Wie wil er eens komen kijken naar de jacht (en mij + Waldo z

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 11:21

Want de jachten zijn nl door heel het land en dat is best leuk natuurlijk voor een boktmeeting. Als ik weet wanneer er een jacht is en waar dan zet ik het wel hier neer. Over twee weken is de jacht in Ermelo en daar gaan Wal en ik ook naartoe. Je kan dan mooi de jacht zien (want als het kan kan je mee in de Range Rover volgen, das erg cool)
Dus roept u maar!! Haha!


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 11:28

heb je dit jaar ook meegedaan aan de jacht in nijkerk? Ben ik verleden jaar geweest Lachen


tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 14:26

ik wil wel een keertje met je mee hoor laura .. lijkt me erg leuk.. kan ik ook meteen jou meeten

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 16:15

Mmm even voor de goede orde: Ik rijd dus zelf geen jachten Haha! Saai he? Ik volg dus met de auto en rijd met de vrachtwagen mee om Waldo te verzorgen Haha!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 16:19

wil best een keer komen kijken hoor Laura.

hoor het wel van je waar jullie starten.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:37

Had even gezegd dat je naar Drenthe moest... hadden we kunnen meeten. Als je nog een keer naar het noorden komt, laat je het even weten, he?!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 02:55

Lijkt mij gaaf om zoiets eens te zien!! Ik hoor er wel eens wat over, maar heb het nog niet IRL gezien.
Dus als je in de provincie zuid-holland een keer moet (of liever de baas met Iwaldo Haha! ) starten laat het mij dan weten, dan kan ik misschien komen kijken Cool

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 09:28

Wauw, lijkt me erg gaaf om een keer mee te maken. Wie weet.... maar ik wil jou wel een keer meeten hoor, je staat bijna bij mij om de hoek... *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 14:53

Gaan jullie ook naar Soestdijk? Want dat lijkt me super gaaf. Ben ik al 1x geweest...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-01 14:18

Yep, daar zijn we idd geweest. Zie de foto op In the picture onder 'Vind ik zomaar een foto van mn paardje op inetrenet!' Dat was een foto van Waldo op Soestdijk. Overigens loopt ie daar wel de Memebers ipv de Masters (gelukkig! Lachen )
Party!! Jammer dat het dit jaar niet doorging Boos!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 14:57

volgend jaar toch wel? Kom ik ook kijken (hoop ik). Vorige keer had ik het hele parcours gelopen, en toen tijdens de wedstrijd nog een keer, had geen benen meer over, vooral omdat ik nergens kon zitten... Boos!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 43 bezoekers