Eindelijk weer zo licht als een veertje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Eindelijk weer zo licht als een veertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 22:36

Soms vraag ik me wel eens af waarom ik zonodig zo'n grote shetlander wilde als Laiser. De afgelopen weken was het rijden niet altijd even makkelijk met hem en demonstreerde hij maar al te graag hoe sterk hij tegenwoordig is. Zo sterk dat ik in de galop zelfs soms niet helemaal meer controle kon houden over mijn lieftallige paardje Scheve mond

Na de les vrijdag kreeg ik voor het eerst sinds een tijdje weer eens het gevoel dat Laiser lekker liep en dat ik dat ook zo voelde. De afgelopen weken kreeg ik maar al te vaak te horen dat hij prachtig liep, maar dat ik het niet prachtig vond voelen. Jeetje wat kon hij zich dan sterk maken.

Maar vandaag...
...heerlijk gewoon *LOL*. Hij was zo los, zo soepel.
Het was een verademing om hem zo te rijden. Ik had dus gewoon bijna niets in mijn handen. (ja de gewone druk die je eigenlijk hoort te voelen)
Zelfs in de galop was hij zo licht als een veertje. Toch fijn als je tijdens de les weer even leert hoe je je paard moet rijden en als je op bokt ook nog tips krijgt waar je mee aan de slag kunt .

En nu maar hopen dat dit zich weer een zo voortzet Haha!

Want wat heb ik de afgelopen tijd toch weer vaak gedacht: "Wat is paardrijden toch moeilijk ".
Laatst bijgewerkt door Mickey op 06-10-03 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 22:39

Kijk dat zijn goede berichten!
Dan weet je weer wat er ook al weer zo leuk was aan het rijden nietwaar?
Ik hoop voor jullie dat dat andere gedrag tijdelijk was, en dat jullie dit goede gevoel kunnen vasthouden!

prompter

Berichten: 11094
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 22:42

Ach, stel je voor dat je morgen wakker wordt, en je kan ineens alles? Dat lijkt me ook maar saai Haha!. Juist 1 stap terug, 2 stappen voorwaarts maakt paardrijden zo de moeite waard Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 23:06

En dan ineens heb je het... Knipoog
Heerlijk hè, zo'n moment dat je denkt: 'nou hèhè'!
Hoe het eruitziet en hoe het voelt kan idd nogal verschillen, fijn dat jij er zelf ook weer een goed gevoel over hebt! Lachen

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132053
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 21:07

Kijk, dat is goed nieuws !
Wat wil je nog meer dan dat het plaatje er goed uitziet en dat je er ook een goed gevoel bij hebt
En wat Promptertje zegt daar sluit ik me bij aan: 1 stap terug en 2 vooruit.
Probeer daar maar aan vast te houden als het even wat minder wil lukken, en geniet nu maar van het geweldige gevoel !