Nav topic desiree__ alochtonen.......

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Nav topic desiree__ alochtonen.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 13:12

Ik zat zojuist heel aandachtig het topic van Desiree te lezen
[AM] allochtonen ontmoedigen kinderen krijgen

Ik heb al eens eerder een topic gestart welke in verkeerde aarde viel ik eerste instantie, maar probeer het opnieuw.

Ten eerste ben ik het er mee eens dat kinderbijslag voor alochtonen niet zomaar afgeschaft kan worden zonder gevolgen.
Ik denk dat men daar niks mee oplost.
Ik ben van mening dat men bij het allereerste begin al dingen anders moet gaan doen.

Zo ondervind men veel problemen op de huizenmarkt. Vind nog maar eens een huurhuisje. Dat is niet te doen. Hier in ons dorpje geld de regel, alochtonen gaan voor. Dat vind ik al iets raars. Nederland is toch voor nederlanders?
Het gevolg is dat er meer huizen gebouwd moeten worden, maar er is geen geld en weinig plek(vind nog maar eens grassprietjes hierzo)
Men staat dus jarenlang op de wachtlijst. Tegen de tijd dat men 30 is heeft men geluk als men in zijn eentje een woning krijgt.
Ik zie mezelf later als ouder al zitten met een kind van 30 nog steeds in mijn huis Men is dus haast verplicht te kopen, maar doe dat straks maar eens met die euro.

Maar aan de andere kant ben ik het ook niet eens met de dingen die er gebeuren. Men haalt een Alochtoon nederland binnen en laat ze rustig een aantal jaren zitten. Zij krijgen kinderen, die kinderen gaan naar school en zijn dus half nederlands(hier geboren en vriendjes). Dan plots komt er het bericht, je moet terug naar je eigen land.
Moet dat zolang duren? Is het niet zo dat deze kinderen ook gevoel hebben en dus niet anders weten dan dat ze nederlandse vriendjes hebben en nederlandse regeltjes.
Deze kinderen moeten dus van hier naar daar gesleept worden.
Dat vind ik eigenlijk niet kunnen.
Waarom moest nederland er zoveel jaar over doen om tot de conclusie te komen dat men niet kan blijven? Kon dat niet heel wat sneller gedaan worden?
Nu duurt het soms 10 jaar maar is 1 jaar niet genoeg om in onzekerheid te leven?

Misschien krijg ik nu half bokt over me heen, maar het valt me op dat sommige families, de andere helft ook over laat komen. Waarom vraag ik me dan af. Als men elkaar niet kan missen, blijf dan lekker in je eigen land.
Als wij naar een ander land willen zullen we toch eerst voor een huis, baan en andere regels moeten zorgen, warom is dat ongekeerd niet zo dan?

Ik ben dus van mening dat er heel veel kromme regeltjes zijn en dat daar naar gekeken moet worden en niet naar de kinderbijslag. De fout licht niet bij alochtonen maar bij nederland zelf?
Of zie ik alles nu helemaal verkeerd?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:23

Het ligt 100 % aan Nederland.
Maar hoe verander je een verkeerd beleid?
Dat zal niet mee vallen.
We mopperen op allochtonen die niet werken, maar ze krijgen niet eens een werkvergunning.
Nederlans id gewoon harstikke krom en het word tijd dat het gelijk getrokken word.
Voor iedereen.
Voor luie allochtonen die wel een werkvergunning hebben (en die ook altijd horen te krijgen vind ik)
Maar ook voor de luie Nederlanders.
In dat andere topic stond dat iedereen die kan werken, hoort te werken en daar ben ik het mee eens.
Dan doe je maar een baan die je niet wilt, die weinig verdient.
Beter dan profiteren van andersmans geld.
Als je een andere baan doet, wil dat nog niet zeggen dat je daar voor je leven moet blijven.

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:24

Dat is nie meer hoor dat allochtonen zomaar het land binnen komen. Dat was eerst wel zo en daarom zitten ze nu met een probleem. En waarom denk je dat die mensen hier heen komen als politieke en als economische vluchteling. Dus ze hebben daar niks hoe kunnen ze dan van te voren zorgen dat ze een baan hebben.
Verder denk ik wel dat het goed is dat ze mensen verplichten Nederlands te leren, vind ik ook meer als normaal.

En het is dus AlLochtoon

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:34

Ik zag trouwens een paar dagen op het nieuws dat ze het positieve discriminatie beleid willen afschaffen en daar wordt dus mee bedoeld het voorrang geven van allochtonen en vrouwen.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:37

AnneOmie schreef:
Ik zag trouwens een paar dagen op het nieuws dat ze het positieve discriminatie beleid willen afschaffen en daar wordt dus mee bedoeld het voorrang geven van allochtonen en vrouwen.


De meeste partijen zijn daar tegen.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:40

Helemaal mee eens Holly! Het moet maar eens afgelopen zijn met de discriminatie, zowel positief als negatief! Hier komen wonen is gelijk aan werken en je kost verdienen, of terug naar af. Problemen in eigen land ontvluchten is goed, maar eens probleem opgelost horen ze terug te keren! Ik ben ook pro het invoeren van het zich VOLLEDIG aanpassen, dus verplicht volgen van lessen taal en het zich verplicht integreren in het ons westerse straatbeeld voor diegenen die een verblijfsvergunning aanvragen of nationaliteit wensen aan te nemen (dus weg met hoofddoeken e.d.). Een geïntegreerde vreemdeling is een bron van plezier en kennis, eentje die zich niet aanpast is een bron van irritatie die op de duur het beeld van de hele bevolkingsgroep gaat verpesten!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:47

Mee eens sonjabelgium!
Helemaal mee eens!


lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:49

Waarom zou een hoofddoek integratie in de weg staan?

זכור

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:54

vergeet niet, je hebt nogal een verschil wat betreft buitenlanders. zo heb je bijvoorbeeld de gastarbeiders die destijds ons land zijn binnengehaald, maar ook de hoogopgeleide politieke vluchtelingen.

je hebt altijd mensen die goed willen en dat niet willen. dat kan je alleen niet zien aan iemands herkomst of huidskleur.

Amor Vincit Omnia

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:56

Er zit een verschil tussen vluchtelingen (Asielzoekers) en de gastarbeiders die we vroeger zelf deze kant op hebben gehaald en de Antillianen die gewoon onder het nederlandse koninkrijk vallen.

De problemen die er op dit moment liggen zijn niet 1,2,3 op te lossen; zeker niet met de ozo populaire 'rechtse' of Pim fortuin oplossingen. We hebben er zelf een rotzooi van gemaakt, en dan moeten we dat ook maar weer zelf oplossen. Dat we staat voor alle nederlanders; dus iedere inwoner van nederland met of zonder hoofddoek zal zich hiervoor moeten inspannen.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:57

lis schreef:
Waarom zou een hoofddoek integratie in de weg staan?
daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. om mee te draaien in een cultuur die een kledingstuk (nog) niet geaccepteerd heeft zou die aan de kant gelegd moeten worden. zo zou ik als bedrijf geen verkoper willen met een hoofddoek, omdat ik niet weet hoe mijn klanten erop reageren. ik zou me wel functies kunnen bedenken waar ik het weer geen probleem vind.

Amor Vincit Omnia

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:11

Ik ben het volledig eens met Sonjabelgium...

En waarom die hoofddoek afschaffen? Er zijn in Turkije (neem nu maar een voorbeeldje he) veel minder vrouwen die nog een hoofddoek dragen, dus waarom hier dan op je strepen gaan staan voor je geloof als er in eigen land ook al laks mee omgegaan wordt?

En ben het er meer dan 200% mee eens dat ze de Nederlandse taal ook grondig onder de knie moeten krijgen en dus maar verplicht op les als ze hier willen blijven... want ik erger me er soms geel en groen aan als ik in de winkel, op straat, ... allochtonen tegenkom die het vertikken om Nederlands te praten en maar lekker in hun eigen taal tegen elkaar blijven doorbrabbelen... dit omdat het me zo een gevoel geeft van 'niemand mag horen waar we het over hebben' en dat irriteert me...

Ik ben geen racist, heb geen problemen met buitenlanders, maar dan moeten ze zich wel integreren en aanpassen aan het land waar ze wonen.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:18

Het is gewoon uit de klauwen gelopen hiero!
Ze hebben er in Den Haag een zooitje van gemaakt.

De meeste allochtonen die hierheen komen, komen voor het geld. Direct of indirect.

En die families die al jaren hier zitten en teren op ons geld.. dat hadden ze zeker sneller af moeten handelen om eea te voorkomen.
Maar zielig..als ze terug moeten NEE! Dat weten ze dondersgoed van tevoren. Ze weten dat ze wel eens terug zouden moeten. Dat is dan sneu voor de kinders, maar die zouden hun ouders aan moeten kijken.

En uitzetprocedures, die zijn de laatste jaren, helaas, milder geworden. Werden eerst nog mensen uitgezet die hier niet thuishoorden (illegalen worden nu niet meer opgespoord).. daarna mensen die licht-crimineel gedrag vertonen (diefstallen!)... die mogen nu ook al blijven.. nu worden mensen met zwaarder-crimineel gedrag uitgezet. Tja..en veel ervan worden ingesloten, wat WEER geld kost.
Wat een farce! Boos!

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:19

Waarom het NIET dragen van de hoofddoek bijdraagd tot het algemeen nut van de integratie? Vrij eenvoudig, het is deel van de aanpassing. Thuis loop ik zoals ik wil, maar op straat moet ik mij aanpassen aan wat van mij verwacht is (moet ook niet in m'n blote kont gaan rondwandelen dan terwijl het erg warm is Haha!). Da's dus netjes gekleed gaan. Anders kan je je aan spot verwachten gewoon. Extreme moslims die zo sterk op hun hoofddoek gaan staan zijn volgens mij toch niet echt een aanwinst voor onze samenleving ... de bewijzen zijn reeds meerdere malen geleverd tot wat extremisme kan leiden. Wat Natalie zegt klopt in grote lijnen ook. Turken in eigen land lopen er vrij modern bij, maar hier komen ze opeens terug met de koran onder de arm en gaan ze zich opeens weer helemaal voegen naar hun heilig boek. Als dit hun greep is naar integratie en aanpassing is het tijd dat de mensen die deze mensen horen te begeleiden eens duidelijk maken dat deze dingen juist hun integratie in de weg staan. Bovendien is het als Belg en Nederlander verboden om met een hoofddeksel op je identiteitskaart gefotografeerd te staan terwijl die mensen daar een uitzondering op verwachten omwille van religie ... KAN NIET, kerk en staat hoort gescheiden te zijn! Wij niet, zij ook niet!
Laatst bijgewerkt door sonjabelgium op 08-10-03 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 14:19

Het is niet mijn bedoeling om fijn te gaan zeiken maar eromheen kan ik ook niet.
Neem onze buren. Vriendelijke mensen echt waar. De man werkt, 1 zoon ? en de andere zoon zit op school. De ene zoon kan nederlands en de rest van de familie niet. Hoe kan ik dan anders dan alleen hallo zeggen. Tot een gesprek zal het nooit komen omdat ik geen gebrabbel ken.
Daanaast zijn ze al aan de tweede auto bezig, een mercedes. Nou vraag ik me toch sterk af, hoe dat kan allemaal.
Ik bedoel de man werkt maar heeft een gezin met 4 kinderen.
Ik daarin tegen werk, mijn vriend ook maar onze oude corsa die bijna in twee breekt zullen we het mee moeten doen. Ook de boodschapjes houden we zo goedkoop mogelijk, terwijl onze buren twee keer in de week met een volgeladen auto aan boodschappen aan komen zetten waarvan dure dingen de hoofdrol spelen.
Nu waren ze laatst 3 maanden op vakantie en ik moet blij zijn als ik een dagje ergens naar toe kan.
Hoe kan dat in hemelsnaam vraag ik me wel eens af.
Wat mag deze lieve man dan in hemelsnaam voor super werk hebben om alles te kunnen betalen en wij die met zijn tweeen verdienen moeilijk rondkomen.

Ik woon nu bijna 3 jaar in dit huis. Voor ons woonden er somaliers. Wat wij tegen kwamen is niet echt normaal. Zo hebben we een nieuw aanrechtblad omdat deze compleet verbrand was. Een nieuwe toiletbak(waar het water zit) omdat deze onder de gaten zat vanwegen sigareten. Een trap die geperforeerd was en een kast waar ik niet in durfde vanwegen insecten en stank. Het telefoon stopcantact( of hoe heet dat) was ook weggesmolten enz enz.
Het heeft ons 3 maanden geduurt om alles op te knappen.
En dan de post. 4 verschillende families bleken er in ons huis te hebben gewoond. Een half jaar lang bleven wij post doorkrijgen, wat wij natuurlijk in het begin netjes terug gestuurd hebben. Je wilt het niet geloven maar elke maand zaten er twee brieven van het gak bij. Nouja na een half jaar ben je het echt zat dat niemand dat adres veranderd en word je toch nieuwsgierig( ik wel hoor) dus heb ik de post open gemaakt. Zie ik daar een retourbrief van het gak. Het was een werkbriefje. Je weet wel waar men elke week een solicitatie in moet vullen vanwegen de uitkering. Het was half ingevuld. Er stond bv, chauffeur, niet aangenomen. terwijl men daar gegevens in moet vullen.
Ach je snapt wel wat ik bedoel.
Waarom kan zoiemand daar een half jaar mee weg komen terwijl wij dat niet kunnen?

Het is toch de fout van nederland zelf dan, dat het zo loopt zoals het nu doet?

By the way, ik was gisteren nog lastig gevallen door 3 asielzoekers. Echt goor gewoon. Je aankijken, echt overdreven, achterna lopen, opmerkingen, gewoon zo open en bloot. Jakkes en dat terwijl ik toch echt mijn vriend bij had.

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:20

Branca schreef:
Het is gewoon uit de klauwen gelopen hiero!
Ze hebben er in Den Haag een zooitje van gemaakt.

De meeste allochtonen die hierheen komen, komen voor het geld. Direct of indirect.

En die families die al jaren hier zitten en teren op ons geld.. dat hadden ze zeker sneller af moeten handelen om eea te voorkomen.
Maar zielig..als ze terug moeten NEE! Dat weten ze dondersgoed van tevoren. Ze weten dat ze wel eens terug zouden moeten. Dat is dan sneu voor de kinders, maar die zouden hun ouders aan moeten kijken.

En uitzetprocedures, die zijn de laatste jaren, helaas, milder geworden. Werden eerst nog mensen uitgezet die hier niet thuishoorden (illegalen worden nu niet meer opgespoord).. daarna mensen die licht-crimineel gedrag vertonen (diefstallen!)... die mogen nu ook al blijven.. nu worden mensen met zwaarder-crimineel gedrag uitgezet. Tja..en veel ervan worden ingesloten, wat WEER geld kost.
Wat een farce! Boos!



Pardon!!!! Ga deze uitspraken toch eerst maar even uitzoeken en onderbouwen met betrouwbare referenties!!!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:22

Topics zoals dit gaan vaak de verkeerde kant op, omdat er dingen bij gehaald worden die er in eerste instantie niks mee te maken hebben, Allochtenen hier voelen zich misschien aan gevallen en gaan dan reacties plaatsen. Wellicht dat daarom in het vorige topic niet helemaal goed is gegaan, al heb ik het volgens mij niet gelezen.

De fout, (is het wel een fout?) ligt bij de toenmalige regering, men wilde al die mensen een thuis bieden voor een bepaalde tijd. In de meeste gevallen is die bepaalde tijd voor sommige allochtonene onbepaald, zo niet voor altijd geworden. Wat in vele gevallen niet terecht was en in andere gevallen weer wel. Daarbij, en dit heb ik zelf meerdere malen ondervonden, doen de sommige allochtonen haast geen moeite om te integreren, Ze willen niet of ze kunnen niet, omdat er geen aanbod is in de buurt. Verder zijn we in Nederland in het begin te ver doorgeslagen door ze het maar naar hun zin te maken. Geef ze geld, onderdak en ze zijn Nederland zo dankbaar dat ze automatisch werk gaan zoeken. Ja jaja, het was hier een paradijs voor sommigen. Je komt uit een arm land, waar je hard moest werken voor je broodkorsten en hier wordt het zomaar in je schoot geworpen. Mooi niet dat ik weg zou gaan of uberhaupt werk zou zoeken. natuurlijk zijn er uitzonderingen en zijn er mensen die wel integreren, zo snel mogeijk werk zoeken en Nederlands leren. Maar er is een veel grotere groep waarvan de ouders geen Nederlands kunnen, de kinderen daarom mee moeten als er iets aan de hand is. In de vakanties spreken ze in hun eigen taal, hun Nederlands is slecht, verslagen zitten grove spelfouten in, hun taal is na de vakantie achteruit gegaan, enz enz. In mijn vorige klas zaten ook een paar allochten en die gingen onderling in hun eigen taal spreken, en daar heb ik een gruwelijke hekel aan. Je bent in Nederland dus spreek gewoon Nederlands, zeker als er Nederlands bij zitten.
Ik denk dat het te laat is om nu nog drastisch de andere kant op de gaan roeien, maar er kunnen wel maatregelen genomen worden.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 08-10-03 14:29, in het totaal 2 keer bewerkt

- Offline -

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:25

Wat bedoelen jullie met nederlanders??? Voormij is dat iemand met de nederlandse nationaliteit. Dus daar vallen ook een heleboel mensen van oorspronkelijk turkse of marokaanse afkomst onder... ook mensen van de nederlandse antillen hebben een nederlands paspoort.

Gewoon even voor de duidelijkheid!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:30

Citaat:
Pardon!!!! Ga deze uitspraken toch eerst maar even uitzoeken en onderbouwen met betrouwbare referenties!!!


Over deze uitspraken ga ik niet in, maar ik wil je graag op het volgende wijzen, wat echt waar is!!! In de VAE kun je als buitenlander komen werken, als je je baan kwijt raakt heb je 1 maand(!) de tijd om ander werk te vinden. Heb je dat niet of vind je die niet, dan krijg je van je vorige werknemer een enkeltje land van herkomst. Ga je niet weg, dan ga krijg je een boete per dag dat je langer blijft. Betaal je die niet dan ga de gevangenis in, (en dan met z'n 20 in 1 hokje, zonder tv, radio, aparte wc en douche) en dan werk je voor je overtocht. En ga daar maar geen kerk bouwen, vraag het zelfs niet eens, want die komt er echt niet.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 08-10-03 14:30, in het totaal 2 keer bewerkt

- Offline -

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:30

Pipo"]
[quote="AnneOmie schreef:
Ik zag trouwens een paar dagen op het nieuws dat ze het positieve discriminatie beleid willen afschaffen en daar wordt dus mee bedoeld het voorrang geven van allochtonen en vrouwen.


De meeste partijen zijn daar tegen.
[/quote]

Tegen positieve discriminatie Verward

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:30

Als ze op papier Nederlands zijn zouden ze op z'n minst verbaal de taal moeten kunnen. Ik heb het niet over de fijne details hoor, verre van, maar zich behelpen met gewoon "basisschoolnederlands". Moesten ze al de rest naar huis sturen denk ik dat de populatie ineens een stuk zou zakken ....

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:31

Was het niet zo dat een hoofdbedekking dragen binnenshuis van oudsher als onbeleefd en onbeschoft wordt beschouwd? Waarom dat dan niet voor een hoofddoek geldt? Ik vind het in ieder geval geen porum, ben je bij de supermarkt en dan heeft 'jouw' cassière een hoofddoek op, zodat je haar halve gezicht niet eens meer zien kunt. Islamitische vrouwen hoeven toch alleen hun hoofd te bedekken als ze niet binnen zijn? (Overigens geldt dit ook voor orthodox-joodse vrouwen- andere mannen dan jouw eigen mogen je haar niet zien omdat dit als aanstootgevend kan worden beschouwd, dus dan draag je een pruik )

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:32

Sprintje schreef:
Pardon!!!! Ga deze uitspraken toch eerst maar even uitzoeken en onderbouwen met betrouwbare referenties!!!


Alle uitspraken Rolleyes ?

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:32

AnneOmie"]
[quote="Pipo"][quote="AnneOmie schreef:
Ik zag trouwens een paar dagen op het nieuws dat ze het positieve discriminatie beleid willen afschaffen en daar wordt dus mee bedoeld het voorrang geven van allochtonen en vrouwen.


De meeste partijen zijn daar tegen.
[/quote]

Tegen positieve discriminatie Verward
[/quote]

TEgen het afschaffen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:33

DeesDeBest schreef:
Citaat:
Pardon!!!! Ga deze uitspraken toch eerst maar even uitzoeken en onderbouwen met betrouwbare referenties!!!


Over deze uitspraken ga ik niet in, maar ik wil je graag op het volgende wijzen, wat echt waar is!!! In de VAE kun je als buitenlander komen werken, als je je baan kwijt raakt heb je 1 maand(!) de tijd om ander werk te vinden. Heb je dat niet of vind je die niet, dan krijg je van je vorige werknemer een enkeltje land van herkomst. Ga je niet weg, dan ga krijg je een boete per dag dat je langer blijft. Betaal je die niet dan ga de gevangenis in, (en dan met z'n 20 in 1 hokje, zonder tv, radio, aparte wc en douche) en dan werk je voor je overtocht. En ga daar maar geen kerk bouwen, vraag het zelfs niet eens, want die komt er echt niet.


Dus jij zou zelf ook wel zo "humaan" behandeld willen worden??

Poe je leert je medemens wel kennen hier zo in dit topic Boos!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, __danielle__, __Sannne, Besje, huckellover, MarjanB, moeshie, ogidni, Paloma_Janet, RobinSputnik, sandra1312, spookyskippy, Typhoon, Xanthippe en 60 bezoekers