paard is een beetje stijf.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 18:28

Laatst had ik dus een verslag gemaakt van de eerste keer longeren na 3 maanden rust ivm peesblessure.
Afgelopen donderdag dus gelongeerd, ging super.
Vandaag liep hij eerst niet helemaal goed, maar later wel weer. Is dat normaal? Want volgens mij is hij nog stijf van donderdag, omdat hij 3 maanden niet gedraafd heeft.
Morgen moet ik even kijken hoe het dan weer gaat, anders bel ik donderdag de dierenarts wel.
Iedereen zegt tegen me dat het normaal is dat hij "startproblemen" heeft, maar toch zit me dat niet lekker!!! Huilen

eva'tje
Berichten: 83
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 18:46

als hij na 3maanden nog steeds niet goed loopt zou ik er weer naar laten kijken denk ik. Hij hoort toch wel weer helemaal goed te lopen. Heb je donderdag soms veel van hem gevraagd. Dan kan het inderdaad wel een beetje stijvigheid zijn. Als het zo blijft zou ik er zeker naar laten kijken. heb je er ook een scan van laten maken?

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 11:25

Misschien moet je alles eerst even rustig opbouwen, dit alles heeft zijn tijd nodig. Als ik een tijdje niet gesport heb word ik ook stijf. Wat vertel ik nou ik sport helemaal niet. Maar bij wijze van spreken dan he. Succes Greetje

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 11:49

Ik zou toch wel wat langer wachten om de dierenarts te bellen. Het kan inderdaad zijn dat hij wat stijf is en als hij daarna goed is beginnen lopen, denk ik dat dat eerder een goed dan een slecht teken is. Ik zou me nog helemaal niet te veel zorgen maken.

Veel succes nog verder!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 20:46

vandaag weer gelongeerd en vandaag liep hij weer goed, dus ik denk dat ik voorniks zorgen zit te maken. Haha! Clown