Moeilijke keuze!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 15:47

We gaan soms weleens naar Loon op zand en daar een rit maken. Van vier uur. Dan huren we daar paarden en dan gaan we lekker daar rijden in de bossen. Daar heb ik heeeeeel veel zin in. Maar precies dezelfde dag is er bij mij op de manege een carrousel die ik ook heel graag wil rijden. Die is ter opening van onze nieuwe buitenbak en dan komen er heel veel mensen kijken. Daar heb ik me ook voor opgegeven met mijn paardje. Maar dat kan niet allebei tegelijk. Wat hadden jullie gedaan? Ik vind dit zo moeilijk kiezen..... Verward

Play Like A Man, Win Like A Woman!


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 15:50

Die opening van die bak is maar één keer. Een rit maken in Loon op Zand (hoe leuk dat ook klinkt!) kan ook een andere keer, dat hoeft niet persé dan, dus ik zou naar de opening gaan en dan een andere keer buiten rijden.

Nulla tenaci invia est via

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 15:52

Nou, die rit is al besproken heel lang geleden en we gaan met een hele grote groep van 15 geloof ik.

Play Like A Man, Win Like A Woman!


*Stallie*

Berichten: 49
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 16:42

haii mariel hoe gaat het nu met je met mij gaat het wel weer. maar ik ga gewoon mee naar loon op zand want die bak is nu toch al geopent maar jah ik zie je maar weer doeiii xx Vingers aflikken

Houw VaN M'n PaaRdje

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 16:43

Als je je hebt opgegeven voor de carrousel zou ik dat doen. Anders hebben ze een persoon minder en dat is ook niet leuk voor de groep.

Blijft toch een groepsgebeuren he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 16:46

ik zou ook voor de carooussel gaan hoe leuk het ook is op loon op zand, dat kan je vaker doen (ps ik ben ook op loon op zand geweest)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:25

Waar ze je het minste kunnen missen?!
Denk dat het moeilijk is om weg te blijven bij carousel, of niet?
Anders alsnog wat je zelf het leukste vind

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-01 15:25

Nou, bij de carousel weten ze dat ik waarschijnlijk af ga zeggen dus dat is geen probleem. Maar toch bedankt!

Play Like A Man, Win Like A Woman!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, frutsel05, gillian, Mark0919, noordje, Pellelilly, Vagabondo en 50 bezoekers