te gek *zwijmel*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 11:08

Ik wist dat ik een leuk en geweldig paard had, maar dattie zo supergeweldigcooltof was, dat wist ik nog niet.
En nog twijfel ik! Gister had hij 4 uur in de speelwei met de anderen gedolt, en toen ik ging draven voelde hij niet helemaal rad. Maar zodra ik m echt goed oppakte (binnen tien minuten was hij helemaal los enzo), liep hij als een ster. Echt, nooit geweten dat ik zo'n superknol had.
Ik liet m aangalopperen en hij liep gelijk verzameld, of iig dicht er tegen aan. Voltes geopend en gesloten, en de derde dacht ik: doe eens gek. En ik zette m nóg een tikje verder naar binnen. Zet die gek een pirouette in! Ik schrok me wild, de tweede sprong kon hij er ook niet uitpersen, want dat is echt vreselijk zwaar, maar die eerste sprong... Dat was t gewoon. Ik had t echt nooit verwacht. Ik heb stiekum toch nog eventjes aan mijn wissels gewerkt, en nu kan ik met 1 drafpas wisselen.
Hij gaat zo soepel. Ik dacht van de week: we gaan vooruit. Maar we gaan echt met reuzensprongen vooruit. Volgens mij ligt t ook aan onze superbandages. Ik wist niet dat Jopie ooit zoiets zou doen, en al was t een gelukstreffer, en once in a lifetime mag van mij ook. Ik heb gister gewoon een uur lang wakker gelegen en erover gedacht. Mijn knol is echt geschift, want zo goed kan ik nou ook niet rijden. Maar vooral: ik heb m alles geleerd, hoe kan t dat hij nu dit soort dingen eruit perst?
Ik hoop maar dat hij nooit meer helemaal terugzakt door die hoefkatrol, hij loopt nu zo onwijs goed, dus ik blijf maar hopen en duimen dat hij zo blijft lopen. Ik ga hem nu regelmatig in het bos trainen. Dan leert hij wat meer om bij mij te blijven met zijn concentratie, want zaterdag kwamen de anderen thuis van wedstrijd, en toen deed hij dus niks meer, behalve ervandoor schieten en andere eikelige dingen.
It takes a lifetime to be satisfied, but it only takes a horse to be happy!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 11:10

heerlijk dat je zo in de wolken kunt zijn over je eigen paard. Niet teveel piekeren en er gewoon van genieten.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 11:31

Ik weet trouwens ook weer waarom ik geen wedstrijden rijd.
Zaterdag ging ik uitstappen en kwam ik langs de manege, daar organiseren ze vaak wedstrijden, nu ook. Rijden er twee kindertjes helemaal opgedoft op hun pony's rond, en die kijken me aan... Om misselijk van te worden, vast niet zo bedoelt, maar t kwam op mij zo neerbuigend over, zo van: wij rijden wedstrijden en zij niet. En verder mag dat rijden van mij dan nog zo weinig voorstellen, op deze manier heb ik er echt geen trek in.
Ik blijf liever lekker trots dan dat ik me zo behandelt voel...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 11:53

Hee toppie Laui. Doorgaan zo en dan zie we je binnenkort in het Z rijden Party!! .

Maare ga je wel starten binnenkort omdat hij nu zo super gaat Verward .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 12:00

ik heb geen vervoer, en hier in de buurt worden 3x per jaar landelijke wedstrijden georganiseerd. Waar ik dus te paard heen kan, verder is de sfeer echt Misselijk below zero...
Ach ja, als ik verhuis ofzo dan kan ik t wel doen, maar ik háát de sfeer hier in de buurt. Alsof t paard en/of ik niet goed genoeg zijn... Blech! Daar kan ik absoluut niet tegen...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 12:01

Mmhh idd dat vervoersprobleem ken ik helaas maar al te goed. Daarom sta ik dus op ZH omdat ik dan kan starten Haha! .

Ach laui die mensen komen zich vanzelf tegen hoor en heeeeel hard. Schijnheilig

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 14:56

Tss, rare grieten zeg op die wedstrijd! Dan te bedenken dat jij op een broer van De Sjiem zat... Dat wisten ze waarschijnlijk niet.... Haha!

Die haat en nijd onderling hoor ik vaak en is echt niet regiogebonden. Dit is onder andere de reden dat ik (nog) niet met Toon gestart ben. Ik zie die koppen nu al voor me als ik daar aan kom met mijn tank... zonder papieren! Waarschijnlijk ga ik daarom juist wel starten, al was het alleen maar om die kakgrieten te sarren!

Paardrijden is voor iedereen hetzelfde hoor, of je nou op een paard van 30 duizend zit of op 1 van 3000 gulden, toch?

Enne: super joh, die "pirouette"!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 15:25

Ik baal daar ook gewoon van, wat denken ze wel. Natuurlijk, zij hebben superpony's en rijden met winstpunten, maar dan nog.
*shiver* ieks, ik heb daar echt een hekel aan, laat mij lekker met mijn paard rijden.
Ik ga trouwens (gewoon voor de leut) precies daar bij die manege op t pad oefenen... Ach ja, ik moet er ook maar tegen kunnen...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo, Vlindy en 157 bezoekers