Ik ben zo trots!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 13:06

op mijn hoefsmid Knipoog http://www.rwl-quality.nl

In de hoefslag staat zijn site =produkt vermeld!
Ă“nder de leukste links dit keer over hoeven.

Heeft er nog geen reclame voor gemaakt,is nog steeds verder aan het ontwikkelen.

Was zelf niet tevreden over het feit dat ie klanten neit meer kon biedenwat ie op de opleiding leerde wat betreft o.a. white line disease.heeft hier veel tijd en onderzoek en geld in gestopt .

Ik ben gebruiker van RWL en het bevalt mij en de voeten van mijn merrie prima!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 13:28

IK gebruik het dus de textura en pro ablutio maar echt alleen wanneer ik bijvoorbeeld naar vreemd terrein ga of er vandaan kom of wanneer mijn paard vanwege te nat weer of te droog weleens wat extraas wil doen...om te voorkomen.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 15:44

Hee ook een gebruiker van RWL!

Ik moet het echt altijd gebruiken omdat anders de hele witte lijn aangevreten wordt,met als gevolg brokkelende wanden!

Nu ik het gebruik blijven de ijzers er prima onderzitten(soms wel meer dan 12 weken) en de hoeven zien er gezond uit!

De volgende beurt krijgik het nieuwste !Hoef ik nietmeer te badderen!
Zooltje waarin ablutio langzaam afgegeven wordt.

Orri hoe ben jijeraan gekomen?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 20:00

Ehm...dan moet ik even denken...ik geloof dat iemand die een paard met vreselijke rotstraal een bericht had neer gezet met link, toen ben ik gaan kijken en lezen (omdat ik iemand kende met een paard met slechte hoeven, alle informatie helpt denk ik dan maar Lachen ) en vond het wel een goed klinkend produkt, mijn hoefsmid vond het ook een goed produkt, leverd het ook...(hij vond alleen niet dat mijn paard iets nodig heeft en heeft hij ook niet is puur ter voorkomen).
Toen heb ik eigenlijk op Paard2000 bij hun stand wat spul mee genomen en ze hadden me al eerder een envelop met flyers gestuurd die ik op stal heb neergelegd Lachen

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 20:38

Wat goed dat je meedenkt Pling
zo help je mekaar ,toch?

Ik hoop dat het produkt ook door internet bekender wordt omdat het gewoon een fijn produkt is!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:04

Ik heb wel een link naar hun geplaatst via mijn homepage Lachen

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 21:15

Das tof:# zeg ,ik ben ook heel benieuwd hoeveel reacties hij -Rene Vroom -krijgt nav het artikel in de hoefslag!