tinkerbell update

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-01 19:51

nou hier een avontuur van tinkie.oke echt een avondtuur was het niet hoor.nadat han mijn wagentje weer in elkaar gezet had gingen wij dus weer goed oefenen.ik de binnenbak welteverstaan.dressuur nog wel notabene.en nog wel intensief ook!je hoorde tinkie gewoon zuchten onderwel:moet dit nu??
maar al met al pakt ze het super op en loopt ze heel lekker nageeflijk,zacht in de mond en begint al te leren met de achterhand meer onder te treden.in mijn les vroeg han mij ineens of hij ook even met dr mocht mennen.hij heeft haar toen in die week tuigmak gemaakt maar daarna nooit meer zelf gemend.maar gelukkig had ik haar niet verpest ofzo:nee integendeel,hij zei dat als er maar meer paarden zo zouden worden getrained en geoefend dat er dan toch meer correcte basis voor menpaarden zou zijn.
tja helaas is het gros van de menners recreatieve mensen,die op zondag het paard eens inspannen en verder de hele week niet trainen.of met koetsen tochten 25 km maken terwijl ze het paard aan een los teugeltje laten voortsjouwen,niet dressuurmatig ondersteunend zodat die paarden echt niet mooi over de finish komen!mijn instructeur is eigenlijk behoorlijk tegen die ritten,mits je goed getrainde paarden hebt natuurlijk,maar helaas komt dat weinig voor.
zo'n paard is vaak nauwelijks getrained.
tinkie word 5 dagen in de week getrained.3 keer een half uur dressuur en 1 of 2 keer naar buiten en dan 1 keer per week of per twee weken een intensieve les van ong. een uur.
maar ze word er steeds mooier op!een echte ronde pony word ze!ik ben echt super trots op mijn meissie,ookal konden we dr samen helemaal niks van,dan zou ik nog beretrots zijn!ze is zo ontzettend mooi en lekker zacht!ik ben ook zo blij dat zij bij me is!zonder haar ..............nou nee laat maar.............maar het gaat dus allemaal best oke hoor met ons!dikke knuffel van mij en een hinnik van tink aan iedereen van bokt!

soms is het beter om te zwijgen


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 19:55

Hee Sanderijn, leuk om weer een verhaal van je te lezen! Je praat altijd zo vol liefde over Tink, natuurlijk zijn er meer hier die zo over hun paardje praten, maar bij jou... tja, kan het niet omschrijven, ik zie het gewoon zo voor me terwijl ik Tink nog nooit in het echt heb gezien! Kom je trouwens de 28e nog kijken bij de cross in Barchem? Zou leuk zijn!

[Edit] typefoutje... [/edit]
_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">Tijd krijg je van niemand. Tijd moet je nemen.</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-06 20:56 ]</font>

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 19:57

wow!! vet gaaf sanderijn dat ie zo goed gaat! leuk dat je er weer eens bent!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 19:57

hey meis! wat fijn dat het zo goed gaat met jou en Tinkie Lachen en wat een lief compliment van Han zeg.
en Tinkie is gewoon een superpony en wil nooit meer bij je weg.
lieve San, ga zo door. denk aan je en Tink. jullie zijn een geweldig stel samen Lovers

dikke knuf van mij en Quinto en Crosby

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 20:03

Ha Tinkerbelletje kan er samen met jouw wat van!
Mooi dat Han zo vol complimenten is!
Dat zegt wel weer genoeg *LOL*

Nog even en dan gaat Isolda er ook weer tegenaan. Dan mag ze weer op stal en dan kan ze weer ingespannen!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 20:05

Hee, super dat het zo gaat! Echt heel fijn! Party!! Party!! Party!! Supertinkie! Lovers

Liefs Joleen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-01 20:05

*bloos*dankjullie wel.......enne karin ik kom zeker de 28ste hoor!
het staat al in mijn agenda.hihi.
tja ik weet ook niet wat het is,ik ben gewoon verliefd op die kleine meid van me,vanaf de dag dat ik haar zag al,en op de een of andere manier ontstijgt onze band alles wat ik ooit maar had durven dromen wat er aan band kan ontstaan tussen mens en paard........ik had nooit gedacht dat het zo diep kon gaan!tinkie is mijn alles.......echt........als ik aan dr zachte neusje,dr mooie donkere ogen of dr lieve zachte hals denk dan zit ik van oor tot oor te glunderen.laatst zat ik in de auto en er stond een liedje op de radio,zat ik dus mee te zingen onderwel zlefverzonnen tekst te bedenken.drie keer raden waar het over ging.hihi.stom he???ik zong gewoon over tinkie:een heel liedje vol.haha(tja ik weet het ben een beeeeeeetje gek)

soms is het beter om te zwijgen

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 20:12

Waar het hart vol van is daar stroomd de mond van over Lovers

Sannie hartstikke fijn hoor dat het zo goed gaat, maar je hebt er ook lang naar uitgekeken en Tinkie en jij passen ook zo goed bij elkaar.

Dikke knuffel van mij en mijn paardjes
Knipoog

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 20:13

Neeee nee nee nee, niet gek!
Gewoon verliefd! Dat doen toch bijna alle verliefde mensen?!
Jij kan het ook zo mooi opschrijven, maar het gevoel is toch bij velen bekend hoor! Bij mij wel in ieder geval! Lovers

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 22:05

heeey sannie super zeg! wat fijn dat het goed gaat! Ik mis je wel hoor en de verhaaltjes over tink ook.. enne je krijgt dus een druk weekend 27ste hengstenkeuring met mij mee en de 28ste met karin? waar is dat misschien ga ik ook wel !

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 23:34

Haai Sanderijn!!! Gaaf zeg dat het zo lekker gaat met je Tinkie voor de kar. En idd, je bent absoluut niet gek, velen van ons kennen precies hetzelfde gevoel. Dat maakt ons de echte bokkers! *LOL* Wij delen onze liefde voor onze paarden. Mede door de vele verhalen en het medeleven met elkaar, erg mooi is dat! Party!!
Ga vooral lekker door met het wegzwijmelen bij de gedachte aan Tinkerbell en oefen lekker verder met haar, jullie komen er wel! Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 10:31

Zo geweldig als het nu gaat met jullie, echt super hoor. Ik was helemaal aan het glunderen toen ik je berichtje las Party!! Party!! Party!! ...
Peter zal wel gedacht hebben, vanwaar die smile op haar smoeltje, maar ja, dat komt natuurlijk weer eens door Sanderijn *LOL* .
Ik ben heel blij dat het zo goed met je gaat, en dat jullie zo gelukkig met elkaar zijn nog steeds!
Veel plezier de 27ste en de 28ste, en doe je dan iedereen van mij de groeten en succes wensen natuurlijk.
Als je zin hebt in een gezellige bijklets-avond, bel maar voor een afspraak oke?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 10:09

Hey, dat zijn goede berichten over Tinkerbell! Een echte mentopsportpony in de dop! Party!!

Ik zie je vast wel op de groninger hengstenkeuring op de 27e!

Groetjes Mieke

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 11:52

hee wat fijn zeg!! Ja tinkerbell en jij passen echt zo goed bij elkaar, tis nietgek dat die band zo goed is!

De 27e kom ik ook ff kijken bij de hengsten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers