de kat heeft bij me op schoot gezeten!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 08:49

Zoals sommigen wel weten heb ik 1 kat, Jerom, die nogal schuw en bijtgraag is. Hoe hij zo geworden is daar kan ik alleen maar naar raden. Verleden jaar augustus hebben we hem uit het asiel gehaald en daar was niets over hem bekend, het was een zwerfkat. Het is gelukkig al een heel stuk beter geworden dan eerst. Jerom laat zich oppakken en knuffelen en over zijn buikje kroelen en knuffelt ook vreselijk graag terug.
Toen Zep op bezoek was kroop hij al achter haar hoofd op de bank om haar kopjes te gaan geven. En daar stond ik al helemaal van te kijken van Jerom laat zich nooit zien als er bezoek is. En nu toonde hij al genegenheid voor vreemd bezoek.
Gisteren zat ik op de bank voor de TV met een hand vol lekkere brokjes en heb ik hem op schoot gelokt. Ik ben zo trots op mijn kat die nu heel sociaal en aanhankelijk begint te worden. Vooral omdat ik dat nooit verwacht had bij hem.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jippie op 2001-10-08 09:43 ]</font>


Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 10:11

Goh Jippie wat leuk. Ik kan me voorstellen dat je hartstikke trots op hem bent!!! Gefeliciteerd hoor met je overwinning op zijn angsten.

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiƫsvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 10:55

[img]../upload/97/jerom.jpg[/img] En dit is hem dan. Hij ziet er zo schattig uit maar het was echt een ramp in het begin. Blazen en bijten en grommen Extreme duivel .
Ik kan me wel voorstellen dat mensen zo'n kat weg doen vooral als ze niet zo veel voelen voor katten. Maar nu zie je toch maar weer dat je met veel liefde en geduld een hoop kunt bereiken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, aniek_joefy, Apacheshadow, Buffelduke, Christina, Danseresje, Eliana, elske_, Eskimo, noviceh, Pellelilly, RuNi, TessaxQuincy en 152 bezoekers