Gatver wat een k*t dag!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Gatver wat een k*t dag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 20:54

Nou, mijn dag begon in princiepe goed, ik kwam terug van mijn scooter wegbrengen voor een winterbeurt, word ik gebeld door een goede vriendin van mij, zij werk bij ene Karin Galema, en ik ben nu gevraagd of ik haar paarden wil verzorgen, 7 paarden, nou, helemaal te gek natuurlijk. Ik zie dat helemaal zitten.

Maar nou had ik een voortgangsgesprek voor mijn werk (vanuit school) ik ben nogal geschrokken... Ik ben nu 3e jaars leerling SPW, ik werk nu 2 jaar in de gehandicaptenzorg. Op mijn vorige werkgroep ben ik niet helemaal begeleid als had gemoeten, met het resultaat dat ik in de laatste 3 maanden erachter kwam dat ik ver beneden nivo werkte terwijl ik voorheen alleen maar positieve verhalen had gehoord, al een flinke domper dus, maar nou ben ik op een nieuwe werkgroep begonnen, ik zag het helemaal zitten, en ging er dan ook tegenaan, al met al bleek in de maand dat ik er nu werk wel nog het 1 en ander schortte, dit is allemaal goed besproken, weet presies waar ik aan moet werken enz. Ik word ook uitstekend begeleid en voor mijn gevoel was ik ook enorm vooruit gegaan, dus ik was helemaal weer tot rust gekomen, geen stress meer. Maar nou had ik vandaag dus een gesprek met de scholingsconsulent.....
Ik moest binnen 3 maanden als een volwaardig personeelslid gaan werken anders was ik ontslagen! Nou, ik schrok me helemaal rot... Ik had dta helemaal niet in gedachten... Voor mijn gevoel ging het zo goed in vergelijking met de andere groep... Leerdoelen:
- Meer initiatieven nemen
- Vlotter werken
- Positiever opstellen (houding) (men heeft het idee dat ik dut werk niet leuk vind)
- Organisatorisch beter werken
- Beter plannen

Dit zijn punten die mij al bekend waren maar voor mijn gevoel al een stuk vooruit gegaan waren... Mijn begeleidsters kunnen dat natuurlijk niet beoordelen, zij hebben niet met mij gewerkt op de vorige groep, dus ik kan ze verder niks kwalijk nemen, ligt ook helemaal niet in mijn doel, maar ik was hier echt door overvallen... Voor mijn vorige schooljaar ben ik gewoon geslaagd, maar door onduidelijkheden sta ik onvoldoende, foutje onderling in de communicatie, dit kan niet veranderd worden.... Dus dat heb ik er ook nog is bij... Ik heb nu 3 maanden om te laten zien wat ik kan, dit gaat denk ik ook wel lukken, maar ik voel me er zo kl*te bij dat het zo ver heeft moeten komen, ik wil gewoon graag werken, ik vind dit leuk werk, maar het lijkt nu gewoon niet te lukken... Ik weet dat het mijn fout is, ik had misschien aan moeten geven dat de vorige werkgroep niet goed voor mij was omdat het een heel onstabiel team was, heb 3 verschillende begeleidsters gehad en 2 maandn zonder gezeten... Maar aan de andere kant wist ik niet dat het zo erg fout zat bij mij... Ik vind het gewoon zo moeilijk... Ik wil zo graag, maar het gaat gewoon niet, ik snap echt niet dat het zo ver heeft kunnen gaan... En vind het echt vervelend. Men heeft nou gewoon een verkeerd beeld van mij, een beeld die ik nooit had willen schetsen... En ik vind het zo erg, ik voel me nou zo opgesloten, mijn huiswerk, mijn school, mijn werk... Ik zie het overzicht nou niet meer en ik weet niet waar ik moet beginnen, ik voel me alsof ik in een diep gat ben gevallen en gewoon nergens houvast meer heb...

Ik wil dit werk graag doen en ik wil het graag doorzetten en mijn diploma halen, ik wil dat mensen zien wie ik werkelijk ben, niet dat beeld dat ze nu hebben...

Ik wou dit graag even kwijt... Fijn dat jullie het hebben willen lezen en ik hoop niet dat dit raar overkomt, maar ik moest het gewoon even kwijt...

Barvrouwke
Berichten: 3706
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:16

tjeej dat is dik balen. Niet teveel stress maken hoor, dan ga je alleen maar de put in. En gaat het nou nog wel allemaal met de "paardenbussines" lukken. Kan je niet regelen dat je van bijv 9 tot 4 werkt ofzowiets?
Groetjes Bar

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 21:28

Ik werk diensten... dus dat is of van 7 tot 3, of van 12 tot 8 of van 2 tot 10, ik kan dat helaas niet regelen...

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 14:08

Wacht maar tot je een auto voor een 'kleine' beurt weg moet brengen....
en dan doen of je het heeeeeel normaal vindt dat de rekening zo tegenvalt... Haha!