Zo blij, trots, gelukkig met mijn paardje!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Zo blij, trots, gelukkig met mijn paardje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 21:38

Na de ellende met de hoefzweer die twee weken geleden begon is die sukkel van een SamSam, vorige week dinsdag in het hek gesprongen Verward Hij was aan het crossen in de wei (al geen last meer van de hoefzweer dus) en ging in volle vaart op het hek af, om te springen Verward Op het laatste moment bedenkt hij zich, maar is te laat om te remmen en klapt vol in het hek!

Allerlei schrammen en de volgende dag een dikke rechterachterpoot. Na een week afspuiten is het nu zo dat het been 's ochtens nog wat dik is, maar na stapmolen/weide bijna helemaal normaal is. Na overleg met mijn instructie hadden we besloten dat hij vandaag maar weer onder de man moest. (hij werd ook een beetje lamlenderig/vervelend)

Tijdens het poetsen/bandageren/opzadelen, werd hij al weer een stuk beter te hebben (of hij blij was weer aan het werk te gaan, of het feit dat ik hem even aangepakt heb, heeft gewerkt, dat weet ik niet)

Als een hondje stapte hij achter me aan, en Sonja kon er opstappen en wegrijden (eerst nog een tikje onregelmatig, maar later helemaal goed)

Dat vind ik toch best apart, een 4-jarige, die twee weken stil gestaan heeft, niets geen stalmoed, niets geen ge-etter, gewoon rustig en braaf!

Ben daar zo blij mee, vind het zo prettig werken, een paard waarvan je vooraf weet hoe hij is, nooit onvoorspelbaar! Echt super, helemaal voor zo'n angsthaas als ik!

Zaterdag over een week heb ik concours, voor het eerst sinds 4,5 jaar!

ben nu al zenuwwachtig, helemaal gezien de niet echt ideale voorbereiding! Bovendien heb ik een jury, die ook internationaal jureert!

Ach, doe gewoon mijn best en probeer te genieten van mijn superbeestje
Laatst bijgewerkt door fokfanaat op 06-10-03 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:41

Dat komt vast wel goed zaterdag, maak je niet zenuwachtig.
Gewoon vriendelijk blijven lachen en vooral blijven rijden Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:44

Joh lief lachen naar de jury komt helemaal goed.
Super hoor dat Sam het allemaal gewoon zo doet alsof het erbij hoort Lachen Kan me voorstellen dat je flink trots bent op je ventje!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:52

hej

Veel succes zaterdag komt vast dik in orde *LOL*
heb net je profiel ff gecheckt, mag ik nu kwijlen? wat een cool paard echt 1 van de mooiste hier op bokt (althans dat vind ik) jullie staan goed bij elkaar, aleen moet je wel wat meer lachen, vooral als je op zo'n mooi paard zit Haha!

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 22:34

cissie schreef:
hej

Veel succes zaterdag komt vast dik in orde *LOL*
heb net je profiel ff gecheckt, mag ik nu kwijlen? wat een cool paard echt 1 van de mooiste hier op bokt (althans dat vind ik) jullie staan goed bij elkaar, aleen moet je wel wat meer lachen, vooral als je op zo'n mooi paard zit Haha!


Das mijn zus, die rijdt Sam al wat langer, ik ben er bijna 4,5 jaar uitgeweest!

Zal sam dat mooie compliment in zijn oor fluisteren!!


Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 09:43

Vertel Sam dan meteen maar dat hij zich ook moet gedragen zo'n eerste keer op een andere locatie met een zenuwachtige amazone op zijn rug Knipoog
Spannend zeg, weer voor het eerst na 4,5 jaar!
Ik zal voor je duimen!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Sall

Berichten: 6703
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 13:32

Nou, wat een pech de laatste tijd! Fijn dat ie nu zo cool reageerd, met oppakken...
Veel plezier en succes met jullie eerste wedstrijd sinds tijden!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 13:35

Fijn Samsam dat het weer allemaal meevalt met de verwondingen, tis toch wat met die knollies Knipoog .
Heel veel succes op de wedstijd en we verwachten natuurlijk wel een stripverhaal + fotobeeld Haha!

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, dierenfan, Dries1990, FCSA, Larislaatje, Sting, Titsia, Unit en 46 bezoekers