binnenkort optreden in het circus!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

binnenkort optreden in het circus!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 13:27

Ik was gister aan het rijden en Luvius had twee dagen stil gestaan. Normaal is dat niet zo erg, maar door het slechte weer had twee dagen op stal tgestaan terwijl hij normaal wel even naar buiten gaat om even 'uit te waaien'.
Ik moet altijd eerst even een stukje naar de manege rijden en toen was hij superbraaf. Ik dacht al van goh dit valt mee.
Toen ik eenmaal aan het rijden was viel het ook nog allemaal wel mee, totdat ik ging galoperen. Het leek wel of hij ontplofde Haha!
Ik heb hem maar even uit laten rennen en later was dat wel weer beter. Toen ik hem later in de stap wou gaan verzamelen was hij het er niet zo mee eens hij ging een paar keer omhoog! Dat doet hij altijd als hij iets moeilijk vind of het er niet mee eens is Boos! Dit keer was het wel erg hoog...brr doodeng.
Even later komt er een vriendin naar me toe en zegt heel nuchter: nou Kim ga je naar et circus.. *LOL*
Tsja je kan het eigenlijk niet navertellen maar het was een erg grappige opmerking vond ik, daardoor was ik ook neit meer zo boos en kon ik weer rijden zonder een kop als een tomaat.

BloemBloem

Berichten: 16579
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 13:59

hahahah een bommetje dat had die van mij ook wel eens soms kon ik er wel om lachen maar soms ook niet....dan werd ik kwaad.

Af en toe maakte hij sprongen dat ik dacht van "dit kan hij nooit lekker vinden"

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 14:30

haha, een super bom! ga maar naar het circus.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 16:57

whaha echt luuf weer hoor
wanneer weer wedstrijd?

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 20:15

25 oktober weer in Siegerswoude...bukkend inrijden Tong uitsteken