Schietpartij in Amstelveen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Schietpartij in Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 11:17

Is dus vlak bij mij achter, ben benieuwd of ik zo nog naar huis kan.

Van RTLnieuws.nl

Citaat:
Twee personen doodgeschoten A'veen
Twee personen zijn doodgeschoten op de Keizer Karelweg in Amstelveen. Over hun identiteit is niets bekend. Getuigen zeggen dat een van hen een vrouw is.


Op scooter
De slachtoffers zaten in een zwarte mercedes. De auto zou na de schietpartij over de middenberm op de andere weghelft zijn beland. De twee schutters reden op een scooter weg richting de Amsterdamseweg. De politie heeft een groot gebied rond de plaats van het delict afgezet. De rustige buurt reageert geschokt op de schietpartij. De Keizer Karelweg is een doorgaande weg midden in Amstelveen.

Van Hout
Begin dit jaar werd in Amstelveen ook al Heineken-ontvoerder Cor van Hout geliquideerd

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:20

Damn er gebeurd wel veel in Amstelveen de laatste tijd Bloos! Het was daar altijd zo rustig Scheve mond

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:22

goed gezegt WAS

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:30

Jeetje hé, is het weer raak?
Ben benieuwd of het een liquidatie is.

Hoop voor je dat je naar huis kan.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:37

Op www. nu.nl staat dat de vermoedelijke daders al zijn opgepakt..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:39

En dan te bedenken dat de KKweg, en omliggende straten, vroeger de gegoede buurt van A'veen was..... Als ik de burgermeester was zou ik mooi een hek aan het eind van de Amstelveense weg zetten.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:41

Staat me trouwens ook nog wat bij van het o zo brave Ouderkerk dat wij het bar spannend vonden toen ze een keer een, in plastic gewikkeld, lijk uit de Bullewijk hadden gevist. Met als resultaat dat ik toen helemaal niet meer daar langs durfte Haha! . Wij hadden trouwens ook bedacht, in de tijd van de ontvoering van Heineken, dat hij werd vast gehouden in zo'n oude loods van de kruitfabriek.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 12:08

Live verslag vanaf de crime-scene:
Het wemelt hier werkelijk van de politie, alles wat een zwaailamp en sirene heeft rijdt hier rond. Kon gelukkig wel naar huis komen, weliswaar met de nodige opstoppingen omdat alles nu over een andere weg moest.
Hoorde net op de radio dat het waarschijnlijk gaat om een afrekening.
Deze buurt staat inderdaad bekend als de "betere" buurt van Amstelveen. Zal ook wel het gesprek van de week worden bij de bakker.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Sall

Berichten: 6651
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:15

Oei, daar was ik toch net.... mijn ouders wonen aan de KK weg... maar volgens mij was het aand e andere kant van de KKweg..
Tja.. ben in deze "goede' buurt op gegroeid...

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:26

Von schreef:
Live verslag vanaf de crime-scene:
Het wemelt hier werkelijk van de politie, alles wat een zwaailamp en sirene heeft rijdt hier rond. Kon gelukkig wel naar huis komen, weliswaar met de nodige opstoppingen omdat alles nu over een andere weg moest.
Hoorde net op de radio dat het waarschijnlijk gaat om een afrekening.
Deze buurt staat inderdaad bekend als de "betere" buurt van Amstelveen. Zal ook wel het gesprek van de week worden bij de bakker.


Als het daar voor de bakker is gebeurt zeker Haha!

Gelukkig kon je wel bij je huis komen.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:34

Heb net een foto van de mercedes gezien.
Het zal wel om een afrekening zijn gegaan aangezien een 'normale' nederlander niet in zo'n auto (kan) rijden Haha!.
Het voorraam is goed doorzeefd door kogels iig.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:40

Brrr, ik was rond die tijd in Amstelveen op die plek, heb niets gemerkt gelukkig, wel een eng idee... Scheve mond

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:46

Hoor net op het nieuws op rtl5 dat het ernstig is aangezien het hoofd van de politie er is.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 15:22

kojack schreef:
Hoor net op het nieuws op rtl5 dat het ernstig is aangezien het hoofd van de politie er is.


Tja, bij twee mensen vermoord lijkt het me al gauw ernstig Haha!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:15

kojack schreef:
Heb net een foto van de mercedes gezien.
Het zal wel om een afrekening zijn gegaan aangezien een 'normale' nederlander niet in zo'n auto (kan) rijden Haha!.
Het voorraam is goed doorzeefd door kogels iig.


Jeetje, een nederlander die op een nette manier rijk is geworden of de goede aandelen in zijn/haar bezit heeft gehad kan ook wel zo'n auto kopen. Het rijden in een dure mercedes staat natuurlijk niet gelijk aan crimineel zijn. Maar ik hoorde op de radio ook dat het waarschijnlijk om een criminele afrekening ging. I hope so, hoe gemeen het ook klinkt. Heel gek, als dat waar is vind ik het ook direct een stuk minder schokkend. Meer het idee van: 'zolang je zelf niet in het criminele circuit zit, wordt je ook niet 'afgerekend'...

Marc2
Berichten: 1163
Geregistreerd: 11-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:22

CCCCorine schreef:
'zolang je zelf niet in het criminele circuit zit, wordt je ook niet 'afgerekend'...


Totdat jij (= algemeen) net op dat moment langs die auto loopt of fietst en ook een kogel opvangt...

Nee, zet ze dan liever in een goed afgesloten kooi met een wapen naar keuze.... Scheve mond

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:33

CCCCorine"]
[quote="kojack schreef:
Heb net een foto van de mercedes gezien.
Het zal wel om een afrekening zijn gegaan aangezien een 'normale' nederlander niet in zo'n auto (kan) rijden Haha!.
Het voorraam is goed doorzeefd door kogels iig.


Jeetje, een nederlander die op een nette manier rijk is geworden of de goede aandelen in zijn/haar bezit heeft gehad kan ook wel zo'n auto kopen. Het rijden in een dure mercedes staat natuurlijk niet gelijk aan crimineel zijn. Maar ik hoorde op de radio ook dat het waarschijnlijk om een criminele afrekening ging. I hope so, hoe gemeen het ook klinkt. Heel gek, als dat waar is vind ik het ook direct een stuk minder schokkend. Meer het idee van: 'zolang je zelf niet in het criminele circuit zit, wordt je ook niet 'afgerekend'...
[/quote]


Nou sorry hoor maar tegenwoordig heb je niet veel mensen meer die op een 'nette' manier rijk zijn geworden.

Ach die criminelen moorden elkaar maar lekker uit, zolang ze maar uitkijken voor de 'normale' mensen !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:40

kojack schreef:
Nou sorry hoor maar tegenwoordig heb je niet veel mensen meer die op een 'nette' manier rijk zijn geworden.

Ach die criminelen moorden elkaar maar lekker uit, zolang ze maar uitkijken voor de 'normale' mensen !


Op zich kan ik me daar wel in vinden, want we hebben toch al een cellentekort. En aangezien criminelen elkaar vaak beter weten op te sporen dan dat de politie dit kan, zou het in sommige gevallen best een mooie oplossing zijn...

Aan de andere kant leven we wel in een rechtsstaat en het lijkt me een gevaarlijke ontwikkeling als steeds meer mensen het recht in eigen hand zouden nemen.

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:42

CCCCorine"]
[quote="kojack schreef:
Nou sorry hoor maar tegenwoordig heb je niet veel mensen meer die op een 'nette' manier rijk zijn geworden.

Ach die criminelen moorden elkaar maar lekker uit, zolang ze maar uitkijken voor de 'normale' mensen !


Op zich kan ik me daar wel in vinden, want we hebben toch al een cellentekort. En aangezien criminelen elkaar vaak beter weten op te sporen dan dat de politie dit kan, zou het in sommige gevallen best een mooie oplossing zijn...

Aan de andere kant leven we wel in een rechtsstaat en het lijkt me een gevaarlijke ontwikkeling als steeds meer mensen het recht in eigen hand zouden nemen.
[/quote]


We leven in een rechtsstaat, nee daar merken we veel van !
Grote criminelen pakken ze toch niet, daar zijn ze veel te bang voor !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, annepaardoes, Anoukjuuuhh, arjaaaaa, Eve_Nie, Flip, Furbie11, GrapeshotBot, hagelslag, JPitty, KimD, kosseh, Laibadji, Marcato, nafkedemi, PotjeMayo, Prairy, Queijo, Sharonaa_, sinnekinne, VuurVleugels, XxMariellexX en 77 bezoekers