenlijke volte kon rijden.alle voltes waren eieren,de slange-volte leek nergens op,de gebroken lijnen waren half scheef en de a-c lijn was steeds ver naast a of c.
zucht.
tja jongens dus ook tink en ik hebben weleens een dip....morgen weer een nieuwe dag-nieuwe kansen....

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 15:15

jammer dat het niet zo goed ging maar denk maar vast aan morgen want dan gaat het wel keigoed!!!

Succes!

Steef

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 16:47

Suc6 morgen. Ik weet hoe het is. Dennis kwam gister zelfs omhoog voor de kar. Dat is echt niet prettig als je er achter zit.
XXX
Ciska

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 17:33

Ach San, we hebben allemaal wel eens onze dag niet, dus jullie ook.... Misschien heeft ze wat last van hengstigheid? Was de laatste keer bij alle merries bij ons op stal echt superheftig. De ene stond te kreunen bij elke kuit die ze voelde, de mijne staat meteen op haar achterpoten als ze het er niet mee eens is (en ze is het echt nergens mee eens in zo'n bui...) en de volgende geeft je al meteen een dreun als je de box in wilt....
Ach, ik herken dat wel.... Haha!

En idd, na regen komt zonneschijn.... Party!!

Liefs!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 18:53

ja na regen komt zonneschijn hoop het maar voor mij want expensive ging gisteren ook echt stinkmodder. je komt er wel weer uit hoor san!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 18:56

Als er geen dagen zijn die slecht gaan, zul je de goeie dingen nooit zien.. Dussuh, ben maar blij, en morgen gaat het super!!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 20:33

JOh, morgen gaat het weer super! Net zoals gewoon en misschien geeft Tink dan nog een beetje meer. Om het goed met je te maken!