Open dag manege stadskanaal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Open dag manege stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 10:44

Hallo
iedereen moet aanstaande zondag 5 oktober maar ff naar stadskanaal reizen! *LOL* Want we hebben namelijk open dag! Dit doen we om te vieren dat het nieuwe dak er eindelijk eens op zit! OK dan! Je kunt er nu pas een manege van maken! We hebben een heel leuk programma, met onder andere: carroussel, kur op muziek ( jaa, goede ruiters hebben we ook nog hoor! grapje), spring demonstratie, en nog veel meer spectaculaire stunts. Wow! Er moeten zo veel mogelijk mensen komen hoor! want het wordt heel gezellig. Ik doe ook mee. Bloos Ik vind het doodeng, want ik heb dus nog nooit zoiets gedaan. yvetje doet ook mee! nog een reden om te komen kijken dus! het is binnen en de toegangis gratis. Pling
Er is een verloting met zeeeeeeeeeeeer leuke prijzen. Iedreen komen kijken want, je weet niet wat je mist!!!!!!!!! Hyper!

tot zondag!
doei doei, stephje Doei, doei

vernieuwd profiel


djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 11:09

nou in die manege heb ik heeeeeeeel wat voetstapjes liggen toen ik daar als kind gereden heb

....ongeloof...daardoor sprakeloos....

stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 21:54

leuk ja! ennuh hoe lang is dat geleden?
Dan MOET je wl op de open dag komen jah!
Tong uitsteken

vernieuwd profiel


yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:14

djuno schreef:
nou in die manege heb ik heeeeeeeel wat voetstapjes liggen toen ik daar als kind gereden heb


En nog langs geweest? Lachen Ik vond het een aardig geslaagde dag en het was harstikke gezellig! Mijn onderdeel ging ook netjes, dus ben best wel tevreden

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:20

nee wij zijn niet geweest............heerlijk genoten van een dag TOTAAL niets doen.

....ongeloof...daardoor sprakeloos....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers