springwedstrijd gehad!!! :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

springwedstrijd gehad!!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 15:08

Vandaag had ik springwedstrijd gehad...

Nou het begon al heel goed... NOT
Ten eerste konden we helemaal GEEN plaats vinden om te parkeren, alles zat daar bomvol gewoon. Dus uit wanhoop hadden we de trailer maar langs de sloot gezet... en maar hopen dat suleika er niet in zou vallen Knipoog Tong uitsteken Ook stond de trailer langs een skipiste, waar allemaal skiers vanaf gingen!
Dus toen ze van de trailer afkwam wou ze helemaal niet stilstaan!

Najah, eenmaal opgezadeld liepen we naar de (binnen)losrijbak toe... daar bleek dat alles al een half uur eerder begonnen was Verward dus ik had nog maar weinig tijd.
Ik had dus ook niet het parcours verkend, maar gelukkig was het een makkelijk parcours, dus ik dacht dat ik hem wel kon onthouden Haha!

Even later was ik dus lekker aan het losspringen, toen nam ik de oxer... maar op de een of andere manier kwam suleika half op haar knieen terrecht Scheve mond dus toen maakte ze nog een paar passen op haar knieen zeg maar Ach gut ik hing er toen half aan, maar kon gelukkig nog wel blijven zitten. Toen suleika weer van haar knie-actie hersteld was had ze gelukkig geen schrammetje opgelopen en ze liep gelukkig ook nog helemaal goed OK dan! dus ik weer blij Haha!, maar wel geschrokken natuurlijk Scheve mond
Daarna meteen nog een keer de oxer gesprongen, tegen de angst zeg maar.

Nou toen moest ik het springparcours in, omdat suleika altijd heel kijkerig is enzo dacht ik van... ohjee dit zal wel misgaan. Maar het viel wel mee, hij stak wel zijn kop in de lucht, maar verder niks.
Dus ik zo over al die hindernissen heen, bij de tweede hindernis raakte ik mijn beugel kwijt Bloos en even later de tweede Bloos dus toen had ik het parcours verder afgemaakt zonder beugels Bloos! .
Nou helemaal foutloos rond, ikke vet blij natuurlijk Haha! en lette niet zo heel erg goed meer op de pony. Dus na de finish wou suleika rechts en ikke links... als gevolg ik lag er weer HAAST af, gelukkig niet helemaal Haha!

Daarna losspringen voor de barage, ging ook weer goed eigenlijk, zonder brokstukken Haha!
Maar toen wou ik weer de oxer nemen, ik was aan het aanrijden. Toen kwam er een meisje van het stijltje af, die reed hard recht door met haar pony, recht op mij af!! Ziek Ik kon geen kant op, want langs mij waren allemaal mensjes aan het stappen enzo.
Dus zij trekt haar pony om, maar dat ging niet zo flex, want ze viel eraf!!! Scheve mond En volgens mij had ze ook nog best veel pijn want ze bleef een tijdje liggen Ach gut maarja, ik wou eik vragen hoe het met haar was, maar toen riep ons pap dat ik de ring in moest.

Alles ging goed eigenlijk, ik had nu wel mijn beugels aangehouden Haha! en weer was ik foutloos... YES Haha!
Ik had 49 voor stijl, maar ik vond stijl een beetje associaal hoog gejureerd vandaag. Uiteindelijk was ik 8e van de 37 Haha! en had ik een mooie strik gekregen met een manetrekkammetje Lachen

Dus zoals jullie zien heb ik vandaag een hoop meegemaakt Scheve mond Suleika zal morgen denk ik wel flinke spierpijn hebben door haar 'val'!!
Maarja...

groetjes

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 15:40

kei goed!! gefeliciteerd joh! het gaat steeds beter!
ik vind het echt jammer dat je volgend jaar geen wedstrijden rijd, wil harry niet sponsoren ofzo???? dan kun je gezellie met maart en mij mee crossen enzo!
maareh tegen die spierpijn zou ik haar dan morgen zowiezo wel even rijden, gewoon simpel , drafje, galopje, en goed uitstappen, dan kan ze dinsdag evt vrij hebben, maar om ergere spierpijn te voorkomen moet je dus wel morgen even rijden
oh jah we hebben dinsdag trouwens les Haha!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 15:42

THNX Haha!:D

ohjah hhaha dan kan hij dinsdag helemaal niet op rust! en woensdag heb ik pc springles dussss donderdag kan die pas op rust Knipoog najah hij staat nu lekker in de wei, kan ie nog ff af en toe bewegen, alsie zin heeft Tong uitsteken
Nee ik denk niet dat harry zin heeft om te sponsoren, jammer genoeg... maarjah misscihen kan ik ons mam nog lief aankijken... maar ik denk niet dat da opgaat Boos!
achjah kan nie alles hebbe he Haha!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 16:06

ik zou dan iig vragen of hullie mam de helft wil betalen, tzou echt sund zijn als je dat laatste jaar zo zou weggooien !

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 16:16

Wouw gefeliciteerd! Toch een (bijna ) heel parcours gesprongen zonder beugels!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 19:17

whaha was een echt mirjel dag zo te lezen Haha!

gefeliciteerd met je manentrekkammetje. (das vast een hint dat z'n manen er nie uitzien Tong uitsteken )

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 19:46

loulou schreef:
whaha was een echt mirjel dag zo te lezen Haha!

gefeliciteerd met je manentrekkammetje. (das vast een hint dat z'n manen er nie uitzien Tong uitsteken )



whaaaahaha jah idd
*zieternieuuuuiiiit*
korte manen is echt veel mooier hoor !

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 09:19

super!! Gefeliciteerd

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 09:22

crossmonster"]
[quote="loulou schreef:
whaha was een echt mirjel dag zo te lezen Haha!

gefeliciteerd met je manentrekkammetje. (das vast een hint dat z'n manen er nie uitzien Tong uitsteken )



whaaaahaha jah idd
*zieternieuuuuiiiit*
korte manen is echt veel mooier hoor !
[/quote]

whaha nee hoor Haha! de eerste plaats kreeg een uhmmm hooinet, de tweede, derde en vierde plaats kregen een halster, en de vijfde plaats kreeg een zweetmes en de zesde zevende achtste en negende plaats kreeg een manentrekkammetje (met zo'n hoevenkabberpunt op het einde Haha!) haha
En ik laat zijn manen lekker lang! hihi ik laat me niet beinvloeden door jullie mening Tong uitsteken Haha! lekker PUH Tong uitsteken
En jolijn vindt het ook mooi!! Haha!