Mensen uit de Hoeksche Waard: opgelet!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Daihyo

Berichten: 88002
Geregistreerd: 01-06-01

Mensen uit de Hoeksche Waard: opgelet!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 17:13

Wie kent deze pony?
Dit is Rocky, nu zo'n 13 jaar oud.
Ik heb hem 7 jaar geleden verzorgd en toen is hij verkocht. Ik heb hem toen nog gezien in een weitje in Piershil.
Toen ik hem verzorgde stond hij in Heinenoord. Hij was van een handelaar genaamd Jan. Hij is verkocht door Arie vd Griend.
Wie herkent deze pony?
Dit is niet omdat ik hem nog wil zien ofzo, maar gewoon leuk om te weten wie hem kent en weet hoe het met hem is.

Afbeelding

Afbeelding

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Farjen

Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 17:16

wat een aparte aftekeningen, heb al ff zitten zoeken op het internet maar niets Verward veel succes alvast

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 18:31

Volgens mij staat hij nog steeds daar op Piershil waar de foto's ook van zijn. Ik weet het niet zeker maar toen mijn paardje nog op Piershil stond kwam er ook heel vaak zo'n pony langs.

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Daihyo

Berichten: 88002
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 18:36

Ja? Ik wet alleen niet meer precies waar ik dus die foto's heb gemaakt in Piershil. Ik kwam hem toevallig tegen en had een fototoestel bij me. Dit zijn foto's van 5 jaar geleden.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

babli

Berichten: 2468
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 18:50

mijn vriendin woont in phierseel en die verzorgt een pony die rocky heet en die heeft dezelfde aftekeningen:) hij staat nog steeds in phierseel wil je meer informatie pb me dan

Love the life you live!
Live the life you love!

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 19:00

De foto's zijn volgens mij gemaakt vanaf het pad naar het 'piershilse bos'. Dus vanaf de ijsbaan naar het spui, kom je langs het voetbalveld en daarna zie je een wei met paarden en volgens mij staat die pony daar ook nog steeds.

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Eliana

Berichten: 5447
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 15:41

ja daar staat hij nog steeds Haha!

Shetland bokker #7

Daihyo

Berichten: 88002
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 21:19

Ik ga gauw eens een keertje kijken. (ik kan het toch niet laten) Ben best nieuwsgierig hoe hij er nu uitziet.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 5 bezoekers