heel stuk beter....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 13:45

..schrok me dood toen ik vandaag op stal kwam en te horen kreeg 'of ik wel wist hoe mijn paard op zijn ijzers stond'. Zou helemaal ongelijk staan. Ik in de stress weer, want waar haal je dan weer zo gauw een smid vandaan... Het bleek dus gezichtsbedrog, want ik heb het opgemeten van kroonrand tot onder aan de lip van het ijzer en beide even lang...ik dacht al....
Vol verwachting Imatadoortje uit stal gevist en in de pessoa gehangen. Rodinde had gezegd dat hij zelfs slechter kon lopen in eerste instantie. Maar hij liep dus een heel stuk beter. Linksom helemaal zuiver en rechtsom licht onregelmatig. Hij liep helemaal ontspannen, na een kwartier was hij overal waar de touwen liepen drijfnat en stond het schuim tussen zijn billen!!!! Durf nu toch weer te hopen dat het nog wel meevalt, al zijn we er natuurlijk nog lang niet.
In de binnenbak liep ie wel weer iets slechter, maar das zo'n maanlandschap dat wil je niet weten.
Langzaam maar zeker word ik weer een beetje rustig van binnen nu ik effect zie.

Groetjes Suzanne


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 15:57

goed nieuw joh! ik ben blij voor je!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 17:49

Mooi zo! Hopen dat ie zo blijft lopen en nog beter!!

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 19:47

Super!!! Cool

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 19:53

fijn om t horen
Party!!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:16

Harstikke fijn voor je joh! Lachen

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 22:39

heej goed hoor! Lachen Dus hij komt er ook wel, waarschijnlijk!Vind t echt zo'n gaaf paardje, ben wel jaloers. maar dat ben ik ook op mensen met een leuke cob, fries of shire haha.. en ook wel op mezelf soms hoor ( niet altijd, maar..).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ilona__, J30d, joyce83, lynnXtubbie, Macs, MissWeenie, Tara_13 en 73 bezoekers

cron