Raar...wat denken jullie hiervan?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
starfish
Berichten: 176
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 19:28

Vandaag was het weer les in de manège, maar deze keer reed mijn zus. Odessa liep echt wel heel slecht vond ik. Ik werd er bijna depressief van Verdrietig. Ze liep erg op haar voorhand, met een hertenhals en een gespannen rug . Ik snap niet hoe het komt want de vorige keren liep ze altijd zo ontspannen en rond... Verward
Telkens als de pony voor haar stopte stak ze haar hoofd een beetje in de lucht. Nu weet ik niet of het aan Odessa lag of aan mijn zus, die wel al een tijd niet gereden had...Ik heb al meerdere lessen gevolgd die altijd heel goed gingen...
Ik dacht misschien dat het iets met haar hoofdstel was ofzo maar dat denk ik niet want ik heb het na de les nagekeken...
Wat denken jullie hiervan?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: starfish op 2001-09-27 16:56 ]</font>

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 19:32

Ik zou me er niet teveel zorgen om maken. Als je een tijdje niet gereden hebt moet je je toch altijd weer aanpassen. Bovendien is het voor de pony ook weer aanpassen, iemand anders op z'n rug. En net als wij hebben wij ook niet iedere dag evenveel zin en zijn we ook niet iedere dag even goed gezind.
Het hoeft daarom nog niets lichamelijks te zijn!

Veel succes nog met je pony!

homer
Berichten: 181
Geregistreerd: 13-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 20:29

Ik denk dat Dorien wel gelijk heeft.....
Paarden en ponies zijn net mensen, ze hebben ook weleens hun dag niet.
Misschien is het ook wel een vertekend beeld, omdat je zus al een tijd niet meer gereden heeft.
Omdat jij vaker met Odessa rijdt, kun jij misschien een beter beeld krijgen; als er iets mis is, dan merk je dan over het algemeen snel genoeg.
Maar ik zou me ook nog niet al te veel zorgen maken hoor !

Veel succes !

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:32

Kop op, ze had een slechte dag. Misshcien had de pony voor haar het niet rgaag dat er iemand achter huppelde? Misschien was je zus wat gespannen. Er zijn zoveel mogelijke redenen. Gewoon de volgende keer kijken hoe ze is. *LOL*

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 16:58

Je paard vind het gewoon niet zo fijn als er een ander op haar rug zit!!
Je rijsteil van je zus zal anders zijn en ook anders worden aangevoeld door je paard.
Jij bent misschien wat rustiger onder het rijden en dat merk je dan.
Je zult zien dat het vanzelf allemaal wel beter word.