vreselijk ongeluk gebeurd : 1 paard afgemaakt......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 18:37

Ik was naar Wenga toe en zou daar een vriendin opwachten en dan zouden we naar de military gaan.
Wij eventjes naar Wenga en toen gingen we weg ( daarna zouden we weer terugkomen om op Wenga te rijden).
Wij fietsen net 100 meter, zien we een huifkar gekanteld in de sloot liggen! wij dus denken : Waar zijn de paarden? Die lagen dus tot de schouders toe in de blubber van de sloot! Zoooo zielig! Het voorste paard lag met het achterbeen al heel raar, dus wij dachten al het ergste.....
Het was nog maar net gebeurd, dus kwam de brandweer en ambulance er net aan.
Wij fietsten snel naar de manege terug om halsters te halen, voor als ze er uit kwamen.
De brandweer probeerde maar dat voorste paard eruit te krijgen, maar dat lukte maar niet! Op een gegeven moment was het paard er bijna uit, maar door dat achterbeen lukte het niet en kwam hij op de kop te liggen! Toen moessten wij allemaal weg en hebben ze hem een spuitje gegeven.....
Huilen Huilen Huilen Huilen
Laten hebben ze dat andere paard er uit getakelt, maar wij dachten al dat hij dood was, want hij hing zo raar. Maar toen ze hem op de grond zetten, stond hij! Hij mankeerde niks! Wij helemaal blij!
Maar toch, het is en blijft heel erg zielig voor dat andere paard........


_________________
Stop de dierenbeul!!!!
Ga naar http://www.zinloosgewelddieren.nl !!!

Lieve Wenga, wat die beul jou heeft aangedaan, zal nooit meer gebeuren,dat beloof ik je!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marije op 2001-10-07 18:38 ]</font>


janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:04

s
Laatst bijgewerkt door janna op 08-04-22 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

-

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:09

Ja dat zijn niet zulke hele leuke dingen om te zien. Gelukkig heeft ie niet lang geleden.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:11

Oh bah wat een rot verhaal.. jakkes het zal je maar overkomen...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:13

jeetje wat naar nou gelukkig heeft ie niet lang geleden en mankeerrt dat andere paard niks

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:26

Bah, wat een naar verhaal. Ben blij dat ik dat niet heb moeten meemaken, lijkt me vreselijk. Idd goed dat ze hem uit zijn lijden verlost hebben. Anders was het waarschijnlijk nog een rotter gezicht geweest. Niet teveel meer aan denken, voel je je alleen maar hulpeloos.... Scheve mond\

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 07:54

heel erg bedankt voor de reacties! Ik heb nog steeds wel beelden in mijn hoofd van dat paard, maar 1 troost: Hij is nu in de paardenhemel.... Schijnheilig

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 11:30

Wat erg zeg... Dat staat voor eeuwig op je netvlies denk ik!

Kende je de paarden?

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 11:59

nee ik kende ze gelukkig niet!
Maar als dierenvriend vind ik dit echt verschrikkelijk!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 17:03

dit stond er dus in de krant vandaag:

Huifkar in sloot, paard dood
ENSCHEDE - Op de Haaksbergerstraat heeft een ongeval met een huifkar gistermorgen het leven gekost van een paard.

Het dier belandde samen met een tweede paard onder de huifkar die ze trokken en waarmee ze in een sloot terechtkwamen nadat ze waren geschrokken. Waarvan ze schrokken is niet bekend, maar de 49-jarige koetsier uit Hengelo had ze daarna niet meer onder controle. De brandweer moest eraan te pas komen om de paarden onder de huifkar vandaan te halen. Een van de dieren was dermate gewond dat een dierenarts het moest laten inslapen. De berging duurde anderhalf uur, als gevolg waarvan een file ontstond. De twintig passagiers kwamen met de schrik vrij.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 22:07

jakkes wat erg en zielig Huilen Huilen

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 08:21

Gatsie wat een naar verhaal. Echt erg voor dat paard, gelukkige leefde die andere nog!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-01 16:43

ik heb slecht nieuws:

Het 2e paard is later ook afgemaakt, omdat de kogels helemaal kapot waren.....
Toen ik dit hoorde rolde de tranen wel van mijn wangen...... Huilen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, corinec, DDD3, DotBot, Fleuribelle, Karintich, Symke, zippora en 155 bezoekers