Leger vriendje??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wie hebben er allemaal een man of vriend die bij het leger zit (marine, luchtmacht, landmacht)??

Marine
4 (50%)
Luchtmacht
1 (12%)
Landmacht
1 (12%)
Iets anders (met toevoeging graag)
2 (25%)

Totaal aantal stemmen: 8


Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Leger vriendje??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 16:53

Wie hebben er allemaal een man of vriend die bij het leger zit (marine, luchtmacht, landmacht)??

Ben er erg benieuwd naar...
Ook hoe het bevalt..


Ik heb zelf een vriend die bij de marine zit en ik vind het alles behalve leuk...

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 18:16

heb een vriendje bij de landmacht zitten... donderdag vertrekt ie voor 3 weken naar polen... kijk ik eerlijk gezegd nou al tegenop... maar goed, we overleven het wel... 3 weken is eigenlijk nog niks...

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 18:22

Ja ik snap wel dat dat niet zo leuk is hij is niet vaak thuis dan ofwel?

Ik heb maar niet ingevuld, want ik heb ten eerste geen vriendje en hij zit dus ook niet in het leger haha.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 18:49

ik heb 2 exen die in't leger zitten

1 bij de landmacht, die is een jaar naar Bosnie geweest, en 1 bij de marine, die is 8-9 maanden per jaar van huis....

maar het zijn welo alle2 jongens met een perfect lichaam Knipoog

maar ik ben nogal op mezelf in een relatie dus ik zou het niet erg vinden als ik weer een vriend kreeg die in 't leger zit waardoor hij steeds een paar weken van huis is, als hij voor een paar maanden van huis moet zou ik het minder leuk vinden, hoe onafhankelijk ik ook ben, ik zou hem heel erg gaan missen!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 19:19

Mijn beste vriend(dus niet MIJN vriend, maar EEN vriend) heeft afgelopen jaar de marechouce opleiding gedaan. Daar is hij mee gestopt. Hij wou bij de motor politie en omdat hij nog geen 18 was is hij eerst dit gaan doen maar dat was het toch niet.
Mijn achter neef gaat binnen kort beginnen blij de landmacht, dus nog geen idee hoe het hem gaat bevallen.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 21:16

Mareska schreef:
Ja ik snap wel dat dat niet zo leuk is hij is niet vaak thuis dan ofwel?

Ik heb maar niet ingevuld, want ik heb ten eerste geen vriendje en hij zit dus ook niet in het leger haha.


Nou het is heel wisselend soms is hij 5 maanden weg en dan zit hij 3 maanden thuis en daar kan ik echt slecht tegen... Wil een beetje structuur in me leven anders raak ik de draad kwijt...