hyporama's tentenkamp....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 16:35

heeft iemand ervaring met hyporama's tentenkamp.
ik vroeg me bijv. af of ze op de 4e dag nog wel wat hebben...en of je er met het openbaar vervoer kunt komen en of ze een website hebben..


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 16:39

de 4de dag is er Idd nog wat, of je er kunt komen met ov weet ik niet ?????


maar de 4de dag is altijd wel wat minder, maar wel leuk

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 16:57

geeeeeen flauw ideeeeeeee!!!!!!!!!
Naar die in R'dam ga ik nooit....

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

homer
Berichten: 181
Geregistreerd: 13-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 17:01

'k Ben er al een keer of drie geweest, en ook op de laatste dagen waren er nog redelijk wat spullen.
Ze hebben een eigen website, het adres is http://www.horselover.nl
Of je er met het openbaar vervoer kunt komen weet ik helaas niet, ik ga altijd met de auto.
Wat ik wel een nadeel vind, dat is de sfeer die er hangt.
De spullen zijn welliswaar goedkoop (daarom ga ik er ook naar toe !), maar het personeel is vaak erg onvriendelijk (kan natuurlijk ook door de drukte komen, maar toch.........) en als je vragen hebt dan is het erg moeilijk om iemand te vinden die je kan helpen.
Er staat ook vaak zo'n pochend mannetje naast de kassa, die staat dan de meiden achter de kassa "aan te sporen"; niet echt jofel......
Ik ga binnenkort toch weer hoor, onder het motto "inpakken en wegwezen" !
Veel plezier !

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 18:03

ik ben er 1x geweest, je kan er met het openbaar vervoer komen, maar dan moet je toch minstens nog een kwartier lopen!
Heb gekocht wat ik wilde en toen weer snel weggegaan, want gezellig vond ik het daar niet!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 19:22

Voor een gezellige ontvangst hoef je idd niet naar Hyporama te gaan. De spullen zijn dan wel goedkoop, maar meestal (ik zeg meestal, niet altijd) mankeert er wel wat aan.

Dat 'pochende' mannetje van homer deed de vorige keer heel aardig tegen mij. Ik had voor 200 gulden spullen gekocht en toen mocht je een kadootje uitzoeken. Die kado's leken me niks, maar rozetten waren onbeperkt. Nouja, ik mocht dus zo een doos met 100 rozetten meenemen. Kwam ik hem vorig jaar bij Paard 2000 weer tegen, vroeg ie hoe het met de rozetten was. Hihi, goed hoor.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 07:52

Citaat:
Op 2001-10-07 18:01, schreef homer:
'k Ben er al een keer of drie geweest, en ook op de laatste dagen waren er nog redelijk wat spullen.
Ze hebben een eigen website, het adres is http://www.horselover.nl
Of je er met het openbaar vervoer kunt komen weet ik helaas niet, ik ga altijd met de auto.
Wat ik wel een nadeel vind, dat is de sfeer die er hangt.De spullen zijn welliswaar goedkoop (daarom ga ik er ook naar toe !), maar het personeel is vaak erg onvriendelijk (kan natuurlijk ook door de drukte komen, maar toch.........) en als je vragen hebt dan is het erg moeilijk om iemand te vinden die je kan helpen.
Er staat ook vaak zo'n pochend mannetje naast de kassa, die staat dan de meiden achter de kassa "aan te sporen"; niet echt jofel......
Ik ga binnenkort toch weer hoor, onder het motto "inpakken en wegwezen" !
Veel plezier !

tja homer helaas was dit mannetje mijn exbaas en ik kan je vertellen.. hij is altijd zo. een vreselijke man en heel slecht voor zijn mensen. hij heeft mij echt vreselijke dingen aangedaan en ik krijg nog heel veel geld van hem (salaris) waar ik naar kan fluiten. ik raad dan ook iedereen aan om dar NOOIT te gaan werken. en met de tente kamp: goed opletten wat je koopt. er willen nog wel eens schadespullen tussen zitten. toen ik er nog werkte hadden we een overstroming gehad. heel veel spullen die op de grond lagen en stonden waren beschadigd door het water. werd later gewoon op het tente kamp verkocht!!!!!! dus bij deze IEDEREEN is gewaarschuwd. maar ik ga zelf denk ook ff want ik wil thermoboots en een thermobroek kopen.



_________________
Welshpony's are the best.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lonneke op 2001-10-08 20:25 ]</font>

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 16:38

Wanneer zijn die dagen dan weer?


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 17:46

In de herfstvakantie geloof ik. Er staan altijd advertenties in de paardenbladen, dus ik zou die even checken.

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:08

Je moet inderdaad nog een 15 a 20 minuten lopen vanaf het station.
Ik heb het nl. vorig jaar gedaan opp een vrijdag en we waren 3 keer verkeerd gelopen ofzo.
Ik was doodop toen ik aankwam.

Groetjes!

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:16

van 17 tot 23 oktober is er tenten kamp

het is er dan heeeeel erg druk en niet leuk

(teminsten vind ik ik hou niet zo van die drukte dan
maar koopjes kan je er wel vinden Haha!

tja....

homer
Berichten: 181
Geregistreerd: 13-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:29

Nou Lonneke, zat ik er toch niet ver naast he ?
Het is inderdaad een verschrikkelijk mannetje, en hij verpest de hele sfeer door z'n gebrul en geblaf.
Manon heeft geluk gehad, die heeft 100 rozetten gekregen !!!
Ik kreeg alleen een grote bek...... Extreme duivel
Maar goed, het ging dus over het tentenkamp "in z'n algemeen"; bedankt voor de waarschuwing over de spullen, ik zal er inderdaad goed op letten.
Nu je het zegt bedenk ik trouwens dat ik er ook een keer iets raars meegemaakt heb; een paar kunststof chaps waarvan 2x de linkse chap in de verpakking zat.
Dus ook al zitten de spullen per paar verpakt: ik maak ze in de toekomst open om te kijken of er wel het goede in zit !

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 21:44

dat met die chaps komt me errug bekend voor Kusje

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 22:30

s
Laatst bijgewerkt door janna op 08-04-22 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt

-

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 22:33

He stuur mij eens een paar rozetten *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 07:05

he lonneke heb jij ookk bij Hypo(d)rama gewerkt. IK ook, wat toevallig...
Je hebt het zeker ook Maarten of Steef, het zijn alletwee engerds...
Ik heb ook ontzettend veel meegemaakt, maar ik heb uiteindelijk gelukkig wel mijn geld gekregen...
Als we zaterdag naar Artis toegaan zal ik je nog wel een leuk verhaaltje vertellen over Maarten...
Is hier een beetje ongepast..hihi
Groetjes wendy

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 13:39

Rozetten zijn al bijna op. Gebruiken voor de clubwedstrijden, dus helaas orri, maar ik nog een keer ga neem ik wel weer een doos mee (hihi).

BTW, ik kocht een keer op het tentenkamp een zakje elastiekjes van 2.50, keek ik later op het bonnetje, was er 25.00 aangeslagen. Ik ben dus teruggegaan, en het pochende mannetje gaf zonder al te veel heisa 22.50 terug. De cassiere keek trouwens wel heel nijdig, dacht zeker dat het fooi was.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 15:53

tja prakkie. als ik al aal hypodrama denk krijg ik echt woedeneigingen. het zijn echte ratten, vuile hufters. oplichters. ik voel me nog steeds zo woedend. ze zijn heeeel slecht bezig daar. voor de klant, en het personeel.ik haat die lui echt. sorry hoor maar dit moest er echt even uit. lucht op.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 16:05

He Prakkie, ik heb ook voor Maarten en Steef gewerkt. Ben wel benieuwd naar jouw verhalen, heb zelf toen ook wel het een en ander gehoord! Frusty

Ik ben trouwens op een gemene manier die winkel uit gewerkt, maar dat vertel ik ook in Artis wel!

_________________
Life is too short to regret
all the things you haven't done or said *Judith*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-10-09 17:06 ]</font>

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 14:08

Is goed, jura,
Ik heb ook nog een paar sappige verhalen over beiden (met name Maarten...die aal...)
Zie je zaterdag...
Heb echt zin in zaterdag ...sorry ff off-topic..hihi

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 16:38

Ik vind Steef juist een griezel, dat is een enge slijmerd. Ik zou daar nooit willen werken, en ik koop er zelfs liever geen spullen. Ik komer alleen als ik iets heel hard nodig heb en de Sta-Rho niet meer kan halen.Sfeer, winkel en personeel bevallen me niet. Komt er zo'n net-uit-de-luiers-grietje met een grote muil die nergens verstand van heeft. De enige waar ik goede ervaringen mee heb is de zadelmakerij.

Goedgekeurd onderschrift :)

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:59

tja vertel mij niks. het zijn smeerige lui daar. en hoe kan een beginnertje die net komt kijken in godsnaam adviseren over een chambon o.i.d. dit heb ik dus meegemaakt daar. dat een zogenaamd collegatje een vraag kreeg van een klant over een chambon. pfff. ik heb jullie ook heel wat te vertellen en doe je oordoppen maar in want ik ben nog steeds zo kwaad op die lui dat ik het wel uit kan gillen. Boos! krijg nog zoveel geld van ze en ze hebben een vals spel gespeeld zoda de rechter hun kant van het verhaal geloofde en ik dus kan fluiten naar mijn centen. ik hoop dat niemand zo dom is om daar te gaan werken.!!! sorry maar als ik ergens een bom op mocht gooien was het daar. zoals je al leest zit het heel diep maar ze hebben me dan ook heel diep gekrenkt.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 20:19

Ahum....en ik loop daar 2 keer in de week stage... Scheve mond\

Galactica Wadim X Gemini

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 20:21

pfffffff sorry hoor succes daar dn. heb je het wel naar je zin?? ach misschien valt het als stagaire wel mee. maar ja ze vielen voor mij heel in t begin ook mee. Misselijk veel plezier dan daar

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 20:44

Het is echt een drama... Misselijk
Ik kom er liever ook niet, die hele sfeer alleen al. En die rommel die ze verkopen met tentenkamp pffff....

Ik heb ook heel veel zin in zaterdag Prakkie!! Party!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: swatch en 33 bezoekers