Toch blijven in onze oude wei?? En het hele weide verhaal...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 00:01

Jullie zullen er nu vast niets meer gaan snappen, nu ik zo ongeveer iedere week een nieuwe wei lijk te hebben voor Pink. Ik snap het zelf ook allemaal nie meer dus dat komt goed uit...
Hieronder het complete verhaal en de (definitieve?) keuze.

Zo'n maand of 5 geleden waren mijn ouders bij mijn oom en tante en ging het over Pinky. Hoe slecht zijn (te) kleine weitje erbij lag enzo.
Mijn oom vertelde toen dat hij een pand huurde (samen met een vriend om oude auto's op te knappen) waar 2 grote weien bij lagen en een grote schuil stal en nog een klein brak stalletje.
Hij ging voor mij praten, en ik mocht erin!
Ik voelde me er al metteen helemaal thuis. Super aardige jongen die daar woont ( is zelfs in galop door de wei op Robin, van Nathalie, gecrost, en eraf gevallen Haha! ) en ik had gewoon ALLES.
Water, stroom, weide, stalling, licht (jaja), veiligheid, opslagruimte, simpelweg ALLES!
Tot zo'n 3 weken geleden. Ineens kwam er een vent met echte paarden kinderen (Type arro k*t koppen) en die wilde alles daar huren Verdrietig
Mijn weitje...
Hij had wel iets anders voor me geregeld. Een (kleine) weide op de Stad van gerwen (ver weg!) waar we dan wel een stalletje mochten bouwen. Nou ja, ik voelde me er al metteen niet thuis, maar ik had besloten het toch maar te doen.
Een paar dagen later waren we aan het wandelen, kwamen een wei tegen en ik liep op die mannen af die daar aan het werken waren, om een lang verhaal kort te maken: we mochten een wei huren en een stal bouwen.
Vanmorgen zouden we beginnen, maar niet alleen het geen dat we niet genoeg begin materiaal hadden zat tegen, ook nog eens dat er een man langs kwam of wij toevallig die *piep*jongens gezien habben:
Ze hadden zijn slot dichtgekit Verward
Hij vertelde dat we hier niet moesten gaan staan, er waren al stallen in de hands gezet en noem maar op. Oke, voor mij was het al afgelopen.. Met MIJN paardje gebeurt niets!

Die man die MIJN (hehe) wei wou gaan huren, heeft ondertussen trammelant gekregen met de verhuurder, en wat denk je? Net na mijn werk kom ik daar: ALLES WEG!
Hij heeft dus zijn boeruh zooitje weer ingepakt (nee dat was niet weinig!) en is vertrokken met paarden en al!!!!!
je snapt dus wel dat ik super blij ben! Zeker voor de komende tijd hebben we weer iets, en we gaan proberen het vast te leggen dat we minimaal 1 wei gaan huren samen (Inge en Ik).
Ik hoop zo dat het gewoon door kan gaan... Echt, dit is wat ik altijd gedroomd heb, en dat besefte ik net pas toen ik samen met Monica met Pinky en Mysty in die lekker warme loods zat omdat het zo hard onweerde en regende... Wat voelde ik me gelukkig...
Please duim voor me dat we die wei kunnen gaan huren, niet alleen voor mij maar ook voor Pinky en Mysty! Net liet ik ze ff lekker los in de grote wei, en bokken dat Pinky deed! Kei hard racen en hoog bokken! Super, hoe vrolijk....

Hopelijk snappen jullie het nu dus ook een beetje, en hopelijk hoef ik niet over een paar dagen te zeggen dat het toch niet door kan gaan.....

Nathalie: dussuh, tis nie verder voor jou en Robbie Lachen
nadia: Kan Bus toch blijven slapen en hoef je niet mee te bouwen aan een nieuwe stal Haha!
Ineke:Kun je toch snel komen om te meeten!!! (en Nath natuurlijk!)

Groetjes kim!

[edit] paar spellings foutjes weggehaald Haha! [/edit]

_________________
<FONT COLOR="deeppink">Lieve Pinky, dat het zover zou komen...
Had ik alleen maar kunnen dromen!
</FONT COLOR="deeppink">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pinky_girl op 2001-10-07 00:14 ]</font>


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 00:23

Ik zal ook voor je duimen hoor Pinky_Girl!!! Ik hoop voor je dat je er nu echt kunt blijven en dat je er nog heel wat jaren plezier van mag hebben! Ik duim voor jou, Pinky en Mysty. Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 09:39

Wat een gedoe zeg, het lijkt me heel vervelend om niet te weten waar je aan toe bent.
Hopelijk kun je hier blijven want het klinkt echt super!!! En, nu je niet meer dat paard van die andere mensen hebt, denk je er over om een pony te leasen/kopen of toch niet meer?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 11:28

Dank jullie wel Lachen

Paardje kopen moet zoiezo nog even wachten, eerst eens wat zekerheid hebben over deze wei, of we wel kunnen gaan huren, en wat er dan mag enzo.
Ik zit nu echt te bedenken wat ik dan eigenlijk wil. Ik wil allang een karretje kopen voor Pinky, dat geld heb ik nu bij elkaar. Dus dan voel ik me schuldig tegenover Pink omdat ik dat geld dan ineens in een ander paardje steek terwijl dat voor hem bedoeld was... Ach ik denk rustig na, overhaaste beslissingen nemen heeft toch geen zin, en aan Pinky heb ik de komende tijd mijn handen vol Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 13:44

Poeh wat verwarrend allemaal! Ik hoop heel erg voor jullie dat je deze weide toch mag gaan huren en dat jullie eindelijk wat zekerheid krijgen daarover.

Ik hoor het vanzelf wel Party!!

Oh en hoe zit het nou, is jullie stal wel in de oude staat terug of niet?
_________________
<FONT COLOR="deepgreen">
Je bent nooit te blond om te leren.
</FONT COLOR="deepgreen">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-10-07 13:45 ]</font>

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 13:50

Nou dan stel ik voor dat Ineke2 NU de trein pakt en naar nuenen komt. Dan ben ik om.. euhm.. hoelaat? bij de wei! Haha!
Nee hoor, maar wel fijn dat het gewoon de oude wei blijft! Party!!

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 14:01

Haha dat gaat nu niet meer denk ik (ben ik wel erg laat bij jullie Tong uitsteken ) ach over een paar weekjes misschien wel, moeten we maar even overleggen Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 14:02

Herfstvakantie? Schijnheilig

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 14:09

Ja dat is goed! Alleen moet ik doordeweeks tot half 10 (s'ochtends) werken, want ik heb namelijk geen vakantie 'grinnik' daarna ben ik vrij Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 15:56

Is goed, nog een weekje en dan is het vakantie, yeah!
Ons pap probeert vandaag een beetje te kijken of we de wei mogen huren. ben benieuwd hoop het zooooo!
En als dat kan is er plek zat voor Robin en allerlij andere loge's Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 16:00

ik duim mee hoor!!
Ik hoop het echt voor je

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 19:36

nu is het toch je 'oude' wei of begrijp ik dat verkeerd?
leuk hoor veel plezier daarow

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 19:46

japs, ze staan er inderdaad al een tijdje. gewoon gratis en niet officieel gehuurd. maar ik heb het er zo naar mn zin dat ik er net zoveel geld voorover heb als voor een pensionplek... We willen het nu dus vast gaan huren, en hopen dat dat mag en er niet weer zo eppo komt die mij wei jat Boos!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 15:18

arg wat een verhaal zeg.sjonge het ziyt je niet mee.ik hoop zo voor je dat je nu toch hier mag blijven.had die arrogante peipzak wel alles heel gelaten wat jullie net allemaal hadden opgeknapt?
nou ik duim voor je en hoop ontzettend dat je met pink nu eindelijk daar kan blijven!knuffel aan pink en mys!!!

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: colette40, IASCrawler en 124 bezoekers