Advertentie op marktplaats

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-01 17:44

Daar staat idd gewoon weer de advertentie van de Welsh K-pony die Saskiatje zou 'leasen'.
Dus voor de mensen die hier nog twijfels over hadden, pony staat gewoon te koop. Lachen


Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 21:45

Ah, was er al benieuwd naar!
Hoe komt het toch dat ik dit al had verwacht???

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 23:12

ik vind het jammer dat jullie niet zien dat dit meisje heel graag iets wil, maar door wat voor oorzaak ook haar wens geen werkelijkheid ziet worden. sta daar eens bij stil en wees blij dat je wel in die gelukkige omstandigheid bent

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 09:34

Wat een lieve reactie Opala, ik wou dat er op bokt meer mensen zoudenr reageren zoals jij, dan zou het nog leuker zijn.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 09:50

wat ik nog vreemder vindt, is dat de pony 3 is, en dus geen 4.
Opala, dat snap ik op zich wel, maar ze moet niet gaan liegen

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 10:22

ze heeft wilde fantasieën,die ze beter niet met ons kan delen Extreme duivel


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 10:28

Wie weet is er iets tussen gekomen en kon het daardoor niet doorgaan. Je weet maar nooit!!!!!

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 10:32

Inderdaad Opala... Ga jezelf eens na, hebben jullie vroeger nooit verzonnen dat je een paardje had/kreeg of wat dan ook? Nou ik wel!
Toen Pinky net geboren was en we altijd met de pony's door Maria-Hout liepen vertelden we iedereen die het maar horen wou dat Pinky van mij was en Marjon van Inge. Na 11 maanden was Pinky inderdaad van mij, maar ik heb wel vaak gelogen Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 11:17

Nou sorry, maar ik heb er nooit over gelogen, ook niet toen ik als kind op een manege reed en ik maar geen verzorgpony kon vinden, en er geen mocht huren van mijn ouders.
Ik had een paar penvriendinnen en kende ook meisjes van school, die niet zo gauw konden controleren of het waar was wat ik zei, maar toch heb ik nooit gezegd dat ik bijv. een eigen pony had, of zelfs maar een verzorgpony of zo.
Alleen op internet is het natuurlijk gemakkelijk liegen, omdat niemand je kan controleren, maar Saskiatje overdrijft soms zo erg dat je gewoon meteen weet dat ze niet de waarheid spreekt.
Ik kan het best begrijpen dat Saskiatje dit doet, maar ze moet niet te ver gaan, en de meest gekke dingen vertellen.
Er zijn andere kleine meisjes die haar berichten lezen, en ik geloof niet dat het goed voor hen is om die onzin te geloven en te denken dat het zo gemakkelijk is om een pony te willen, dan weer een ander, dan wéér een andere... zovan: als deze niet bevalt verkopen we die toch...
Bokt is niet een forum om lekker te kunnen opscheppen en jezelf naar de hemel te prijzen, maar om normaal te communiceren, voor zover mogelijk via internet.
Ook kinderen (ik weet niet hoe oud ze is Verward ) kun je duidelijk maken dat opscheppen en/of liegen niet goed is toch?

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 11:36

Ik heb aardig wat ervaringen met Saskiaatje en heb het daardoor helemaal met haar gehad, vandaar mijn reactie.
Ze wil zowel mijn moeilijk handelbare "grote" paard (is 1.75m) als mijn Shet en mijn Welsh (die overigens niet van mij is) kopen terwijl ze nooit te koop hebben gestaan.
Als ik dan vertel dat ik daar niet van gediend ben, speelt ze het klaar om achter mijn tel.nr. te komen en mij dus helemaal gek te bellen! tot overmaat van ramp is ze blijkbaar nog via via achter mij mobiele nr. gekomen zodat ze mij ook daarmee lastig kon vallen! Ik ben daar niet echt blij mee zoals je zal begrijpen.
Heb geprobeert haar ouders te pakken te krijgen maar dat lukt dus niet.
Nu is het alweer een maandje stil en ik hoop dat ze het heeft opgegeven en mij met rust laat!
Ik heb al meerdere berichten gelezen op bokt dat ze paarden en pony's van andere mensen wilde kopen die niet eens te koop staan of hebben gestaan! ik ben dus blijkbaar niet de enige die hier last van heeft gehad en of ze nou 14 is of 20, dat maakt geen donder uit, uit de tel. gesprekken kon ik een beetje opmaken dat ze dus gewoon niet helemaal lekker in haar bovenkamer is. Ik ben altijd aardig tegen haar gebleven maar dat had als resultaat dat het alleen nog maar erger werd, okay, niet goedschiks, dan maar kwaadschiks! Ik hoop dat ze inmiddels een beetje heeft geleerd van alle reacties hier en het is niet mijn bedoeling om haar naar beneden te halen, maar ik ben gewoon nog steeds ontzettend pissed off!!!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 11:44

Ik heb dit niet op bokt gezet met de bedoeling om haar zwart te maken. Ik zet er verder niets kwetsends bij, alleen dat dus idd blijkt dat ze nu niet deze pony als leasepony heeft.
Er zijn behoorlijk wat mensen die me een PB gestuurd hebben die erg benieuwd waren naar de afloop.
Ik snap best dat dit meisje erg graag een verzorgpony of eigen pony wil, maar ik vind net als Dorine dat het niet goed is om daarover te liegen. Dat ze zomaar een verhaal ophangt over een bepaalde pony, met foto en al erbij, dat vind ik niet kunnen.

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 11:52

Ben ik mee eens, okal verzin je iets om aandacht te krijgen, is het voor de meesten heel erg irriterend! Ik vind van wel. En Tanja volgens mij ook.

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:52

Yep, errug iritant!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers