Iets heel raars in de wei!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Iets heel raars in de wei!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 21:07

Vanavond waren we bij de paardjes en we hadden lekker gereden (het was ondertussen al donker maar het land ligt naast een grote weg dus we hebben nog licht van de straatlantaarns )

Ik ga op een gegeven moment Oliva naar het achterste gedeelte van het land brengen als mijn oog ineens op iets in de wei valt waar Humpie (bonte shet) met zijn neus boven op staat te suffen Verward
Ik denk....."Huh wat ligt daar nou" ?
In de eerste instantie dacht ik aan een beschimmelde drol (weet niet hoe ik erbij komt Haha!.

Ik liep erheen en zag ineens dat het een poes was..... Scheve mond
Hij lag gewoon lekker zeg maar........maar ik vond het zo vreemd want Humpie stond er dus met zijn neus boven op......en dan lijkt het me wat vreemd dat zo een poes gewoon blijft liggen

Dus ik de meiden geroepen en die kwamen meteen kijken...........zag er niet goed uit Verdrietig
Helemaal doorweekt van de regen (ondertussen hadden de andere ponys hem ook ontdekt)
Colet (verzorgster van Vigo) heeft de poes opgepakt en we hebben meteen de dierenambulance gebeld........we dachten namelijk dat hij was aangereden!!!

Ik toch maar even naar de buren gelopen om te vragen of hun die poes kende.......en het bleek een poes van hun kennisen te zijn die al de hele nacht en dag van huis was geweest..........
Hij bleek al heel oud te zijn en heeft waarschijnlijk een plekje gezocht om te sterven Huilen (maar ja wij hebben hem gevonden) en de dierenambulance was intussen ook al gearriveerd.
Poes in de D.ambulance en toen kwamen de eigenaars eraan..........
Die vrouw pakte de poes en hij liet zich heerlijk kroelen.......was weer helemaal blij...... OK dan!
Hij bleek dus achteraf niks te hebben en is lekker in een dekentje weer met zijn baasje en vrouwtje mee naar huis gegaan........


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:12

dan kijk je idd even raar op, fijn dat het goed is afgelopen zeg!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:38

Ach gossie Lovers !
Gekke poes Scheve mond , aan de ene kant heeft ´ie -misschien- een plekje gezocht om te sterven, aan de andere kant was ´ie weer happy dat z´n baasjes hem lekker vertroetelde Verward ...
Ik hoop iig voor die mensen, dat als hij dan toch dood gaat, het bij hun thuis gebeurd en dat hij niet weer de benen neemt Verdrietig ....

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:37

Hè, wat fijn dat Humpie hem gevonden had Lachen . Misschien had Poes wel een tijdelijke black out gehad ofzo. Gelukkig is hij weer bij zijn baasjes terug.


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 10:18

Hij kwam in de D.ambulance weer helemaal bij dus toen zijn baasjes arriveerde was hij alweer lekker opgedroogt........en begon dus weer te spinnen.......
Eerst dachten we dat hij een trap van de paarden had gehad omdat een tijdje daarvoor de paarden helemaal door het dolle heen waren in het land..........misschien heeft hij er toen al wel gelegen dat de paarden een beetje bang voor hem waren!!!
Maar inderdaad gelukkig is het goed afgelopen en is het te hopen dat als hij gaat sterven dat gewoon thuis gebeurd in zijn vertrouwde omgeving.
Poes was al 18 jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 16:11

arme beessie goed joh dat je de ambu gebeld heb...ik denk idd dat het beessie het niet meer zag zitten!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 19:10

dan schrik je wel even volgens mij *LOL*
kke zou dan echt denken is hij al dood of leeft het beesje nog... echt zo van straks ligt er wel vanalles onder Misselijk
gelukkig is hij weer veilig thuis *LOL*

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 23 bezoekers