Oscar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 20:10

Vandaag m'n rolletje volgeschoten op Oscar Kwijl
Het is zo'n schatje he! Vandaag was het eindelijk mooi genoeg om voor het eerst naar buiten te mogen helaas het land was veeeeeeeeeeel te nat dus dan maar in de bak.
Met veel moeite had ik 'm eindelijk uit stal... Dus ik doe de 2de grote deur open wil naar buiten lopen gaat ie liggen midden in het gangpad,Kreeg ik dat monster nooit meer overeind!!!!Ik duwen en kloppen op z'n kontje maar nee hoor hij bleef lekker midden in het ganpad liggen... eigelijk lag ie zo schattie dus meteen weer ff een foto gemaakt en 'm toen hardhandig aan z'n staart omhoog getrokken Extreme duivel
Tja sorry maar hij lag precies midden in de deuropening van zijn stal en naar buiten dus Charlotte kon niet de stal in maar ook niet naar buiten. Toen stond ie dus lekker op en mocht ie voor het eerst naar buiten zo leuk! heb in de bak ook actiefoto's gemaakt.
Morgen breng ik ze naar de 1 uur service weg en dan zou mike ze morgen meteen inscannen dus dan kunnen jullie 'm ook bewonderen:)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 20:11

jaa zien..zien...

ben echt heel benieuwd..

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 20:12

ah wat lief klinkt enorm schattig
maarreh je hebt m dus toch naar mijn hamster vernoemd???? Party!!
wel opschieten he met die foto's
ik wil namelijk lieve groninger-veulentjes-met-de-naam-oscar-fotootjes zien

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 20:23

Foto's!!! Jahaaa!!! Ik ben wel heel benieuwd naar jullie vosje.

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:07

Heeeeeeeeeeej, een naamgenoot, gezwellie *LOL* enne, ben benieuwd naar de foto's

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:40

ja fotos van oscar!!!ikke wil zien Pling lijkt me zo'n lieffie!zien zien zien Party!!

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 22:56

Ja!!! Haha! Haha! Lijkt me zo'n lieffie Lovers

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Jet

Berichten: 11975
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 02:12

Hoi Kim,
tussen alle narigheden door toch nog iets moois daar bij jullie. Gelukkig dat alles goed ziet w.b. moeder en kleine. Zeer benieuwd naar je kleine vos-Groninger, ik heb zelf een vos met vier witte benen en een bles gehad, was stapelgek op Crocus. was geen stamboekpaard, maar 1.60 hoog, fors gebouwd, met een stevige kont en stevig beenwerk. Ze had licht manen en een lichte staart, die naar mate ze ouder werd steeds meer voskleurig werden. Ze was een paard van het gelderse type. Zij was mijn eerste paard en ik heb haar twaalf jaar gehad. Vind het nog steeds jammer dat ze er niet meer is. Ze was zo apart. 14 maart was het 10 jaar geleden dat ze koliek kreeg en na een avond en nacht martelen afgemaakt moest worden, ik mis haar nog steeds heel vaak. Wie weet wordt Oscar ook zo'n speciale, ik ben echt heel benieuwd naar de foto's.
Sterkte verder daar bij jullie, groetjes van Jet.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 08:16

He jet jeetje wat lijkt me dat erg zeg je paard zo te verliezen al is het natuurlijk altijd erg.
Speciaal is ie nu al Lachen
maaar dat zijn al onze veulen hehe
Niet zo speciaal dat ie blijft.
Hengsten blijven alleen als ze goedgekeurd worden en hij heeft zijn kleur al niet mee dus helaas maar aan de andere kant vos komt niet zo heel veel voor in ons stamboek dus is ie wat kleur betreft wel speciaal Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jet

Berichten: 11975
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 11:20

Ja Kim, dat was ook heel erg, maar ik troost me met de gedachte dat ze een mooi leven heeft gehad, na 3 jaar manegewerk privé-paard worden, lekker veel de wei in, op haar tweede al ingereden en gelijk ingezet op de manege, ja zo ging dat toen. Ze is zeventien geworden en ik kende haar al van veulen af aan. Ze was bij mij vaak klierig, wist precies waar ze om kon keren richting stal enzo, maar ze heeft tot het einde meegereden in lessen voor gehandicapten en zo lang ze niet wilden galoperen deed ze dat super. Dat maakte haar ook wel speciaal voor mij. We hebben heel veel plezier aan elkaar gehad en dat is de hoofdzaak denk ik.
Groetjes van Jet.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, AhrefsBot, Angie91, BETUWE, JackAebe, Larislaatje, laura_estee, leenleen11, Mjelleke, Nathachou, Noor17, Sky_As, Sterrenpony, YandexBot en 139 bezoekers