voor t eerst Z1!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

voor t eerst Z1!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 10:57

Vandaga heb ik voor het eerst Z1 gereden! Het ging niet zo goed want mn pony was best wel sloom! zodra ik de zweep wegleg reageert bijna nergens op! das wel jammer.
Maar over het algemeen mag ik niet klagen voor het eerst Z1! Ik had 178 en 171 punten dat is geen winstpunt maar dat maakt me niet uit.
In de eerste proef had ik 171 punten en die proef ging wel redelijk maar niet super. De eenvoudige galopwissels maakte we in dribbelstap/draf en Falcon viel een keer uit de galop en in de voltes wou die niet zo goed om mn binnen bene heen buigen.
De 2e proef ging naar mijn gevoel niet zo goed maar 1 van de 3 galopwissels deden we wel goed en dara hadden e dan ook een 6 voor! In die proef had ik eigenlijk 180 punten ( is een winstpunt ) maar ik draaide de keerwending de verkeerde kant op! Bloos!
Voor mn appuyementen ( waar ik goed op had geoefend) had ik 7ens en 1x een 6 Haha!
Ik ben heel erg te vreden over mn punten want ik had er niet zo veel van verwacht omdat mn pony een tijdje kreupel is geweest Bloos
Volgende keer hopelijk wel een winstpunt Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 12:01

Goed zeg! Volgende keer een winstpunt!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 12:21

Als je pony een tijdje kreupel is geweest en je dus neem ik aan weinig tot niet heb kunnen trainen dan is dit toch een mooi begin, het kan nu alleen maar beter worden toch?

veel succes bij jullie volgende wedtr.
gr. cissie

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 18:30

Heel goed!
En je hoeft toch niet altijd alleen maar voor de winstpunten wedstrijden te rijden ?


xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 19:09

ik vind dit wel een mooi begin voor de Z hoor!!!!!

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 19:25

idd volgens mij is het ook helemaal niet verkeerd voor het eerst Z het is toch een hele overgang

ONDERSCHRIFTLOOS

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 19:31

INkie schreef:
Vandaga heb ik voor het eerst Z1 gereden! Het ging niet zo goed want mn pony was best wel sloom! zodra ik de zweep wegleg reageert bijna nergens op! das wel jammer.
Maar over het algemeen mag ik niet klagen voor het eerst Z1! Ik had 178 en 171 punten dat is geen winstpunt maar dat maakt me niet uit.
In de eerste proef had ik 171 punten en die proef ging wel redelijk maar niet super. De eenvoudige galopwissels maakte we in dribbelstap/draf en Falcon viel een keer uit de galop en in de voltes wou die niet zo goed om mn binnen bene heen buigen.
De 2e proef ging naar mijn gevoel niet zo goed maar 1 van de 3 galopwissels deden we wel goed en dara hadden e dan ook een 6 voor! In die proef had ik eigenlijk 180 punten ( is een winstpunt ) maar ik draaide de keerwending de verkeerde kant op! Bloos!
Voor mn appuyementen ( waar ik goed op had geoefend) had ik 7ens en 1x een 6 Haha!ik ben heel erg te vreden over mn punten want ik had er niet zo veel van verwacht omdat mn pony een tijdje kreupel is geweest Bloos
Volgende keer hopelijk wel een winstpunt Haha!


wauw daar kan ik alleen maar van dromen!! succes verder geweldig hoor

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 20:14

thnx voor de reacties! Ja ik heb ongeveer 3 dagen niet kunnen oefenen en daarna 1 dag rustig aan en toen liet mn pony wel merken dat ie er zin in had! maar ja als ik langer had getraint had ik denk ik alsnog die gelopwissels niet gekunt! das echt vervelend want mn pony is tijdens de proef heel traag op mn been en reageert bijna niet daardoor kan ik hem bijna niet goed laten verzamelen voor de galopwissels waar door die in draf valt en er een 4 wordt genoteerd Haha! maar t maakt nix uit want 1 x ging t wel goed en toen had ik een 6! ( ik trots Haha!:D:D )
Ik heb nu over 2 weken weer wedstrijd dus kan ik daar nog even op oefenen!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, Bengell, Exorcizamus, karelien, Marjelle1992, marjor, Perros, rien10, Vagabondo, xChanelx en 9 bezoekers