vriendin voor altijd weg...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

vriendin voor altijd weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 21:48

Ik kom net terug van een hele vervelende rit naar mijn paard.
Ik zal bij het begin beginnen, sabine (mijn vroegere hartsvriendin) rijdt op een pony die bij mijn opa op stal staat en ook van mijn opa is. Toen we allebei naar het voortgezet onderwijs gingen zijn we uit elkaar gegroeid en ze kwam bijna nooit meer naar haar pony.
Nu hadden we zondag een strandrit en haar beste vriendin en ik gingen mee maar zij niet. Op de terugweg waren we in een melige bui en toen hebbe we haar een btje zitten pesten, je weet wel bellen en dan iets zeggen en ophangen --> heeeeeel flauw!! Clown maar goed zij doet dat ook altijd bij iedereen (ook bij mij( maar ze vond het niet leuk en werd helemaal boos. Toen zijn we gestopt nou de volgende dag schold iedereen me helemaal vorrot dat ik niet normaal was en ik was een snol en een prutsmuts enzo Verward
al mijn vriendinnen dachten: wat is dit!!! doe even normaal!!!
Nou ik werd die middag ook door haar over de telefoon en over msn helemaal vorrot gescholden en ook mijn pony was maar niks en volgens haar wilde ik haar alleen maar jalours maken!!
maar dat was niet zo ik wilde alleen maar mijn vriendin terug Huilen
Nu heeft mijn opa haar van haar pony afgezet vanavond en die ouders en zij kwamen de spullen ophalen net toen ik op stal was dus zij huilen en ik stond daar: oliebol hou op!! Verdrietig
maarja ik was ook wel weer blij want nu was eindelijk alles voorbij.

Ik snap dat dit een beetje een wazig verhaal is maar ik ben ook een beetje in de war: ze verdient het om weg te gaan maar het is wel mijn hartsvriendin geweest....

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:59

t klinkt misschien stom, maar je had haar gewoon niet moeten bellen en dan iets zeggen en dan ophangen, zij kan het misschien ook bij iedereen doen onder andere ook bij jou maar dat is geen reden om haar na te doen.. ik zou ook zo reageren als een vriendin zo bij mij deed.... maar het is niet netjes van haar dat ze over jou gepraat heeft op school... als ik jou was zou ik morgen op school naar haar toe gaan en met haar praten.... Knipoog

MooglyLover

Berichten: 22
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:38

Matig van die vriendin!! Maar net goed dat ze weg is!!
En ik vind dat ze neit had moeten huilen, ze kwam bijna nooit meer en ze deed net alsof je haar vriendin was maar dat was je blijkbaar niet meer! Maarja het is goed afgelopen... toch??

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 09:43

Ze verdient het om weg te gaan??? Sorry hoor, maar als ik jou verhaal zo lees vind ik jouw gedrag niet voor dat van haar onder doen... Erg stoer en grappig om zo pesterig op te bellen met haar vriendin... mooie 'vriendinnen' zijn jullie zeg... Natuurlijk had zij niet van de rare dingen over jou moeten zeggen, maar jij bent even goed fout geweest. Dus imo ligt de schuld gelijk verdeeld bij jullie beiden en wat zij verdient verdien jij dus net zo goed...

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 17:28

vikki schreef:
Ze verdient het om weg te gaan??? Sorry hoor, maar als ik jou verhaal zo lees vind ik jouw gedrag niet voor dat van haar onder doen... Erg stoer en grappig om zo pesterig op te bellen met haar vriendin... mooie 'vriendinnen' zijn jullie zeg... Natuurlijk had zij niet van de rare dingen over jou moeten zeggen, maar jij bent even goed fout geweest. Dus imo ligt de schuld gelijk verdeeld bij jullie beiden en wat zij verdient verdien jij dus net zo goed...


dit vind ik dus ook! Ik zou hetzelfde hebben gedaan als die 'vriendin'

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:13

Hmm... niet erg leuk van je om je vriendin op "grappige" telefoontjes te trakteren. Maar het is wel erg uit de hand gelopen, geloof ik. Lijkt me geen verkeerd idee om er nog eens met haar over te praten.
Waarom heeft je opa haar trouwens weggestuurd?

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:19

idd niet echt leuk wat je gedaan hebt dan dat bellen ...bekijk het maar eens andersom .. zou jij toch ook niet leuk vinden of wel???

En ja en als Yorghos waarom heeft je opa haar weggestuurd ???

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:24

Nu kan het nog over een paar jaar noemen ze het kinderachtig.......

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:28

Mmm ik zou haar toch maar even bellen als ik jou was!! Jij bent zeker fout geweest maar ik vind de reactie van je vriendin ook wel een beetje overdreven!.
Maar zoals ik al zei: jij bent zeker fout geweest en ik denk dus dat ook bij jou de taak ligt naar haar toe te gaan en te het uit leggen/ bij te leggen.

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 20:55

jullie snappen er niks van ik deed helemaal niks verkeerd ik nam het altijd voor haar op reed haar paard zodat het leek ofdat ze was gekomen en dat haar paard beweging kreeg ik deed alles voor haar maar ze kwam nooit en ze begon me alleen maar uit te schelden en te doen. ik heb die telefoontjes niet gepleegd ik zat er alleen maar bij. het verhaal was blijkbaar niet helemaal duidelijk. mijn opa heeft haar weggestuurd omdat ze nooit meer kwam en omdat ze mij alleen maar kon uitschelden terwijl ik juist alles voor haar een haddaoui over had.
dierenlover en mooglylover begrijpen het, bedankt!!

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 20:57

en ik had eigenlijk gehoopt dat jullie het zouden begrijpen, is het nu wat duidelijker? zo'n situatie is moeilijk op papier te zetten...

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:32

ik denk dat het nu wat duidelijker is....het is niet leuk geweest van je 'vriendinnetje' dat ze je zo behandeld heeft!!! Boos!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:44

Keesje schreef:
Op de terugweg waren we in een melige bui en toen hebbe we haar een btje zitten pesten, je weet wel bellen en dan iets zeggen en ophangen

zij kwamen de spullen ophalen net toen ik op stal was dus zij huilen en ik stond daar: oliebol hou op!! Verdrietig


Deze 2 stukjes tekst wekken nou eenmaal de indruk dat jij wel degelijk ook fout bent geweest, je hebt zelfs woordelijk gezegd dat je haar gepest hebt... dus ik snap niet zo goed dat je nu zegt dat je helemaal niks verkeerd deed Verward ... Ik vind wel dat zij het meest fout is geweest, maar aan de andere kant... ik ken haar kant van het verhaal natuurlijk niet... Het is iig kl*te, ik hoop dat het nou weer een beetje gezelliger voor je gaat worden bij de paarden iig! Lachen

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 21:07

Idd ik ga hier helemaal met Vikki mee. Dan had je maar wat duidelijker moeten zijn, dan hadden we je kunnen begrijpen.
Maar hoe je eht verhaal nu verteld is wel opeens helemaal anders. Wel een beetje raar.

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 09:18

snappen jullie dan nie tdat ze gewoon een beetje overstuurs is en he tniet goed kan uitleggen?

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-03 09:44

ik snap dat het niet helemaal duidelijk is maar ik vind het echt heel erg wat er gebeurd is en ik kan het idd niet zo goed uitleggen...

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 09:45

vikki"]
[quote="Keesje schreef:
Op de terugweg waren we in een melige bui en toen hebbe we haar een btje zitten pesten, je weet wel bellen en dan iets zeggen en ophangen

zij kwamen de spullen ophalen net toen ik op stal was dus zij huilen en ik stond daar: oliebol hou op!! Verdrietig


Deze 2 stukjes tekst wekken nou eenmaal de indruk dat jij wel degelijk ook fout bent geweest, je hebt zelfs woordelijk gezegd dat je haar gepest hebt... dus ik snap niet zo goed dat je nu zegt dat je helemaal niks verkeerd deed Verward ... Ik vind wel dat zij het meest fout is geweest, maar aan de andere kant... ik ken haar kant van het verhaal natuurlijk niet... Het is iig kl*te, ik hoop dat het nou weer een beetje gezelliger voor je gaat worden bij de paarden iig! Lachen
[/quote]

ben het helemaal met vikki eens ... als ik jou was zal ik je vriendin maar eens opbelle waarom ze zo idioot tegen je doet ... je deed dus alles om haar te helpe maar blijkbaar is ze je vriendschap niet waar

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-03 09:46

dat het ik idd geprobeerd maar zodra ik mijn naam zeg aan de telefoon begint ze helemaal te flippen en het enige wat ze doet is mij de schuld geven van dat ze van haddaoui af moest en dan probeer ik haar uit te leggen dat ik het ook niet leuk vind en dat ik het liefste heb dat ze terug komt maar dat dat niet mag en niet meer kan. maar dan hangt ze op... en naar haar toe gaan durf ik echt niet....tenmiste nu nog niet

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 09:46

Is zij ook boos geworden op die andere vriendin die had gebeld? Ik vind dat ze wel heel erg boos word om zo'n telefoongrapjes. Oke dat het niet leuk is snap ik ook wel, maar als ze het zelf ook doet moet ze. niet jou overal en voor alles gaan uitmaken en helemaal jou pony niet, want die heeft er helemaal niks mee te maken Verward
En goed van jou opa dat die haar heeft weggestuurd, als die pony niet goed verzorgd word door haar, en ze daar de hele tijd jou gaat zitten verrot schelden terwijl jij haar pony elke keer doet, dan is het zelf een prutsmuts en verdient ze geen verzorgpony.
Ik zou niet zo over je heen laten lopen, zodat zij je telkens uit kan schelden, want ik krijg eerder een indruk dat zij de baas over jou speelt en dat jij alles voor haar doet Verward Als dat zo is moet je echt niet meer doen, want dat is eht geen vriendin!

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-03 09:54

ja maar wat heeft het voor zin als ik terug ga schelden, dan ben ik net zo erg bezig! maar heel erg bedankt voor je fijne reactie!!
en op irene was ze helemaal niet boos dat is nou juist het gekke!!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 10:01

Terugschelden is ook niet bgoed, dan ben je zelf net zo blij bezig, ik zou gewoon haar negeren en het haar zelf laten uitzoeken, geen aandacht meer aan haar besteden.
Achtelijk dat ze niet boos was op die irene Verward

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-03 10:07

ja doe ik nu ook, daarom wil ik haar ook niet opbellen en met haar praten na die ene keer en ik wil ook niet naar haar toe, wat heeft dat voor zin!?!?

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 12:52

Laat het even een paar dagen bekoelen, zij is waarschijlijk ook een beetje overstuur Tenminste dat denk ik, waarom zou ze anders zo reageren.
Ik vind het wel goed van je dat je haar altijd in bescherming probeerde te nemen. Dus laat het een paar dagen dan kunnen jullie allebij nadenken, en probeer daarna nog een keer met haar te praten en als dat lukt maak dan duidelijke afspraken!!! Als ze niet wil praten kan je haar evt. nog een brief sturen. Wil ze dan nog niet naar je luisteren dan heb jij je best gedaan.
Een ding, ga niet terug schelden dat werkt niet.
Sterkte met deze rottige situatie!!!

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 19:15

heel erg bedankt!!!