Ik stond perplex :-)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Ik stond perplex :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 10:01

Gisteravond wilden Magic en ik gaan rijden. Maar hoe meer we stal naderden, hoe meer we die donkere donderwolk zagen. Dus toen bedachten we dat we de paarden los zouden laten springen.

Nou goed, Marek kan echt super springen. Die springt ongeveer alles wat los en vast zit. Maar Maaraak dus niet. Die stopt voor de hindernis en als ie hem springt dan ziet het er niet uit. Maar goed, het is ook voor de afwisseling en ze zijn behoorlijk intensief bezig.

Dus de afgelopen keer dat we ze hadden laten springen hadden we Raak een beetje uitgelachen. Teveel denk ik want hij had dit keer echt zo'n blik van 'wacht maar, jullie lachen? puh.'. We hadden eerst een kruisje, toen een stijltje en daarna een oxer. Ik heb werkelijk mijn paard nog nooit zo zien springen als gister. Echt, hij sprong Marek er uit vond ik. Magic zal het wel anders vinden met dat spook van 'm maar ik vond gister dat Raak echt uitblonk. En bovenal hij vond het nog leuk ook OK dan!.

Mijn knollie heeft wederom eens laten zien dat hij zich niet laat kisten maar gaat voor het beste. En gister was ie dat. Haha!

Ok, ik hoor jullie denken, daar heb je die maf weer. Maar ik was supertrots.

'Paint' it 'Black'


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 10:53

Soms kan je paard je echt voor verassingen zetten. Yorghos viel vroeger ook door iedere hindernis heen en als je hem nu erover ziet zeilen...

* To Belg, or not to Belg *

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 11:53

Zeker weten. Ontzettend zeg. En uiteindelijk een meter gesprongen. Nou is best knap voor mijn knollie.

'Paint' it 'Black'

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 11:55

Gaaf! En jij dacht dat die zwarte van jou niet kon springen? Hij zit echt vol verrassingen hè? Op naar de eerstvolgende oefencross? Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 12:15

Stoer he!!!!
Dennis vond d'r ook niets aan. Niet onder het zadel en niet los. Zelfs in het bos niet. Maar nu scheurd hij het hele bos door en spring ook in de bak braaf. Laatst werd hij zelfs in de bak helemaal wat heet. Dennis word nooit heet(word je moe van Knipoog ). Alleen dat vrijspringen, daar krijg ik hem niet enthousiast mee.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 12:24

Karin schreef:
Gaaf! En jij dacht dat die zwarte van jou niet kon springen? Hij zit echt vol verrassingen hè? Op naar de eerstvolgende oefencross? Knipoog



Mwoah, Fasel durft zelf niet zo goed te springen. Maar het was wel leuk. Eerst liet ie altijd alles vallen maar nu tilt ie echt zijn benen op enzo.

Maar wie weet zet hij mij er ook nog wel eens toe dat niets onoverwinnelijk is Haha!

'Paint' it 'Black'

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 12:56

Hey dat heb ik gehad met m'n dressuurpaardje! Zij sprong alle springpaarden eruit bij de keuring Cool

Tjeetje toen was ik ook heel trots Haha! (en nog natuurlijk)

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 20:06

Ach hij heeft gewoon afgekeken van de mijne Knipoog Die sprong eerder al wel goed Haha! En heeft gewoon laten zien hoe het moet Knipoog

Maar gister deed Maaraak het eerlijk waar beter dan Marek Lachen

Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 20:31

Hahaha hartstikke goed zeg! Da's wel leuk!


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 20:37

Ach, nu heeft Marek weer wat om af te kijken van Maaraak. Volgende keer hoger Haha!

'Paint' it 'Black'

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48347
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 21:49

geweldig gevoel is dat he, zo trots zijn op je paardje... Lachen

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 22:32

Heh, de enige keer dat ik Rowan liet springen blunderde hij dwars door de sprong heen. Was wel de eerste keer, en de balk was grond-kleurig, dus eigenlijk niet raar. Als we ooit een echte bak krijgen hier ga ik voor wat beter materiaal zorgen.
Onder het zadel springen lukt niet. Ik wil wel, heb best lol in springen met een paard wat er lol in heeft, maar heb nu een zadel waarin je bij de minste fout je schaambeen breekt. Voor afstand- en temporijden is het heerlijk, maar springen kan absoluut niet. Dus geen onder het zadel springen, tenzij ik ooit eens een zadel van iemand kan lenen.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 22:50

hey wat leuk!!! Snowdon springt echter zelfs al een meter Knipoog Moeten die soepele arabieren toch echt wel hoger kunnen Knipoog

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 10:23

Dat kan ie ook heus wel hoor Snowdon (puh). Haha!. MAar ik spring niet zo heel veel met hem omdat hij vroeger iets aan zijn spronggewrichten heeft gehad en hoewel ik er nooit iets van gemerkt heb ben ik toch maar voorzichtig. Puur voor de afwisseling dus.

'Paint' it 'Black'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aniek23, belle_boef, Esther_r20, GoogleAdsense, hokke, Jet, Kimberley_, Kimm4, Lanoca, mosimonster, Neon, Vagabondo, vicky, vierhoef en 116 bezoekers