Het is echt heeeeerlijk op mijn nieuwe stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 19:15

Wat ben ik toch ook een bofkont dat ik van die lieve ouders heb!!! Party!!

Ik stond vanochtend op en het zonnetje scheen lekker. Om 2 uur ben ik lekker naar mijn paardje gefietst. Ik ben nog niet helemaal lekker, dus heb rustig aan gedaan.
Ik kwam bij de box en toen zag ik dat ie een heel dik achterbeen had. Gisteren heeft ie een klein wondje opgelopen tijdens de terreinrit en waarschijnlijk is er een korst overheen gekomen, terwijl er nog vuil of zoiets in zat.

Ik heb hem toen ff op de wasplaats gezet en z'n been even 5 minuutjes afgespoten.
Daarna heeft ie lekker een uurtje in de wei kunnen genieten van z'n vrijheid! Lekker even gekletst met z'n buurtjes, vond ie leuk! Haha!

Ik heb toen lekker in de kantine gekletst en meteen kennisgemaakt met een paar mensen die ik nog niet kende. Heel gezellig!
Een vrouw daar is Duits en praat heel leuk Nederlands met zo'n accentje.
Zij heeft dus 4 honden en 4 paarden: een Russisch gefokte arabische hengst, een Spaans gefokte arabische hengst (beide schimmels van 1.58m), een oud springpaard van 27 jaar en een heel lieve Haffie!
Echt hele gave paardjes! Mocht ff met ze kennismaken. Die Arabiertjes zijn gewoon prachtig!
Na een uurtje heb ik Ameretto uit de wei geplukt en ff geborsteld. Z'n been was al veel minder dik en ook niet meer zo stijf.
Ik heb hem even twintig minuutjes gereden in de buitenbak, vond ie lekker. FF z'n spieren rekken.
Hij liep een klein beetje stijf, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ie gisteren zo'n vermoeiende dag had gehad.
Heb hem daarna goed uitgestapt en z'n beentjes afgespoten. Ik heb het korstje er afgepeuterd om het wondje goed schoon te spuiten. Heb het even gewassen met Betadine shampoo en daarna goed droog gemaakt. Ik hoop dat het morgen minder is.

Daarna heb ik nog lekker ff geknuffeld op stal met mijn paardje en toen weer lekker rustig aan naar huis gefietst....

Ik voel me echt zo blij dat ik het daar zo heb getroffen!!!!
Heerlijk dagje was het! Party!!

_________________
*You where there for summer dreaming
and you are a friend indeed
and I hope you find your freedom
for eternity..............* Kwijl

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lautje op 2001-10-07 19:16 ]</font>

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 19:29

Fijn voor je(en voor je paardje).Nog veel plezier daar Party!!

liefs layla d

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 19:35

Wat kunnen 'zomaar' dagen ineens speciaal worden he.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 20:17

heerlijk he, als je je ergens zo ontzettend thuis voelt! Ik ken het gevoel, geweldig gewoon...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:41

Hartstikke mooi meis, ben ook blij voor jou en Amaretto! Het komt helemaal goed met jullie, ook met Amaretto's beentje hoor....vast niets aan de hand. Leuk als er zulke aardige mensen bij ej ops tal staan, zo doe je nog eens hele leuke contacten op. Ik heb op wedstrijd ook kennisgemaakt met een heel aardige meid en we hebben afgesproken eens een buitenritje te gaan maken samen, erg leuk vind ik dat! Zo leer je nog meer mensen kennen... Have fun op je nieuwe stal Laura!