Bestellen bij kraemerpferdesport

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Bestellen bij kraemerpferdesport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 12:39

Ik zag op http://www.kraemerpferdesport.de een best wel mooie cap.
(Mijn Casco waait letterlijk van mijn hoofd, of ik moet m zo strak draaiien dat mijn hoofd blauw aanlopt Knipoog)
Hij lijkt een beetje op die van Pikeur (de GPA) maar dan wat minder prijzig.
En ik zag er ook wel een mooi rijjajsje (ja als je dan tóch bezig bent en ook nog eens bijna jarig Knipoog Schijnheilig )

Heeft iemand hier ervaring met bestellingen bij Kraemer?
Wat de verzendkosten zijn, en of je kunt ruilen?

(ik weet niet of het hier goed geplaatst is, anders moet iemand hem maar even verplaatsen)

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:45

Toevallig heb ik daar nu ook iets lopen Cool
Het nadeel is dat je vóóraf moet betalen. Het liefst hebben hun met creditcard, je kunt ook via de bank overmaken, maar dan moet je eerst daarheen bellen. Mijn Duits is echt mega-slecht, dus ik ga mijn moeder maar inschakelen. Verzendkosten zijn iets van €4, dus valt mee.
Als iemand meer info heeft, hoor ik het graag!! Over hoelang het duurt enzo. De rekening had ik al heel snel in ieder geval Haha!
Nu nog overmaken Haha!

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 12:49

ow 4 euro! dat valt erg mee!
Ik hoorde verhalen van 20 euro etc.
4 euro is nog wel te doen Lachen

Ik heb tot nu toe alleen maar Duits Lezen/Schrijven gehad, dus ik denk dat ik mijn mams ook maar laat bellen dan Knipoog

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:06

Ik heb er net gekeken, ze hebben echt hele mooie spullen! En de prijzen zijn ook niet zo hoog! Alleen jammer dat alles in het duits is, is best lastig om eruit te komen wat er nou precies staat.
Denk dat ik er maar eens vaker ga rondsnuffelen! Haha!

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 13:12

ja idd.

Ik wil misschien die onderste Cap (die blauw met zilveren) of die in het zwart (ben dr nog niet uit :p)

en een blauw rijjasje bestellen daar.
Alleen ik weet niet of je het kan ruilen... Dld is wel erg ver :S

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:17

Ik heb er eens een zadel gekocht en het kon geruild worden binnen een aantal dagen. Ik moest met de creditcard betalen en ze leveren heel snel en de verzendkosten waren ook niet veel (weet niet meer precies hoeveel)

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 13:22

mobick schreef:
Ik heb er eens een zadel gekocht en het kon geruild worden binnen een aantal dagen. Ik moest met de creditcard betalen en ze leveren heel snel en de verzendkosten waren ook niet veel (weet niet meer precies hoeveel)


dankje Lachen
hier heb ik echt wat aan OK dan!

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 14:07

Nu ben ik benieuwd tot hoever ze leveren.
Er zitten inderdaad mooie dingen tussen met leuke prijzen, maar leveren ze ook in zuid-holland? En zo ja, ben ik wel benieuwd wat dan de verzend kosten zullen zijn. Of het dan nog wel waard is om het daar te bestellen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 14:20

Ze leveren gewoon door heel nederland. Ik heb ze een tijdje geleden gebeld om dat te vragen en ze zeiden dat het geen enkel probleem was.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 14:25

Aan mijn stukje had je toch ook wel wat Knipoog
Nou, ik heb net gebeld (wij gaan dus niet met creditcard betalen) en ik krijg nu als het goed is het banknummer per e-mail. De kosten voor verpakking&verzending zijn €4,20 voor mij.

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:40

Ik heb die catalogus an hun thuisliggen, maar daar staat in dat de hoogte van verzendkosten liggen aan het gewicht van je bestelling. Ik wat niet wat de mensen hier besteld hebben, maar die lage versendkosten kunnen daar ook aanliggen. Als de kosten echt zo laag zijn dan is het wel aantrekkelijk om iets te bestellen. Die thermolaarzen zien er in ieder geval erg warm uit Knipoog

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:41

Voor degene die iets niet begrijpen in het Duits: PBen mag altijd hoor Knipoog !

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:48


astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:53

Hier staat over de verzendkosten:

Lieferbedingungen

Porto- und Verpackungskostenpauschale EUR 3,99 pro Bestellung.
Mindestbestellwert EUR 15,-
Bei Nachnahmesendungen erhebt die Post zusätzlich EUR 1,53 Zahlkartengebühr für die Weiterleitung der Zahlung.
Bei allen schriftlichen oder telefonischen Aufträgen gelten die auf unseren Preislisten angegebenen Lieferbedingungen.


En je krijgt eerst een rekening thuis, daar staat het bedrag ook op. Daarna moet je betalen, dus als je alsnog denkt van "wow", dan neem je het gewoon niet Knipoog

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:33

ik wou zeggen die 4 euro is een droom hoor. Lachen ik wilde ook al eens een deken bestellen maar liet het door de verzenkosten overgaan. dat er bij op en je bent even duur uit. Er komt nog een soort verzekeringsbedrag overheen zodat je inderdaad rond de 20 euro zit.

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 23:32

hmmm. ik ben erg benieuwd wat de verzendkosten voor die cap dan zouden zijn.... (dat GPA model)