nieuwe verzorgpaarden!!! :D en toeval bestaat NIET

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

nieuwe verzorgpaarden!!! :D en toeval bestaat NIET

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 18:01

Vorige week vrijdag kreeg ik bericht van CCCCorine hier op bokt dat ik eens een kijkje moest op stal Heidehoek, een pensionstalling in Eemnes, (voor stalling van een eigen paard tegen die tijd) nougoed, ik daar naartoe en ik wandel wat stallen rond, bij puur toeval kom ik zonder te weten wie ze was CCCCorine tegen. Heel grappig natuurlijk dat je op een stal van nu zo'n 80 paarden 1 persoon tegen komt die je een tip heeft gegeven en dat je er vervolgens nog achter komt wie wie is Haha!

Nougoed, al met al, ik kom afgelopen maandag op die stal met een briefje van kan ik hier toevallig een paard verzorgen, dat is mijn telefoonnummer en blablabla, kom ik Audrey tegen! een hele goede vriendin van mij die altijd bij stal Swaab heeft gestaan! Nou, me broek zakte af toen ik haar zag Haha! nouja, wat deed ze daar (is bijna 40 km reizen voor haar) ze verzorgde al een tijdje de paarden van Karin Galema, misschien zegt deze naam sommige mensen iets, ze rijdt ZZ zwaar. Later werd ik door audrey opgebeld dat Karin Galema wel interesse heeft voor nog een verzorgster! Goed, bingo, had ineens 7 verzorgpaarden erbij Verward Ben er vandaag voor het eerst geweest, krijg ik te horen van Karin dat zij een broer heeft op Nieuwenoord, IK HEB MET HAAR BROER GEWERKT! (gehandicaptenzorg) Nou, ik weet het nu zeker, Toeval bestaat NIET!!!

Heel grappig Haha! nou mag ik voorlopig nog niet op haar paarden rijden, erg logisch aangezien het verschikkelijk dure paarden zijn en ik nou niet bepaald een goede dressuurruiter ben aangezien ik altijd op manegepaarden heb gereden Haha! op een jaartje na. Heb toen wel gelest op een M dressuur paard.
Maar op later termijn mag ik wel gaan rijden Haha! en ik weet al welk paardje dat gaat worden Knipoog een merrie van 6 jaar, is alleen nu nog verschikkelijk schrikachtig, nou heb ik 2 jaar lang een zeer schrikachtige draver gereden, maargoed, ze laat me er liever nog even niet op. Begrijpelijk ook. Maar echt te gek gewoon Haha! zo sluimer je een beetje rond op zoek naar een verzorgpaardje waar je het 1 en ander bij kan, zo zit je bij een dressuurruiter die ZZ zwaar rijdt, 7 paarden heeft, top-paarden heeft en bij anky van grunsven lest! Nou... Mijn dag kan effe niet stuk Haha!!!!

Wilde dit even kwijt!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 18:16

Jeetje je hebt helemaal gelijk dit kan gewoon geen toeval zijn Heel veel plezier met je nieuwe verzorgpaardjes Lachen

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 18:38

Eerste reactie: wat ben jij een bofkont Bloos!

Maar het is idd heel toevallig allemaal, maar leuk toevallig Haha!
Houd ons op de hoogte hoe het allemaal verder gaat!


_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 18:41

jeetje doe je het gelijk goed *LOL* ...
idd erg toevallen om wel leuk Haha!
heel veel plezier daar alvast en hou ons op de hoogt *LOL*

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 18:51

gefeliciteeert!!!

prompter

Berichten: 10919
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 18:54

Goh, wat een geweldige kans voor je. Heel veel plezier daar Lachen!

Extremely rare and Beyond Compare

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:55

Kwijl Man, ik ben echt jaloers! Kwijl Hoe groot is de kans dat zoiets gebeurd?? Party!! Wow!

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 21:53

die kans is heel klein Haha! bedenk wel, ik werk er hard voor! tis wel zwaar aangezien ik 32 uur per week werk en zij mij 2 dagen in de week wilt hebben, je bent toch gauw 6 uur met al die paarden bezig! Nee, maar zoals je al kan lezen, ik heb gewoon stom geluk gehad! Zou haast zeggen dat het zo had moeten zijn... dergelijke dingen gebeuren me de laatste tijd zo veel dat ik gewoon de weg maar volg die voor mij uit ligt Haha! denk ik dat het goed is om naar A te gaan, dan ga ik naar A denk ik dat het goed is om naar B te gaan dan ga ik naar B om de 1 of andere reden hou ik er elke keer wat aan over, zijn het geen paarden dan is het wel opperste verbazing over hoe klein de wereld kan zijn ofzo Haha! nee, maar behalve met mijn werk loopt alles letterlijk op rolletjes, zo erg zelfs dat ik net dacht, over mijn werk van "ok, nou heb ik het, ik ga dr voor en ik weet wat ik moet doen, geen zorgen meer maken, klaar ermee" dusik zie het allemaal weer helemaal zitten Haha! gelukkig!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 12:22

Audrey vertelde he tja ze vond het ook errrug leuk.
Enne mijn oren klapperden er ook van jeetje wateen toeval.
Wat hoorde ik nog meet Tess was Koko vervelend op buitenrit?
Heb er vrijdag zelf ff op gezeten... en bokken dat ze deed werd BIJNA gelanceerd had je moeten zien haha
groetjes Maaike

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 12:29

Lachen leuk he, ennuh, ik was niet op buitenrit, maar in de bak, ik had haar ZOWAAR!!! aan de teugel, okki zegt "goh, ze heeft nog niet gebokt" met en big smile, nou, nog geen paar seconden later, hoofd tussen dr benen en bokken Haha! en ow, wat was die meneer die bij de bakrand stond verschrikkelijk eng! en elke keer dat ik dr aan de teugel had werd er volop gebokt! echt niet te geloven.
We hebben wel even buiten gestapt, en ineens kreeg ze in dr bol, om de kriebels van te krijgen, stijgeren, proberen langs de paarden voor dr komen, bokken, was echt steeds stijger-bok-stijger-bok, had in 1x blaren op me handen staan die ook gelijk open sprongen *au* hehe zelfs don juan bleef braaf voor koko lopen zodat hij er niet langs kon, maf beest, wel grappig maar ook link!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 12:43

HAHAHAHA niet van je blaren natuurlijk maar wet precies waar je he tover hebt.
Bij mij was het een jochie op de tribeune dat heeeeeeeel erh eng was.
En indd bokken zodra je haar rond wilt rijden. Nou moest ze gewoon het hele uur rond lopen en jammer voor haar ben ik er niet afgevlogen!!! Manuele zei dat Koko vervelend ws op buiotentit en dat jij dat leuk vond!!! Ze was daar geloof ik een beetje boos over maar ik davht tja dat is Tess.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 17:17

GAAF!!!

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 17:22

Heidilover13 schreef:
GAAF!!!



idd vin ik ook!

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

xxkimxx4you
Berichten: 47
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 17:43

Wat leuk en nog veel plezier daar !

Frits is mooooooooooi !!!!!! He Karin !?!? hahaha

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 19:00

cccccol jah

<3

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 19:03

zo wel geluk joh. veel plezier ermee

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 21:57

midara schreef:
HAHAHAHA niet van je blaren natuurlijk maar wet precies waar je he tover hebt.
Bij mij was het een jochie op de tribeune dat heeeeeeeel erh eng was.
En indd bokken zodra je haar rond wilt rijden. Nou moest ze gewoon het hele uur rond lopen en jammer voor haar ben ik er niet afgevlogen!!! Manuele zei dat Koko vervelend ws op buiotentit en dat jij dat leuk vond!!! Ze was daar geloof ik een beetje boos over maar ik davht tja dat is Tess.


nog ff off topic, hehe, op het moment dta ie zo liep te dollen was ik niet zo blij, had er flink de pest in, was echt niet grappig, maar toen het over was, ja, je kan niet blijven mokken hoor! het is goed afgelopen, dus je kan er beter om lachen! vind ik tenminste...

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers