pavo dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

pavo dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 15:46

hoi.

ik ben naar de pavo dag in exloo geweest het was echt heel, gaaf met het mennen maar dat doe ik zelf niet echt dus dat werd een beetje saai.
toen kwam het springen met een jong paard en een wat oudere paard het was wel leuk om te zien heb er allen niet zo veel van geleerd toen was er een half uur peuze gehad en een brootje gegeten.
toen kwam edward gall in de dressuur nou dat was zo gaaf.
hij had mooie paarden hij had een 5 jarige hengst en dat was een beest echt heel mooi toen kwam hij met een ouder paard en toen heeft hij nog wat mee uitgelecht dat hij vogend jaar de grand prix gaat rijden .
hij ging om de galopsprong wisselen echt gaaf en piaf maar dat moest hij nog wel aanleren echt zo gaaf .

nou toen kreeg je nog een zakje popcorn gratis en op het eind de paarden krant en nog wat folders van het voer en zelf nog een zakje meuslie.

nou dit was het

groetjes ellen


hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 16:05

Ben er ook geweest, mijn verslagje staat hier ook

Gratis af te halen mooie jonge katten

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, 3lsk3, Bentuh, Esther_r20, fnpetter1990, Furst, GoogleAdsense, IASCrawler, Ilona__, Lisa_22, Lomax123, Mar_X, Miriam91, sberg, Stephanie_M, Swift, Symke, Titsia, Tvko, xYaartje, Zonnebloem24 en 176 bezoekers