Heel lang gewandeld met Barley Queen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 21:44

Vandaag was het zo'n lekker weer dat was gewoon wandel weer. Bart had vannacht bij mij geslapen dus die ging lekker mee.

We zijn naar een vriendin gewandeld. Dat is ongeveer een half uurtje lopen. Daar aangekomen was ze er niet. (had ook niets afgesproken) Dus wij weer terug richting stal. Vlak bij het bos kwamen we ze echter tegen. Mocht ik lekker terugstappen op Tara(tinker) naar hun stalletje. Daar aangekomen heb ik Barley op de wei gezet met Joris(2,5 jarige halflinger) daar had ze ook al mee op de wei gestaan op onze manege.

En rennen dat ze deed. Allenmaal showen. De hele wei aan gort getrapt hihi.

Daarna zijn we weer richting manege gelopen. Ze was toen een stuk rustiger dan op de heenweg. Toen kon ze niet stilstaan en allemaal hinniken.

Al met al een hele tijd weggeweest maar wel een hele leuke dag gehad.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 21:45

Leuk man! Het was echt lekker weer vandaag! Lachen

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 21:46

leuk joh
dat vind ik ook altijd heerlijk met dit weer gewoon lekker wandelen met queen
alleen denkt die alleen maar aan het gras dat in de berm staat Tong uitsteken
het is etenstijd Vork *LOL*

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 22:06

heey wat gaaf zeg is wel heerlijk om eens rustig met je paardje te wandelen!! goed voor jullie allebei cool hoor!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 00:37

Ik doe het heel zelden ook weleens, wandelen met mijn hond haha (denk aan topic: Jurga is geen paard, maar een hond) . Is idd erg leuk. Je ziet sommige mensen kijken "Wat doet die nou, waarom zit ze er niet gewoon op?" Maar het is gewoon lekker en leuk een keer ernaast! Haha! Jurga kruipt dan helemaal dicht tegen mij aan als ze iets eng vindt en ze blijft dicht bij me lopen voor het geval dat ik haar alleen mocht laten Knipoog . Nee Jur, ik laat SuperJurga niet los in het bos! Maar leuk Heike, lekker wandelen met je Barley en Bart!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 11:49

Tja heel veel andere dingen kan ik niet doen. Een lekkere buitenrit zit er nog niet in hihi

Kreeg trouwens wel een opmerking van een man hoor "waarom zit je er niet op?" och ja....

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 11:52

Nou lekker zo even aan de hand gewandeld. Is voor beiden goed, is lekker rustgevend. Maar de berichten voor het komende weekend zijn heel goed, heb even op 704 TXT gekeken en dat ziet er zeer gezond uit. Droog weer en daar word je helemaal vrolijk van.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 12:33

Ik heb op dierendag een heel stuk met Aldira gewandeld in het donker. Reflecterende bandages om en hoofdstel met longeerlijn gepakt.
Ze wil nog wel eens erg gek doen dus dan heb ik met hoofdstel en een lange lijn meer te vertellen. Direct toen we van het erf af waren begon ze onwijs te snuiven en te dribbelen maar ze vond het verder heerlijk!
Wandelen geeft vaak zelfs nog meer voldoening dan rijden.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 12:41

heerlijk is dat wandelen he? ik ga met Quinto ook vaak 1 keer per week wandelen. meer kan ik ook nog niet doen met hem, want hij is pas 1 jaar (en 3 maanden). veel mensen vinden het ook leuk om te zien als ik langs kom Lachen

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 11:13

Wandelen doe ik ook vaak, Toon vindt dat bijna nog leuker dan een buitenrit (= gezelliger zo'n vrouwtje naast je in plaats van erop).

Ik krijg dan ook altijd opmerkingen dat ik er op hoor te zitten... Verward

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 11:23

Als ik met Shadow ga wandelen krijg ik ook opmerkingen als: Zo je ezeltje aan het uitlaten (hij is grijs), of hee wat leuk een veulen! Schijnheilig