een mooie dekhengst gevonden voor onze dartmoor

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 18:38

hij is van welsh afkomst en ong 1.30 hoog
is ssssssssuper donkere vos met spierwitte manen. echt een plaaaaatje. is geen goedgekeurde hengst maar ja die merrie heeft ook geen papieren (meer). en het zijn verschillende rassen. ik had in rhoon een dartmoor hengst gevonden voor de merrie en die mocht alleen maar "echte" dartmoor merries dekken dus alleen als ze stamboek nog hadden. en dan nog moest de merrie wel mooi genoeg zijn voor hun hengst. nou dan niet. nu heb ik op 3 km afstand een prachtige welsh hengst gevonden en zodra de mkz crisis over is en het veulen is een maand of 2 oud zal ze door hem worden gedekt.


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 20:43

oooooooo gaaf ikke wil foto zijn klinkt als super mooi beestje! Party!! Party!! Party!! Party!!

soms is het beter om te zwijgen


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 20:58

leuk
laat maar snel een foto zien want dan kunnen we ons weer eens vergapen aan een scoonheid van een hengstje is al alang niet meer gebeurt (toch??)
wanneer is dit veulen eigenlijk uitgerekend??
en hoe gaat t met nina??

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Ineke2

Berichten: 33039
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:51

Wat klinkt dat gaaf!!! Kwijl
Als je foto's hebt, wil je ze dan hier neerzetten?? Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 07:13

zodra ik foto's heb van die hengst zal ik ze hier neer zetten. weten jullie hoe dat moet?? moet ik dan eerst foto's op mijn site plaatsen en ze vandaar uit hier neerzetten. jullie zullen hem echt mooi vinden. hij is prachtig gebouwd en heeft een fantastiche kleur. jammer dat ik hem nu niet ff kon zien vanwege de mkz. die man heeft ook schapen en is heel voorzichtig. naja ik zla snel foto's proberen te krijgen. xxx lonneke

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 07:16

oh ja en mijn merrie is op 12 april uitgerekend. ze is nu gedekt door een dartmoor als ik die man kan geloven. met nina is alles goeed. ze staat nu op stal bij stal KA in zeeland en die jongen gaat haar ,als de veiling plaatsvind , op de bonte paardenveiling rijden. inmiddels ben ik ook bezig met een koper maar ik weet verder nog niet of ze komt kijken. ik heb nu alleen nog maar gemaild met haar. ik hooop zzoooooo dat ze aan haar verkocht word. xxx lonneke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dnies90, flora, NinaCharlie, Pellelilly, Westerntrail en 40 bezoekers