HELP MIJ!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zenga
Berichten: 16
Geregistreerd: 08-10-03

HELP MIJ!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 14:15

Hoi!

Ik heb mij op 29september geloofek aangemeld onder de naam *Siouxje*. Ik kreeg een mail met als onderwerp *welkom op bokt*. Ik heb hem per ongeluk gedeleted . Met als gevolg dat ik mijn account niet heb kunnen activeren, hoe krijg ik dat opgelost?

xxx Es

PS, ik hoop dat het opgelost kan worden Schijnheilig . Eventueel door Siouxje eraf te gooien, zodat ik me opnieuw onder die naam kan aanmelden?

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:27

Even naar BartVB een pb'tje sturen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:28

Stuur BartVB even een PB of mail (bart@bokt.nl) die weet vast een oplossing voor je.

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:24

Als je je account niet hebt geactiveerd, bestaat ie volgens mij ook nog niet en kan je volgens mij gewoon een nieuw account met die naam anvragen. Ware het niet dat Bart niet zo blij is met meer dan 1 account per persoon....

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 17:58

Cathelijne schreef:
Als je je account niet hebt geactiveerd, bestaat ie volgens mij ook nog niet en kan je volgens mij gewoon een nieuw account met die naam anvragen. Ware het niet dat Bart niet zo blij is met meer dan 1 account per persoon....


Dat denk ik ook niet, maar veel bokkers hebben een "schuilaccount" voor veel problemen die ze niet onder hun eigen account durven te doen. Scheve mond

ik heb er zelf ook 1 Bloos!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:00

ALs je je nu onder deze naam hebt aangemeld kun je toch gewoon verder bokken onder deze naam?

Meerdere accounts hebben is niet toegestaan. Dus als je een andere naam wilt hebben kun je beter even een pb of mail naar Bart sturen, met een goede argumentatie erbij Knipoog.