Laatste keer Image

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Laatste keer Image

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 17:41

Vandaag voor de laatste keer naar Image geweest, ik stop ermee. Ik heb er geen tijd meer voor vanwege school en ik vind het ook niet zo leuk meer, de eigenaresse is niet zo geweldig en ik merk ook geen vooruitgang, het klikt niet echt tussen Image en mij. De knopjes zitten er wel ergens op, maar als ik de ene dag iets doe, doet ie het wel, als ik het de andere dag hetzelfde doe, doet ie het niet. Best lekker gereden, had hem toch nog heel ff lekker lopen, maar echt geweldig ging het niet. Jammer dat ik nu een poosje niet kan rijden, maar echt spijt dat ik gestopt ben heb ik niet, zelfs wel blij dat ik er vanaf ben. Hoef ik niet meer dat stuk te fietsen door de polder, ging het slechte seizoen ook weer tegemoet enzo. Als ik nu weer een bijrijdpaardje krijg, moet ie echt in Woerden staan zodat ik er snel heen kan, en gewoon in de binnenbak van de rijvereniging hier kan rijden. Heb Image niet zo heel lang gedaan, maand of 4, maar echt veel vooruitgang heb ik niet geboekt, wel jammer...

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:22

jammer dat het niet klikte en dat je er weinig tijd meer voor hebt ... hopen dat je een paardje in de buurt vinde *LOL*

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Claudia1993_, djinnie, Twist1991, Ubermetrics, Vagabondo en 42 bezoekers