wat vinden jullie hier van?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

wat vinden jullie hier van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 20:36

denk eraan om te gaan handelen in regndekensvoor shetten.Wat vinden jullie hiervan:
te koop:grote shetlanderdekens,nieuw,van dunne tot 300 grams,waterdicht voor 60 euro(de dunne voor 45 euro)
is dit teveel?of ben ik juist goedkoop?wie heeft er dan interesse? OK dan! hellup!!!!
alvast bedankt!! OK dan!
Laatst bijgewerkt door flubber op 07-10-03 20:42, in het totaal 2 keer bewerkt

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 20:38

shetten zijn meestal heel goed winterhard, dus ik betwijfel of je snel goede zaken zal doen. enkel de geschoren pony's, maar daar zijn er weer niet zo ontzettend veel van.

ik zou eerder OA shetten doen, maar ook andere KLEINE pony's.

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 20:41

ponyzotje schreef:
shetten zijn meestal heel goed winterhard, dus ik betwijfel of je snel goede zaken zal doen. enkel de geschoren pony's, maar daar zijn er weer niet zo ontzettend veel van.

ik zou eerder OA shetten doen, maar ook andere KLEINE pony's.

thanks voor je berichtje!!! OK dan!
kom op t idee omdat ik meerdere keren hier op bokt gezien heb dat er dekentjes voor shetten worden gevraagd,vandaar.Hoeft geen grote bussines te worden,.....gaat gewoon om t plezier.moet toch ergens beginnen Haha!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 20:54

dan wel. ik geloof niet dat je moet hopen op een winst van ... Lachen maar wel leuk idee voor diegenen die het nodig hebben

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 20:58

Waar wil je die dekens vandaan halen? Als jij ze zelf moet kopen, dan denk ik niet dat je er veel winst op zult maken. Dan kopen de mensen zo'n deken liever voor die prijs in de winkel, denk ik. Bovendien zullen er nog verzendkosten bijkomen ook.

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 21:01

Bovendien zullen er nog verzendkosten bijkomen ook.[/quote]
nee,die 60 euro is inclusief verzendkosten Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 21:28

voord een deken van een 1.75 betaal je ook rond de 60 euro...

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 21:33

Chiqa schreef:
voord een deken van een 1.75 betaal je ook rond de 60 euro...
tja,..ik heb er verder nog weinig ervaring mee,maar bij ons in de winkel kosten die dunne regendekens rond de 75 euro.dacht dus dat ik met mn 60 euro goed zat Tong uitsteken

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 21:37

Chiqa schreef:
voord een deken van een 1.75 betaal je ook rond de 60 euro...


Waterdicht en gevoerd?

En bij de meeste groothandels en ruitersport winkels zijn de shetlander spullies duurder dan de gewone maat Verward

Dus ik vindt het wel meevallen hoor.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 21:38

Bij the way: heleeeee grote leuke dekens schijnen ook niet overal even makkelijk te krijgen te zijn Knipoog

*is wel blij met haar standaard pony Haha! *

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 21:43

Sily"]
[quote="Chiqa schreef:
voord een deken van een 1.75 betaal je ook rond de 60 euro...


Waterdicht en gevoerd?

En bij de meeste groothandels en ruitersport winkels zijn de shetlander spullies duurder dan de gewone maat Verward

Dus ik vindt het wel meevallen hoor.
[/quote]
thanks OK dan! wie bied hihihi Haha!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 21:57

Ik zou ook dekens voor de mini's pakken, en niet alleen voor de grote.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 22:36

Sily"]
[quote="Chiqa schreef:
voord een deken van een 1.75 betaal je ook rond de 60 euro...


Waterdicht en gevoerd?

En bij de meeste groothandels en ruitersport winkels zijn de shetlander spullies duurder dan de gewone maat Verward

Dus ik vindt het wel meevallen hoor.
[/quote]
was vandaag nog in een ruiterzaak, waterdicht maar ongevoerd, gevoerd zit je rond de 89 je kan het zelf zo duur maken als je zelf wilt?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 22:38

Chiqa"]
[quote="Sily"][quote="Chiqa schreef:
voord een deken van een 1.75 betaal je ook rond de 60 euro...


Waterdicht en gevoerd?

En bij de meeste groothandels en ruitersport winkels zijn de shetlander spullies duurder dan de gewone maat Verward

Dus ik vindt het wel meevallen hoor.
[/quote]
was vandaag nog in een ruiterzaak, waterdicht maar ongevoerd, gevoerd zit je rond de 89 je kan het zelf zo duur maken als je zelf wilt?
[/quote]

Ja ok, maar dan valt waterdicht en gevoerd voor €60 wel mee toch Haha!

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 23:32

Sily"]
[quote="Chiqa"][quote="Sily"]
[quote="Chiqa schreef:
voord een deken van een 1.75 betaal je ook rond de 60 euro...


Waterdicht en gevoerd?

En bij de meeste groothandels en ruitersport winkels zijn de shetlander spullies duurder dan de gewone maat Verward

Dus ik vindt het wel meevallen hoor.
[/quote]
was vandaag nog in een ruiterzaak, waterdicht maar ongevoerd, gevoerd zit je rond de 89 je kan het zelf zo duur maken als je zelf wilt?
[/quote]

Ja ok, maar dan valt waterdicht en gevoerd voor €60 wel mee toch Haha!
[/quote]
hihihi,......thanks silly!!!!
Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 23:38

Anytime Flubber Haha!

Nee serieus, wij hebben zelf een gedeelte van onze winkel in ruitersport veranderd *is dierenwinkel/hengelsportblablabla* en dus kan ik aardig zien wat de prijzen zijn van dekens en dat soort dingen.
En voor shets is het ten eerste moeilijk iets te vinden en ten tweede allemaal aardig geprijsd.

Dus als jij dit incl. verzendkosten op deze manier kan waarmaken vindt ik het een goede prijs.

Maar bereidt je voor op een hoop commentaar Haha! Mensen zullen het altijd beter en goedkoper ergens anders kunnen halen.

Laat je niet gek maken.

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 09:45

Dus als jij dit incl. verzendkosten op deze manier kan waarmaken vindt ik het een goede prijs.

Maar bereidt je voor op een hoop commentaar Haha! Mensen zullen het altijd beter en goedkoper ergens anders kunnen halen.

Laat je niet gek maken.[/quote]
tuurlijk,en geef ze dan geen ongelijk,....je bent gek als je bij een dure supermarkt eten koopt als je de aldi naast de deur hebt Haha! .En als ze t ergens anders goedkoper weten,ben ik wel nieuwsgierig,want word daar dan ook vaste klant! Clown

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 12:50

Als het echt zo is idd wel, dan hebben ze groot gelijk.

Maar er zijn er altijd die het proberen, hadden we bij ons in de winkel ook in het begin.
Dan was het ja maar daar en daar is dat goedkoper, even nakijken *ben niet sgierig* was het dus of helemaal niet waar, of bv een dekje idd goedkoper maar veel minder in kwaliteit.

Dat bedoel ik dus met laat je niet gekmaken.
Als het waar is hebben ze groot gelijk, maar je wilt niet weten hoeveel mensen een prijs verzinnen om te kijken of jij nog omlaag gaat Haha!

Mist

Berichten: 9486
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:34

Sily schreef:
Bij the way: heleeeee grote leuke dekens schijnen ook niet overal even makkelijk te krijgen te zijn Knipoog

*is wel blij met haar standaard pony Haha! *


idd...maar jij mag ze niet gaan verkopen hoor!! dan heb ik geen excuus meer om naar Engeland te gaan Haha!

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:52

het lijkt me een goped idee, en dan ook voor kleine pony´s dat is ook een ramp om daar goede dekens voor te vinden..

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 20:46

Mist"]
[quote="Sily schreef:
Bij the way: heleeeee grote leuke dekens schijnen ook niet overal even makkelijk te krijgen te zijn Knipoog

*is wel blij met haar standaard pony Haha! *


idd...maar jij mag ze niet gaan verkopen hoor!! dan heb ik geen excuus meer om naar Engeland te gaan Haha!
[/quote]

Grijnsz, kom je toch lekker helemaal naar Nederland Haha!
Wij verkopen ze namelijk lekker toch al Tong uitsteken
Op maat te bestellen, in alle kleuren en met alle extra's die je maar wilt, in diverse soorten, alleen heb je dan geen leuk ritje met de boot....wil wel Engels voor je gaan praten hoor Knipoog

Mist

Berichten: 9486
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 20:53

Sily"]
[quote="Mist"][quote="Sily schreef:
Bij the way: heleeeee grote leuke dekens schijnen ook niet overal even makkelijk te krijgen te zijn Knipoog

*is wel blij met haar standaard pony Haha! *


idd...maar jij mag ze niet gaan verkopen hoor!! dan heb ik geen excuus meer om naar Engeland te gaan Haha!
[/quote]

Grijnsz, kom je toch lekker helemaal naar Nederland Haha!
Wij verkopen ze namelijk lekker toch al Tong uitsteken
Op maat te bestellen, in alle kleuren en met alle extra's die je maar wilt, in diverse soorten, alleen heb je dan geen leuk ritje met de boot....wil wel Engels voor je gaan praten hoor Knipoog
[/quote]

boot ????
Ik haat boten!!
Stuur de info maar toe- heb een deken-tic, maar ik heb gemerkt dat ze in Engeland grotere maten hebben, en er is net "iets langer" over nagedacht (de dekens dan: bv borstsluitingen met klipjes ipv riemen, veel langere staartflappen, voor een paard van 1.78cm)
Niet alle 215's zijn namelijk 2.15's!

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 21:04

Grijnsz, kom je toch lekker helemaal naar Nederland Haha!
Wij verkopen ze namelijk lekker toch al Tong uitsteken
Op maat te bestellen, in alle kleuren en met alle extra's die je maar wilt, in diverse soorten, alleen heb je dan geen leuk ritje met de boot....wil wel Engels voor je gaan praten hoor Knipoog[/quote]
heje silly,......je loopt toch niet mijn nieuwe klanten af te pikken he Haha! .Hihihihi,....ga je ook nog voor haar aan de linkerkant van de weg rijden dan? Tong uitsteken

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 23:01

te duur...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 23:44

flubber schreef:
Grijnsz, kom je toch lekker helemaal naar Nederland Haha!
Wij verkopen ze namelijk lekker toch al Tong uitsteken
Op maat te bestellen, in alle kleuren en met alle extra's die je maar wilt, in diverse soorten, alleen heb je dan geen leuk ritje met de boot....wil wel Engels voor je gaan praten hoor Knipoog

heje silly,......je loopt toch niet mijn nieuwe klanten af te pikken he Haha! .Hihihihi,....ga je ook nog voor haar aan de linkerkant van de weg rijden dan? Tong uitsteken
[/quote]

Zou wel engels voor haar gaan praten Haha! Knipoog
Hahaha en nee hoor, heb het al druk zat met de klanten die we nu hebben *wat kunnen die paardenmensen kleppennnnn Schijnheilig niet normaal meer *LOL*
Enne als jij nou de kleine paardjes voor je rekening neemt neem ik de grote, deal? Tong uitsteken