Apollo gaat zo fijn!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Apollo gaat zo fijn!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 12:52

Maandag weer les gehad met Apollo sinds best een tijdje, hard gewerkt en het ging toen erg goed. Vorige week ging hij ook wel fijn, maar de nageeflijkheid wou nog niet zo lukken. Apollo houdt zich graag strak en maakt zich lang. In de les hebben we daar dus veel aandacht aan besteedt en jahoor hij begon al stukken na te geven Dinsdag en woensdag ben ik niet geweest, en vandaag ging ik ook weer rijden. En weeeeer deed ie zo goed zn best Lovers Wat een heerlijk paardje. Je moet er wel voor werken maar dan heb je ook wat bij die schat.
En dat moest ik gewoon even kwijt Lachen
Wel jammer dat ik apollo nu zeker 1,5 week niet meer kan rijden omdat ik zelf wegga, maar daar is even niets aan te doen. Waar ik heenga is het ook hartstikke leuk

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:15

Fijn dat het zo lekker gaat.......ik hoop dat ik dat over een tijdje ook kan zeggen

Veel plezier de aankomende week (ik weet niet wat je gaat doen ...en ben ook helemaa niet nieuwsgierig hoor Schijnheilig

Als je op Apollo rijd krijg je dan les van Gerald?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 13:22

Tuurlijk kan jij dat over een tijdje ook zeggen
Krijg idd les van Gerald met Apollo, een keer in de week net hoe het uitkomt. Gaat erg fijn.
Ik ga aankomende week naar Aqua8Horse in Creil. Weekje gezellig doen/paardrijden/les krijgen/les geven en veeeeeel leuke dingen doen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flora, ImkeTarek, Natascha, Pellelilly, Ubermetrics en 40 bezoekers