[AR] Wie wil mij leren mennen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

[AR] Wie wil mij leren mennen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 21:00

hoi,

Omdat ik wil mennen met onze shetlanders, ben ik op zoek naar iemand die mij dit wilt leren of iemand waarmee ik mee mag met lessen om te kijken? (of evt. als jezelf gaat mennen mee mag om te kijken of ik het echt zo leuk vind als ik denk dat ik het vind Verward )

nou in ieder geval wie kan mij helpen?

alvast bedankt gr. cissie

ps: het zou leuk zijn als jezelf ook met shetlanders ment, maar hoeft perse hoor.


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:11

Het is dat ons brave menpaard voorlopig uit de running is, anders had je gerust meegemogen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 22:21

hej,

he dat is nou jammer jurga, naja helaas

Verder helemaal niemand? Verward


Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:45

Ik kan niet mennen, sorry, heb het jaren geleden gedaan. Ik weet niet waar Kesteren ligt, maar ik ken in ons dorp (schaijk) wel iemand die menlessen geeft en waar je oko diploma kunt halen, maar dat is niet gratis, en volgens mij ligt kesteren niet heel erg in de buurt, dus ik denk dat ik je niet kan helpen, maar als je toch wat wilt weten over die lessen kun je altijd vragen!

manonnetje
Berichten: 141
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: dichtbij steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:46

helaas ik woon tever weg, anders had je wel met mij meegemogen op een ritje hoor!
Mijn fjord loopt super voor de kar!

fjorden are the best!!!!

Aline4

Berichten: 901
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: Hengelo G

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:41

Hoi,

Nou je bent van harte welkom om een keertje (of vaker) met mij mee te gaan. Met de auto moet je in iets meer dan een half uur bij mij kunnen zijn.
Ik men met A-welshjes.

Groetjes,

Aline

Timing is alles!!

ik ga proberen terug te keren naar Zen :-)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37214
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:11

Beste Cissie, misschien moet je deze vraag eens stellen aan iemand van de menclub in Veenendaal, zij lessen in Stal van Roekel aan de weg richting ede in Veenendaal. Zij hebben hun leden in de hele regu\io zitten en 2 jaar geleden zowiezo ook een paar uit Rhenen. Misschien dat je daar verder komt.
Lelystad is helaas te verweg om te kunnen helpen.

Succes.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 20:37

Mareska schreef:
Ik kan niet mennen, sorry, heb het jaren geleden gedaan. Ik weet niet waar Kesteren ligt, maar ik ken in ons dorp (schaijk) wel iemand die menlessen geeft en waar je oko diploma kunt halen, maar dat is niet gratis, en volgens mij ligt kesteren niet heel erg in de buurt, dus ik denk dat ik je niet kan helpen, maar als je toch wat wilt weten over die lessen kun je altijd vragen!


Haha en ik weet niet waar schaijk ligt, heb er wel eens van gehoord maar ligt denk ik niet in de buurt anders had ik wel geweten, denk ik Haha!
In ieder geval bedankt voor je aanbod OK dan!

gr. cissie

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 20:40

karuna schreef:
Beste Cissie, misschien moet je deze vraag eens stellen aan iemand van de menclub in Veenendaal, zij lessen in Stal van Roekel aan de weg richting ede in Veenendaal. Zij hebben hun leden in de hele regu\io zitten en 2 jaar geleden zowiezo ook een paar uit Rhenen. Misschien dat je daar verder komt.
Lelystad is helaas te verweg om te kunnen helpen.

Succes.


he bedankt voor de tip!, Rhenen ligt vlakbij, dus dat is goed te doen , weet je misschien hoe deze menclub heet?
Anders probeer ik achter het adres en telnm.van van Roekel te komen die zullen het dan waarschijnlijk ook weten

bedankt gr. Cissie

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 20:52

Aline4 schreef:
Hoi,

Nou je bent van harte welkom om een keertje (of vaker) met mij mee te gaan. Met de auto moet je in iets meer dan een half uur bij mij kunnen zijn.
Ik men met A-welshjes.

Groetjes,

Aline


hej, heb je een pb gestuurd Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers