mijn sponser paardje heeft schimmel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

mijn sponser paardje heeft schimmel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 22:40

Ik ging dus maandag mijn sponser pony Karlijn poetsen en opzadelen voor de les. Maar toen ik begon met poetsen zag ik dat ze 1 heel grote en voor de rest allemaal klein bultjes op haar rug had. Dus ik mijn lesgever gaan roepen, en hij zei dat ik er nog mee kon rijden dat het geen kwaad kon, we moesten alleen opletten dat het niet open ging.
Oke ik had een hele fijne les gehad, na het rijden was de lesgever bij mij en ik pak het zadel af, die ganse grote bubbel lag nu open Scheve mond
Niet goed nee, ik had het maar ontsmet enz, en ze mag zeker een week niet lopen.
Vandaag kwam het meisje wat ook altijd op haar rijd naar me toe, Karlijn had een heel erge schimmel (dacht ik wel al) die ook heel besetelijk is voor ons. Je moet omidelijk als je haar hebt aangeraakt je hadden gaan wassen en mag je haren ofzo niet aanraken. Ik wist dat dus niet, maar het is tehopen dat ik geen schimmel krijg Scheve mond
Morgen hebben we weer les en dan mag ik iemand anders zijn zadeldoek lenen, ga ook vragen of ik de lesgever zijn getten mag gebruiken want die heeft Karlijn ook aangehad. Heb de maandag gelukkig alleen de harde borstel gebruikt want ik had haast. Ga ik alles mee naar huisnmene en ontsmeten. Maar zou met het zelfde hoofstel kwaad kunne???
Hoop dat Karelijn snel beter word Ach gut
Ga haar deze week maar verwenen met snoepjes Lachen

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 23:52

Wat is een sponser paardje?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 23:56

Ik denk dat ze een lease paardje bedoelt?

Als je pony schimmel heeft zal je alles, maar dan ook alles moeten ontsmetten. Dus alle borstels, dekens, zadel, hoofdstel, je eigen kleding, etc.

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 09:44

Dat is een leenpaardje voor de paardenschool waar zij op zit, toch?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 09:46

flesje imaverol kopen. Ik hoop dat het paard nog geen dek op heeft liggen, dat is nu alleen maar ongemakkelijk. Want daar gaat die schimmel ook in zitten. En ook imaverol in een emmer water doen en daar de borstels ingooien.

De hond is de betere mens

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:16

idd ALLES ontsmetten ... geen andere paarden aanraken ... en je handen gaan wassen als je haar hebt aangeraakt. Onze manege heeft ook een tijdje geleden schimmel gehad en doordat iedereen de paarden aanraakte hadden bijna alle paarden het ... dus gevolg weinig pony's en paarden konden in de lessen lopen + elke dag de pony's en paarden behandelen tege de schimmel
en dat is irri geloof mij maar

Hopen dat ze snel geneest *LOL*

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 16:19

ja ik zit op de paardenhumanioar in Bilzen en heb daar een paard van school (sponserpaard)
heb vandaag op school met dekje binnegebracht dat gaat gewassen worden met detol en heb ook al mijn spullen met detol behandelt
hoop dat ze snel beter word

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, freetorun, haffiefreak, HopeMyDay, petraaken, shaddy82, sterregoud, Vagabondo en 106 bezoekers