ik heb een bijrijdpaardje gevonden :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

ik heb een bijrijdpaardje gevonden :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 20:06

Even mijn blijdschap eruit gooien hoor Knipoog . Ik had al een hele tijd niets meer met paarden gedaa maar het begon weer te kriebelen en ik wou een verzorg/bijrijd-paard/pony gaan zoeken. Na best wel wat rondkijken enzo had ik dus een potentieel bijrijdpaardje gevonden...Leek een leuk beestje, lekker dichtbij, en ik hoefde er niet te vaak heen (ben nog een beetje herstellende van ziekte dus 5x per week is echt wat te enthousiast). Zondag was ik erheen gegaan, tklikte eigenlijk wel met de eigenaresse en Faida (geen idee hoe je t schrijft Haha! ) leek echt een leuk beest: een haflinger, ouderwets type (een echte *tank* Haha! *LOL* ) leuk in de omgang en lekker voorwaarts. Maaaar, er zouden nog wat mensen komen kijken en de eigenaresse zou dat even afwachten en me dan binnen een paar dagen bellen om even te kunnen kijken wat het beste zou 'passen'.

Maar nu belde ze me net dat ik dus idd Faida mag gaan bijrijden. En nu ben ik dus even *heeeeeeel* erg blij Haha! Ik kan weer lekker met paarden bezig zijn .

(haha, kben nu echt een penniemeisje Haha! )


Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 20:08

Leuk voor je zeg! Veel plezier alvast met Faida!! Leuk een haflinger Knipoog Ga je foto's maken??

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 20:14

Ik ben het wel van plan (maar ja, ik ben nu gelijk al wel meer dingen van plan Haha!) maar ik weet niet hoe snel het gaat lukken. Ze is trouwens écht ontzettend groot voor een haflinger: 1,48 en súperbreed. Gewoon een gigantische teddybeer Knipoog

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 20:15

Gefeliciteerd! Veel plezier met haar, maar dat moet wel lukken toch! Ik heb helaas net eigenaresse van Image verteld dat ik stop.... Ik red het niet meer met school... Verdrietig

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 20:34

dat is tenminste leuk nieuws, van harte en ik hoop dat je er heel veel plezier aan zal beleven.

Z1+1

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 21:44

Thanks iedereen Lachen ben ook even heel blij en dan is bokt wel een leuke manier om ook even een positief berichtje de wereld in te gooien Lachen

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:05

Eliane! foei, zijn de paarden weer belangrijker als school?:D
Wanneer kom je weer? morgen wel bij latijn? Eerder ga ik je niet feliciteren hoor!;)


Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 00:09

Hahaha Haha! *LOL* Ik had ook nog niet echt verwacht iets nu al te vinden....maar ik ben er zekers weer morgen hoor! (zolang kunnen jullie me toch ook niet missen Knipoog ). (bovendien: sporten is gezond! Schijnheilig )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bernadth99, DogWords, Mo_86, Plonspony, Taucha, Vagabondo en 38 bezoekers