Vraagje over Idols..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Vraagje over Idols..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 12:25

Ik heb een klein (misschien dom) vraagje over Idols. Als je doorgaat bij die tweemensenjury, dan moet je de volgende dag toch voor de echte Idolsjury zingen? Mensen die heel goed kunnen zingen, komen niet door. Maar vorig jaar zag ik toch een boel hele slechte zangers voorbij komen bij de echte jury! Dat zou dus betekenen dat alleen hele goede of hele slechte zangers doorgaan, en de vrij goede niet Verward . Of komt die tweemensenjury ook op tv?

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 12:36

Hmmm, eigenlijk nog niet over na gedacht....
Heb geen idee... Denk dat die tweemensenjury ook wel op tv komen hooor!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 12:45

Vorig jaar was het idd zo dat er eerst een voorronde gehouden werd, zonder camera's en met een andere jury. De lachwekkende auditie's werden doorgelaten, maar ook de mensen die gewoon wat minder goed waren, en natuurlijk de mensen die super zongen. In de 2e ronde werd het pas serieus.

Omdat er nu zoveel inschrijven zijn (10.000 meer dan vorig jaar) is het nu anders. De eerste jury is gelijk al serieus, en wordt dus ook opgenomen en uitgezonden. Hier gaan echt alleen de mensen door die goed zingen.

Ik heb wel gehoort dat ze niet willen dat deze jury op TV komt, en dus daarom de "echte" jury stukjes laten spelen voor de 1e ronde auditie's, en die er dus bij plakken.... Scheve mond Hopelijk word ik niet te hard aangepakt. Knipoog

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 13:12

Waahaa dat is ook nep! Zometeen zetten ze per ongelijk bij iemand die echt supervals zingt: Je bent echt hartstikke goed, ik krijg hier KIPPENVEL van Haha! !

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 13:19

Ik vond dat afzeiken echt t leukste van t idols.Misschien mijn afwijking haha.Maar dat vond ik altijd grappig.Dat sommige mensen denken dat ze kunnen zingen :S terwijl het klinkt alsof de wc aan t doorspoelen is ofzo.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 17:03

Ctal, ik lag daar ook hélemaal dubbel om. Maar nu ik zelf mee heb gedaan schaam ik me dood dat ik die mensen uitgelachen hebben!
Het lijkt dat ze totala niet kunnen zingen, je snapt dus écht niet waarom ze mee doen. Maar die zenuwen hè... Dat speelt zo'n grote rol. Ik had er ook last van en ik weet zeker als mijn auditie op TV komt dat ik dan flink uitgelachen word!! Ook een meisje die ik ken, kan SUPER mooi zingen, maar door de zenuwen ging het totaal niet...
Oke er zijn mensen die écht niet kunnen zingen, maar er zijn toch zeker een heleboel mensen die thuis in een vertrouwde omgeving zonder camera op hun kop echt onwijs mooi zingen, en daar slaan ze dicht of laat hun stem hun in de steek..

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 21:01

dat is dus de reden dat ik niet mee doe..
meerdere mensen wilde me opgeven..
maar hoe ze me ook beoordelen..
mijn stem zou me ook grandioos in de steek laten..
ik blijf wel zingen onder de douche Haha!

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 22:30

Dat doe ik ook maar! Afgezien van het feit dat ik sowieso niet de stem van Christina Aguilera heb... Maar ik ben benieuwd of er bokker op tv komen!