Ben trots op hem!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Ben trots op hem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 16:10

Gisteren was ik naar de ponyclub gegaan. Het is vanaf 1 okt. binnenseizoen maar dit was de 1e keer dat ik binnen mee reed.

Ik werd opgehaald met de trailer door de mensen die ook bij de ponyclub rijden en een kleine dikke welsh hebben. Forrest loopt super goed de trailer op (vreemde trailer). Ik al trots.

Dus we komen daar aan (bij hengstenhouderij van Bommel) laad hem uit en loop met hem naar binnen, komt er een hengst aan die helemaal druk aan het doen is en hij blijft gewoon rustig staan kijken. Ik dacht dat ie wel druk zou gaan doen nou niet dus! OK dan! Pling .
Ik zadel hem op en ga met hem naar de bak toe. We kunnen er nog niet want die hengst waren ze aan het longeren. Dus we blijven daar ff staan kijken. Krijgt dat paard voor het eerst een zadel op, dus kwam er een bokparade, en weer bleef ie braaf staan te kijken

Na een kwartiertje mochten we de bak in. Alles nieuw en alles eng maar na een een kwartiertje was hij al meer ontspannen.
Alleen wat wel heel eng was vond meneer was alle geluiden die hij hoorde. Want de stallen zijn om de bak heen dus hij hoort wel iets maar ziet niks (moet toegeven is ook best eng).
Hij liep verder echt super! Netjes naar beneden en ontspannen....

Dus ik ben echt trots op hem Haha! Haha! Haha! Haha! Lovers

Maar wat ik wel raar vond, waren mensen aan de kant over aan het praten (ik heb meegeluistert Bloos Schijnheilig ) Die vrouw wou een bruinschimmeltje kopen, heel mooi goed gebouwd en goed karakter, en toen zei Winny (vrouw die veel mensen helpt met hun paarden en ponys en ze ook les geeft) als je die koopt dan help ik je niet en hoef je ook de les niet in te komen Verward Verward Verward Verward!!
Toen dacht ik echt van dat slaat nergens op dat je zo'n paardje alleen om de kleur beoordeeld! Scheve mond Wat vinden jullie?

sorry voor het lange verhaal!! Maar moest het ff kwijt.

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:19

Goed hoor van m! Forrie is echt een lieverd Lovers Hij is meestal toch wel rustig?

Wel raar dat Winny dat zei Verward Ik vind het een beetje vreemd..

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 16:20

Hij kan zich afentoe ook aanstellen hoor! Maar o.h.a. is hij wel rustig....

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:23

wat leuk joh met je nieuwe paard, echt goed joh.... wat braaf alsie zo rustig blijft:D ik vind het verder erg braafwatdie vrouw zij overdat bruinschimmeltje

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:24

Leuk dat het zo goed ging, ik reed altijd een pony die zich altijd heel erg aangetrokken voelde tot andermans problemen heel erg fijn dus....Als ik in jouw situatie met die pony had gestaan had het waarschijnlijk niet goed afgelopen...wees dus maar supertrots op hem

En dat verhaal over die bruinschimmel is idd heel raar daar kan je iemand toch niet op afkeuren....Nou ja ze gooit haar eigen ramen op den duur wel in....Minder klanten minder geld ja toch???

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:42

Hey!
Tof hè, als het zo goed gaat!

Misschien heb je wel een deel niet goed gehoord van het gesprek.
Misschien is er wel iets gezegd wat je niet gejoord heb, of verkeerd verstaan ofzo.

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 19:27

Eliesje schreef:
Hey!

Misschien heb je wel een deel niet goed gehoord van het gesprek.
Misschien is er wel iets gezegd wat je niet gejoord heb, of verkeerd verstaan ofzo.


Ik had het nog een keer nagevraagd aan de gene waar ik mee mee reed want die deed mee in het gesprek. En hij zei dat het zo was....
Verward Verward

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:35

wat achterlijk! Ik vind niet dat je iemand mag weerhouden uit een les, omdat de kleur van het paard van die persoon jou niet aanstaat.

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:59

ooh wat leuk voor je Meike... en Forrest laat zich ook niet snel opjutten dus daar heb je helemaal geluk mee... Ik vraag de volgende keer of ik mee mag en natuurlijk aan jou! Knipoog
Maar dat van Winny Verward Waar slaat dat nou op.... En ik vind Flower helemaal gelijk heeft... Ze had ook gezegt dat ze helemaal niet van Arabiertjes houd maar Shanti vind ze wel mooi en lief ... Dus misschien is dat ook wel bij het bruinschimmeltje anders zou ik zeggen ( als ouder ) Dan help je toch niet... dan zoek ik wel een ander... En als je dan een goede hebt gevonden dan laten showen hoe goed het gaat zonder haar... Dan zal ze zich toch wel een beetje schuldig voelen... ( igg dat denk ik Knipoog

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:31

hej Meike! fijn dat forrest het zo goed deed zeg! Ik ben trots op jullie!
en ja wat Winny zegt....wel een beetje raar ja. Maar goed daar zou ik me verder niet zo druk over maken.

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 19:51

Fijn dat het zo goed is gegaan Meike en niks van aantrekken wat Winny zegt ze had eerst tegen mij geklaagd toen ik een dekje van Esther wilde lenen.
Niks van aantrekken hoor.

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 21:01

Was ik ook niet van plan Jaqueline!

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 21:09

Ok dan!!!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 09:15

echt wel dan